Jump to content

Sam

Mod
  • Mesaj sayısı

    55.168
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

1 takipçi

Sam hakkında

  • Rütbe
    Sam

Son profil ziyaretçileri

607 kez ziyaret edildi
  1. Sam

    The Mandalorian (2019) - Disney+

    ahah en çok toto'ya güldüm ama cidden yiddle tam bir meme madeni, efsane dizi karakterleri arasına net girdi yani şu kadarcık bölümde bile.
  2. Sam

    Granblue Fantasy

    gerçek anlamda tamamlandı fire vira da eklenince. grand katalina'ya şu skini verselerdi ya, ah kmr ah. 😞
  3. Sam

    Assassin's Creed: Odyssey

    en son amd sürücüsünü yükledikten sonra gene bozuldu oyun geçen sayfada yazdığım gibi, anlamadım gitti.
  4. Sam

    The Mandalorian (2019) - Disney+

    “Where life had no value, death, sometimes, had its price. That is why the bounty killers appeared.”
  5. Sam

    Bugün Ne Seyrettiniz?

    ya beğenmiyorsan, soru geliyorsa "bana göre değil, izlemiyorum" dersin geçersin. "sinema değil çünkü ben dedim diye" dersen elbette insanlar "old man yell at clouds" resimleri koyar. "üzgün olduğunuz için üzgünüm" de bir özür değil. coppola da ondan cesaretlenip daha da kudurdu. hayır mob movie basan adamlar olmasa diyeceğim ki yelpazeleri geniş, kendileri de iş yapan şeyleri tekrarlıyor yani. belli bir noktaya gelmiş insanların biraz daha hazımlı olması lazım. duyan da sanacak ki marvel açılınca skorkes bakkal kepenk kapattı. netflix'e film satan, oscar'a aday olsun diye sinemada göstermelik oynatan insandan böyle san'at aşkıyla yanıyor tutuşuyormuş gibi açıklamalar gelince yakışık almıyor.
  6. Sam

    Bugün Ne Seyrettiniz?

    tüh, keşke scorcese beğenmeme kotasını ayrişmen'e saklasaymış. 😞
  7. Sam

    Black Mirror (2011) - Netflix

    en son baktığımda vardı. üçüncü sezonu kimse beğenmemiş burada, önceki sezonlardan belirgin zayıf olsa da yer yer iyi kısımlar vardı bence. sırf sosyal medyanın bitmeyen kaydıraklı ekranları ve biplemelerine geçirmesi bile kafi.
  8. Sam

    Ghostbusters 3 (2020)

    yalnız adeta bir stranger things movie olmuş hissi verdi hele başroldeki çocuk da oradaki olunca.
  9. Sam

    Phoenix Point

    yarabbi çıldırıcam, lairde öldürdüklerim aynen ertesi turn geri geliyor, turn based left4dead gibi. dpawnerye mind controllü triton ulaştığı turn release oldu mc of ne bayık, 2 saattir başlangıç noktasından kıpırdayamadım yanyana 3 siren, hepsi rotanın üstünde deliklerde saklanıyor gitmem için. 50 kere tekrarlanan bir görevin bu kadar bayık olmaması laızm, kaldırsınlar takviye kuvvetleri bu ne ya. 3 saattir aynı haritadayım ve restart attıracak bana, çıldırmak işten değil. infiltratorın gitmeye çalıştığı yerden ikişer üçer spawn geliyor, resmen bir blok var ama gidemiyorum. harita ceset doldu. hangi andaval düşündüyse birebir kayıpla denk reinforcement eklemeyi, Allah belasını versin. çocuğa versen bu kadar aptal tasarım yapmaz. neyse vanishledim aralarından dur bakalım. ama yani endgame görevleri bundan daha kolay çok oyun gördüm. bu kadar öldürmeye loot verse bari ama o da yok. oh nihayet bitirdim ya, 3 saatten fazla sürdü sanırım yuh bu ne. ve bu önemli bir görev değil yani bini bir para bu lairlerin. ödülü de random eventle 2dk sonra kaybedilen reputation sadece. infiltrator seti ve thief perküyle deneyeceğim bir dahaya, %100 stealth oluyormuş elder scrolls gibi, yanınızdan geçiyorlarmış. önemli tavsiye: campaign ve level savelerinizi ayrı tutun ve aralıklarla birkaçar tane olsun. scylla öldürdükten sonra bozuldu level, ne save alsam hepsi error verdi. şimdi sıfırdan yeni bir bölüm deneyeceğim.
  10. Sam

    The Mandalorian (2019) - Disney+

    valla ben kotor dönemciyim, jedi veya evreni kurtarmak içermeyen space western'e de kapım açık. fan olarak talebim bu, servis lütfen garson!
  11. Sam

    Fate/Grand Order - Turn-Based Mobil RPG (with Salt)

  12. Sam

    The Mandalorian (2019) - Disney+

    ne zamandır seyircinin izlerken eğleneceği birşey yapmaya fanservice denmeye başlandı?
  13. Sam

    The Irishman (2019)

    pesci hadi gene bir derece de pacino'nun şu rolünün aday bile olmaması lazım bence, overplay idi çok ki severim adamı. başarılı performanslarından biri diyemem.
  14. Sam

    Phoenix Point

    melee single hit'ler makineliden filan daha güçlü zaten burst olmadığı için. new jericho'nun armadillo diye tankımsı bir aleti var ileride ama onun minigun'ı da füzeler kadar güçlü değil. fakat önden bütün nadeleri, burstleri tanklıyor. ama şahsen ben cephaneleri dolmadığı için vehicle kullanmayı bıraktım, yamalarla bu dengenin elden geçmesi lazım. yer işgali dışında birşeye yaramıyor early game hariç. dayanıklılar ama cephane bitince çöp. vehicle'ların reload'ı yok maalesef, görev içinde cephane bitti mi çöpler. görev bitince otomatik doluyor ama dolmuyor diyeni de gördüm, bug olabilir. normalde sonraki göreve gidene kadar yolda dolması lazım kendi kendine. region formatı tr'ye geri çevirebiliriz nihayet ehu. https://forums.snapshotgames.com/t/hours-of-my-progress-got-deleted/6578/8 şuna dikkat edin, Allah belasını versin epic'in.
  15. Sam

    Ghostbusters 3 (2020)

    yani "çernobil patladıktan sonra başlıyor" diyene "spoiler verme!" diyen bir kuşaktayız ondan ötürü bu fragmanı veya diablo3'te "yok ya iblisler basmamıştır fake news" diyenleri eskisi kadar garipsemiyorum lol. yani fragman fena değil, paul rudd da güzel ama istediğim şey bu değildi hani. still better than balina mccarthy. spengler'ı görünce bir geriye alıp tüylerim ürpermedi değil.
×
×
  • Yeni Oluştur...