Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Diablo 4 Ana Konu


Scalanova

Öne çıkan mesajlar

d3 gameplaye dayanamıyorum ben ya. Geçen gene indirdim hadi bi şans daha diye bu sefer indirimden xboxa aldım ama ııh. RNG hissi hiç yok ya oyunda. Progress hisside yok.

döndüm d2r ye hemen. (hemen dediğim iş bi 5-10 saat gömdüm)

d4 ten umutluyum tabi vakit ayıramayacağım bide xboxa beleş geleceği için daha almadım. Bu sefer hikayeli, içinde rng de olan ama d2 deki kazmalıklar olmayan tatlış bişey gibi.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Diablo Immortal is estimated to have generated approximately US$525 million in revenue during its first year of release

 the numbers do not include the PC version of Diablo Immortal, available through the Battle.net launcher. They also do not include third-party Android launchers anywhere in the world, including China.

Sadece mobile bu rakam.. Mobile fena.

D4 ilk 5 gunde 600kusur milyon.. 

Milyar milyar

Scalanova tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Scalanova, 24.06.2023 18:32 tarihinde dedi ki:

Diablo Immortal is estimated to have generated approximately US$525 million in revenue during its first year of release

 the numbers do not include the PC version of Diablo Immortal, available through the Battle.net launcher. They also do not include third-party Android launchers anywhere in the world, including China.

Sadece mobile bu rakam.. Mobile fena.

D4 ilk 5 gunde 600kusur milyon.. 

Milyar milyar

desktopta bu kadar kazanamazlar mobile gaming inanilmaz gercekten, ki bu pc native bi oyun bence bunda bile kazanamazlar.

bi de mobile first bi oyunu dusun 😄

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sonunda oyunun hikayesini bitirdim.

grafikler çok güzelmiş. şu grafikleri kullanarak bir Diablo 1 remake'i yapabilseler güzel olurdu. bazı ortamlar direk Diablo 1'i çağrıştırdı.

sandbox vari harita yapmaları ilginç olmuş, ama geçişler çok hızlı oluyor gibi geldi. çok az yerleşim yeri var gibi, ama dar bir alanda çok içerik koymuşlar ve alan kısıtlı gibi gözükse de çok zaman tüketiyor.

hikaye anlatımını çok sevdim. Catacylsm'den beri hikayede çok klişeye bağlamış Blizzard'dan böyle bir hikaye çıkması şaşırttı.

şeytan tarafı çok daha zevkli olmuş sanki, ama 2 tane şeytanın çok çabuk harcandığını düşünüyorum.

Diablo 2 ve 3'ün gameplayine benzese de, burada yerleşim birimlerinde hayatta kalmaya çalışan insanları görüyoruz ve daha gerçekçi bir dünya yaratmışlar. bu da küçük balıkçı kasabasının yanı başında balrog ordusu kesiyor olmamızda bir kopukluk yaratıyor bende. Grim Dawn bu açıdan daha iyiydi mesela, çünkü bazı yerlerde şehir dışında farklı factionlar görüyorduk ve bunlar diğer yaratıklarla savaşıyor, savunma hatları felan oluşturuyordu.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam, 22.06.2023 21:14 tarihinde dedi ki:

ahmed barbardan necroya geçtim de çekilecek eziyet değil. moblar summonlar sallamadan aralarından geçip sana saldırıyor atak vermesen bile. boss bir aoe açıyor, hepsi yatıyor sonra da senin dibinde bitiyor. barbarla üstünden geçiyorum herşeyin ama level lazım.

 

Sam, 22.06.2023 22:50 tarihinde dedi ki:

ya ölüyorlar ama düz moblarda bile ölmeseler de mob aralarından geçip bana vuruyor, key passive'i tamamen çöpe at yani summoner için. özellikle dmg vermedim moblara denemek için, sadece benim iskeletler ve golem vururken bile onların aralarından pathfinding yapıp bana saldırıyor hızlı moblar. golem aoe aggro cd'sini devamlı kullanmak lazım ama 8 iskelet çıkarmışken durum bu olmamalı yani. summoner oynayan bir insan böyle devamlı topuk yapmak zorunda kalmamalı. devamlı aktif root ve slow lazım. ama tabii bir boss gelince gg yani butcher'da görmüştüm bunu betada.

adamlar demişler ki yani minionlı buildleri unutun. sadece rakamsal buff değil bütün aggro sistemini değiştirmek lazım. sanırım necro altı bırakacağım o yüzden. druid de benzer durumdadır muhtemelen kurtlarla filan.

 

D3'te bolca Witch Doctor / Necromancer oynamış biri olarak zorlandım burada. ilk betada konsolda necro oynayanlar çok kolay diyorlardı, herhalde o yüzden kasten zorlaştırmışlar.

lay lay lom giderken bir anda tüm iskeletlerin ölmüş olduğunu farkediyorum, özellikle bosslarda çok yaşanıyor. iskeletlerin canlarının en fazla %30'u gidebilir yeteneği aldım, bir tık daha rahatladı elim. sürekli ceset diriltmekle uğraşıyorum ama iskeletleri iyileştiren o özelliğin combat bittikten sonra geldiğini farkettim, o da zorlaştırıyor iskeletleri hayatta tutabilmek için.

en can sıkıcı şey o kadar iskelet ve golem arasından pas geçip bana toslayan boğalar oluyor. 5 reaper 3 mage summonlayabiliyoruz sanırım, +2 de itemdan geliyor. ordu gibi dolaşmama rağmen mobları dodgelamaya çalışıyorum.

yine de bir yandan zevkli geliyor, oyunda çok fazla stunlayan, donduran, poisonlayan düşman var. en azından onların saldırısından uzak duruyorum ve potion kullanımına pek gerek kalmadan ilerleme fırsatı sağlıyor.

end game'de nasıl olur bilmiyorum tabii ama bir değişiklik gelebilir bu sisteme.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

endgame'de çöp olur, endgame'de olan biri olarak gördüğüm F tier build'i hakettiğini söyleyebilirim şu anda. aoe dodgelamayan summonların hayatta kalması imkansız, belki golem. iskelet iyileştirme dmg bonus bittiği zaman uygulanıyor, yani iskeletler dmg almadan önce alacakları dmg'yi öngörüp basmak lazım birkaç sn önceden.

o betada bile aynı aggro sorunu vardı ama, iskelet hp vs bir yana esas summoner build'i sakat bırakan şey bütün pve mobların pvpci gibi oynaması oyunu. gördüğüm en kötü summoner sistemi gerçekten. 23 yıl önce nox'taki conjurer'da böyle bir sorun yoktu. burada keyifsiz olsun, kimse oynamasın diye böyle yapmışlar belli ki.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Patch gelmis

https://news.blizzard.com/en-us/diablo4/23964909/diablo-iv-patch-notes

 

Experience Rewards

Significantly increased the experience awarded for completing Nightmare Dungeons.

Significantly increased the experience gained from killing monsters in Nightmare Dungeons.

Helltide chests now provide substantially more bonus experience when opened.

Significantly increased rewarded experience from completing individual Whispers across the board.

Fixed an issue where no experience was awarded for completing the hold out style event that can occur after finishing dungeon objectives.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Scalanova, 27.06.2023 22:43 tarihinde dedi ki:

Bitirme hikayeyi 🙂

ben gerisini pek sevmedim. 70 de biraktim hic giresim yok diger classlari denedim o da baydi.. Hikayesi keyifliydi ama  ultimate paket almak mallikmis, standart yetermis onu gordum.

sezon bekliyorum ama ne degisecek ki?

 

Tek sorcerer oynuyorum, lvl 70 ve sıkıldım. Daha iki bölgenin renowunu bitirmedim, tonla dungeon bekliyor ama angarya gibi geliyor ya.

Dungeonlar sanki biraz daha kısa olsa daha iyi olacak gibi, bayıyorlar beni.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...