Jump to content

µh

=o=
  • Mesaj sayısı

    8.819
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

µh hakkında

  • Rütbe
    µh

Son profil ziyaretçileri

Son profil ziyaretçileri bloğu aktif değil ve diğer üyelere de gösterilmiyor

  1. µh

    Kutu oyunu kartlarını bastırma

    https://www.baskiadam.com/oyun-karti-baski/ Burdan bastırdım. Kalite iyi, fiyat idare eder.
  2. µh

    Dune

    Fena değildi. Tabii doğal olarak biraz dumbed down olmuş aptala anlatır gibi dış ses açıklamı şfalan da genel olarak serinin ruhuna sadık kalmaya calısmıslar. Part 1 muhabbeti sıkıcı olsa da gideri var gibi.
  3. µh

    Nintendo Switch

    Yiğenimin doğumgünü için hediye alayım diye gittim elektronik etikette 999'u görünce şaşı mı görüyorum dedim bu nedir abi ya? 500'e minecraft dungeon falan bişi aldım çıktım ama içime oturdu resmen, hayatımda daha oyuna o parayı vermemiştim ben.
  4. µh

    Gaming keyboard/mouse

    deathadder 6. yıla girdi benim sadece altları eridi hiçbir şeyi yok xd wireless versiyonunu mu alsam diye baktım bi fiyatı görünce elimdekini öptüm sildim kokladım. klavye de şu var gene 6 senedir: https://www.akakce.com/klavye/en-ucuz-corsair-strafe-led-ch-9000088-mekanik-kablolu-oyuncu-klavyesi-fiyati,71036932.html 25 cent verip aliexpressten o-ring getirip takmıştım, harika bir klavyye cidden.
  5. µh

    PC Gaming #2

    bunun ev modeli ciksa kure gibi bir seyin ustunde her yone kosabilecegin yeni nesiller spora doyar.
  6. µh

    Kış Lastiği?

    4 mevsim lastikler antalya gibi yerlerde mantikli ama yil icinde hava 7 derecenin 0 derecenin altina dusuyorsa mantikli degil. 4 kis 4 yaz alip hepsini son kullanma tarihine kadar kullanman daha mantikli ve guvenli olur.
  7. µh

    NVIDIA Geforce Now

    3 aylik bitti yenilemedim valla, oyunlarin artmasi lazim tv appini vs gelistirmeleri lazim, goruntunun iyilesmesi lazim.
  8. µh

    Tube Thread #1

    Gemi biraz sağa mı çekiyor
  9. µh

    Bugün Ne Seyrettiniz?

    6/10 Olacak gibiymiş ama olmamış. Uzay, yalnızlık, psikoloji gibi şeylere meraklıysanız gene de izlemenizi öneririm. Ağır ileyleyişi, konuşmalar falan kitap uyarlaması gibi geldi bana baktım ama değilmiş sanırım.
  10. µh

    patici/k/ silah topiği

    3D yazıcıyla silah basan var mı hiç burda?
  11. µh

    Gündem

    gezi sirasinda oyle ayarlanmisti sanki
  12. µh

    Beslenme

    Devamlı heryerde çıkıyor hâlâ ya, beyni kandırıyor ama vücut tepki veriyor gene diyabet yapar çalışmaları. Bilemiyorum, haftada 5-6 lt cola zero içen biri olarak zararsız olduguna inanmak istiyorum xd
  13. µh

    Kutu oyunu kartlarını bastırma

    Ankaradayim, Kac g kagida bastirmak lazim gibi bilgiler lazim bana. Baski dosyasi olarak pdf var elimde ama milimetrik olarak onlu arkali ayarli degil sanirim onla da ugrasmak gerekiyor.
  14. Selam, Bir oyunu 3d yazıcıyla custom çıkarıyoruz ama kartlarını nerde nasıl bastırsak karar veremedik. Daha önce böyle bir şey yapan var mı, makul kalitede en ucuza nasıl çözülür bu iş? İnternette ya gidip doğrudan özalitçide kalın kağıda bastıran var ya etiket kağıdına çıktısını alıp plastik iskambil destelerine yapıştıran vs. Kartvizit büyüklüğünde olsa bile olur ama plastikimsi olsun, nemden el kirinden etkilenmeyecek bir şey olsun istiyorum. 250 civarı adet ama tabii farklı farklı çoğu. Yardım piliz.
  15. µh

    çekiş düşüklüğü ve delirmece

    facebook vs. citroen gruplarina bakip yasadigin sehirde milletin gittigi saglam bir usta bulup ona goturmen lazim random usta bilmez, yetkili servisken ayrilip kendi yerini acan tecrubeli adamlar biliyor bu tarz problemleri.

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...