Jump to content

neutrino

=o=
  • Mesaj sayısı

    7.717
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

neutrino hakkında

  • Rütbe
    neutrino

Son profil ziyaretçileri

901 kez ziyaret edildi
  1. neutrino

    Yavuz İskenderoglu ( Fahiş fiyat )

    Etin üstüne altın parçasını araplardan başka kim beğenecek zaten
  2. neutrino

    Çinin hemen her konuda batıdan üstün olması

    Asdafsgag
  3. neutrino

    Army of the Dead (2021) - Netflix

    Elvis zombisini koymuşlar bile, umarım ucuz komikliklerden uzak dururlar da görselliği iyi düzgün bi zombi filmi izleriz.
  4. neutrino

    SATILIK 1 LT JACK DANIELS

    pazar alani degil burasi, ilk mesaj da duty free'den bisey satmak olmasin yahu
  5. neutrino

    Vampire: The Masquerade® - Bloodlines™ 2 [2020]

    Haklısın, usd aklımdaydı yazarken sdfs TL ~= DOGE
  6. neutrino

    Çinin hemen her konuda batıdan üstün olması

    Anhora tier cevap olmuş, o da yetemeyince “tamam hepiniz cok akillisiniz, cok zekisiniz” deyip gitmisti. Tabi gitmeden once hem telefondan hem paradan olmustu ama o ayri sdf
  7. neutrino

    Vampire: The Masquerade® - Bloodlines™ 2 [2020]

    preorder ve early access'ten bayagi bi zamandir uzak duruyorum. ikisinden de pisman olmadim. early access bi nebze oyunun gelisimine falan katki sagliyor hadi neyse de, preorder direkt anlamsiz bisey. para bugun yarindan daha kiymetli sirketler icin, iki skin verecekler diye niye parayi onlara baglayayim.
  8. neutrino

    Çinin hemen her konuda batıdan üstün olması

    Off sen kesin devleti kutsal bisey falan olarak goruyorsundur? Devlet dedigin bi grup insanin bi araya gelip olusturdugu kurumlar butunu, amaci bu grubun daha iyi sartlarda yasamasini saglamak temelde, ama bizdeki gibi devlete canim feda diyen ahmaklar oldukca dunyada tabi isler degisiyor. Alakasi surada; farzet ki bu ulkede lgbt cogunlukta, devletin de yonetimi bunlarda, simdiki akp'nin yerinde lgbt oldugunu dusun, onlarin aldigi kararlari da, yaptiklari sansurleri de ayni kararlilikla destekleyebilir misin?
  9. neutrino

    Çinin hemen her konuda batıdan üstün olması

    Olm hem bunları söyleyip hem devlet sansürüne eyvallah diyorsun. Devleti lgbt yönetse de öyle diyecek misin? Acayip ikiyüzlüsün ya.
  10. neutrino

    Çinin hemen her konuda batıdan üstün olması

    Oh the irony
  11. neutrino

    Çinin hemen her konuda batıdan üstün olması

    loxun derdi shitware random oyunlari cinlilere 1/10 fiyatina gelistirtmek.
  12. neutrino

    Çinin hemen her konuda batıdan üstün olması

    Off lanet olsun, fiat currencyler coktu beyler, ben fiziki altina geciyorum.
  13. neutrino

    Günlük #14

    buraya kadar iyi gidiyordu.
  14. neutrino

    Günlük #14

    https://www.instagram.com/p/CLpF4PxrKB2/?igshid=8dsk56au0wem
  15. Ya bunun 3. sezonu iki partmis, ilkini bitirip direkt 4. sezona basladim sacmasapan bisey oldu 😕

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...