Jump to content

ahmedinejad

=o=
  • Mesaj sayısı

    17.931
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

ahmedinejad hakkında

  • Rank
    ahmedinejad

Son profil ziyaretçileri

Son profil ziyaretçileri bloğu aktif değil ve diğer üyelere de gösterilmiyor

  1. ahmedinejad

    Satılık Masaüstü Pc -Monitör

    Uygun geldi aslında ama nakit sıkıntım var bu ara. Takip edeyim ben bu ilanı.
  2. ahmedinejad

    Satılık Masaüstü Pc -Monitör

    hangi şehir?
  3. ahmedinejad

    Notre Dame Katedrali Yanıyor

    belki oyun yapılırken alınan modeller falan kullanılabilir de biraz reklam amaçlı gelin güvey haberi olmuş bu.
  4. ahmedinejad

    Auto Chess (Dota2 Custom Game?)

    Fix geldi düzelttiler galiba. Oynadim demin bir oyun.
  5. ahmedinejad

    Auto Chess (Dota2 Custom Game?)

    son güncellemeden sonra ui değişiklikleri falan yaptılar ondan muhtemelen. çok insanda ve bende de var aynı sorun. yüklenemiyoruz bir türlü.
  6. ahmedinejad

    Love, Death & Robots (2019 Netflix adult animation sci-fi)

    son dönemde popüler olmuş oyun anime ne varsa onlara gönderme yapılmas çok hoşuma gitti benim. birisini izlerken starcraft izliyorsun sanki, diğerinde şu telltale oyunlarının çizgisi kullanılmış sanki onun bi hikayesini izliyorsun falan. bu güzel olmuş.
  7. ahmedinejad

    Love, Death & Robots (2019 Netflix adult animation sci-fi)

    Ben bir sevemedim ya. Konu bütünlüğü olan seyleri seviyormuşum demek ki.
  8. ahmedinejad

    Hangi telefonu alsam thread

    mate 20 lite aldım hanıma. telefon hız olarak falan iyi güzel ama kamerası gerçekten çok kötü ya. renkler cartlak bulanık çekiyor falan. gerçekten daraltıyor onunla çekilen fotoğraflar. mate 20 pro farklı tabi ama lite baya sınıfta kalır iphone'lar yanında.
  9. ahmedinejad

    Yeni Forum Altyapısına Hoşgeldiniz

    iş yerinde engele takılmadan açılmaya devam etmesine çok sevindim. özlemiştik. güncel mesajlar kısmında yazılan mesajları görmek iyi mi oldu kötü mü bilemedim. eskiden başlığın üstüne gelince ön izleme oluyordu ama o böyle değildi. böyle başlığın içine girme isteği kalmıyor adamda mesajı zaten okuduğu için. yani bir şey yazası olmayan adam akşama kadar sadece günceli takip etse yeter gibi. bu da genel tık'ı aktiviteyi falan düşürür mü acaba
  10. ahmedinejad

    Auto Chess (Dota2 Custom Game?)

    Dragon knight nerflendi biraz normale döndü o kombo. Splash çok vurmuyor artık.
  11. ahmedinejad

    Auto Chess (Dota2 Custom Game?)

    2 demon hunter’lı demon build inanılmaz güçlü ya. Bir de nerfden sonra böyle. Önce nasıldı acaba.
  12. ahmedinejad

    Auto Chess (Dota2 Custom Game?)

    Acilen mobile çıkması lazım bunun. Tablette telefonda süper oynanır. Bu arada AppStore’da hiç uygulama yok bunun hakkında. Böyle çakma rehber su bu hazırlayıp uygulaması çıkarsa is yapabilir.
  13. ahmedinejad

    Playstation 4 - Fun and Video Games - II

    Almanya'da kardeşim var şuan önümüzdeki ay gelecek. Amazon.de'den vergisiz hesapladığında 335 EUR'a geliyor Pro. Slim de 2 kollu şekilde 250 EUR'a geliyor. Amazon.de'den direk İstanbul'a kargolatınca da slim 320'ye, PRO 420'ye geliyor. Fiyat farkını justify eder mi bilemedim tek kollu pro almak 2 kollu slim yerine Bir de heralde Amazondan alınca garanti maranti hiçbir şeyim olmayacak o açıdan sanki Eurasia garantili almak daha mantıklı gibi bilemedim. ediyor bence. ikinci kolu indirimle ucuza alabiliyorsun. 2. el bile bulunur ucuzundan. oyunların çoğu zaten store'da ucuz. eski oyunlar hepten ucuz. witcher 3'ü 30-40 liraya mı ne almıştım zamanında. yani 2 kollu bundle falan almaktansa tek kollu pro çok daha iyi.
  14. ahmedinejad

    Playstation 4 - Fun and Video Games - II

    Kesinlikle Pro al. Bütçe ne kadar bilmiyorum da 2700 civarına 0 Pro 2100 civarına da garantili 2. El bulunuyor.
  15. ahmedinejad

    Umut Sarıkaya 4 - Esnaf Birlik Oldu

    https://www.facebook.com/groups/kadinanam/permalink/10156001172307045/
×
×
  • Yeni Oluştur...