Jump to content
Aket-Atum

Yıllar sonra laptop alayım diyorum ama ne alsam bilmiyorum

Öne çıkan mesajlar

§ 20 Ağu 2020, 13:30

Razer mouse'um 3 ayda bozulmuştu. Zerre güvenmiyorum firmaya

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Ağu 2020, 13:47

gereksiz pahalı, ve bence şu an intel işlemcili laptop almak mantıksız, yeni ryzen mimarisi olan bir laptop alın derim. intel razer'a ve büyük markalara para yedirdiği için amd'li çıkarmıyorlar ama daha (tabi thunderbolt ve bazı proprietary instructionlar da bunun sebebi)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Ağu 2020, 14:06
6 saat önce, Aiko dedi ki:

monsterlardan uzak durun ya 😞 1 2 sene sonra çok üzülürsünüz

abra serisinden uzak durun sadece.

2011 senesinde aldığım monster hala kullanılıyor

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Ağu 2020, 14:19

abi 2070 superli laptop 27k fiyat var üstünde. Ben kasa topladım 2070 superli 1 tb evo ssd li falan 1500$ tuttu.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Ağu 2020, 14:21

evet türkiyede pahalı

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Ağu 2020, 14:29

Su donus biletini alayım Christmas gibi hepinize yardimci olucam ufak seylerde.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Ağu 2020, 17:10
3 saat önce, Oce4n dedi ki:

abra serisinden uzak durun sadece.

2011 senesinde aldığım monster hala kullanılıyor

aynen. eski clevo kasaları efsaneydi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Ağu 2020, 06:49
On 19.08.2020 at 22:38, paramecium dedi ki:

Selam,

Online eğitim için 2 tane Lenovo E595 (Ryzen 5 3500U, 8GB ram, 512GB SSD, 15.6" FHD IPS) aldım ben. Benim ufaklıklara (3. ve 5. sınıf) yetiyor ama 8. sınıf beklentisi nedir bilemedim.

Saygılar.

Sanırım bundan alacağız. Kız çocuğu zaten oyunla pek işi olmuyor. Nerden aldın paramecium reyiz. En ucuz ciceksepeti görünüyor?!

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Ağu 2020, 12:42

abra almayın sakın. fiyatının ucuz olmasının bir sebebi var. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Ağu 2020, 12:45

işte ben de o sebebi merak ediyorum. çünkü ciddi ucuz alternatiflere göre

Böyle 1650li 16gb iyi işlemcili başka makine yok bu fiyatlara. 10k üstüne falan çıkıyor. malzemesi mi çöp, kartondan falan mı yapıyorlar bunları ? veya ne almak gerekir.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Ağu 2020, 12:45

Abra kasa olarak tulpardan farklı. Isınmada sıkıntı çıkabilir ama creative amaçla kullanacaksan için rahat olsun. 

 

Kucağıma alırım uzandığım yerden yaparım diyorsan, blender, adobe programları gibi abiler çok fazla şarj emebilir.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Ağu 2020, 06:22

matebook d15'den cok memnunum yanlız şu scroll tuşlarına ettiğim küfürün haddi hesabı yok. Excel'de fln. direkt kayıyor elim. Bir türlü alışamadım  . Sağ-solu yer var diye büyük ,yukarı-aşağı küçük yapmışlar  🤬 

 

 

huawei-matebook-d-15-inceleme-200320-8.j

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Ağu 2020, 07:39

Macbook alin olm, son intelli , seneye iki katina satarsiniz sdfg

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Ağu 2020, 13:15

Yan komsu cocuguna laptop alacakmis uzaktan egitim icin ama 2.5-3k'dan fazla vermek istemiyor (2k dedi de yok o fiyata alet). Ne alabilir o fiyatlara? Butceyi arttirma imkanlari oldugunu da sanmiyorum. İkinci el teklif edecektim ama hem taksit isterler, hem de garantisi olsun da bozulursa ihale bana kalmasin.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Ağu 2020, 14:13

bunlarin bazilarinin ram slotlari lehimli, dikkat etmek lazim almadan.

ram upgrade edemeyebilirsiniz.

 

mesela:https://www.hepsiburada.com/lenovo-v14-ada-amd-ryzen-3-3250u-12gb-128gb-ssd-freedos-14-fhd-tasinabilir-bilgisayar-82c6008ctxh44-p-HBV00000WGI4Q?magaza=notebookstore

12gb ram'lisi bu seninkinin.

8gb+4gb ram var ama bunlardan biri lehimli, sanirim uyuzluguna 4gb olan 😄 

 

su sanki daha iyi koydugundan: (+300tl) 2 tane usb 3.1 fln kasa daha yeni.

https://www.hepsiburada.com/lenovo-ideapad-3-amd-ryzen-3-3250u-8gb-256gb-ssd-freedos-14-tasinabilir-bilgisayar-81w00057txo1-p-HBV00000VT33L?magaza=Weblegelsin

Goering tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Ağu 2020, 23:07

Bayagi trajik aletler ya. Neyse artik, bunlar bile butcelerinin ustunde zaten. Tesekkur ettim, ben gostereyim onlar karar versin.

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Eyl 2020, 12:15

hp ısnıyor. değişmedi hiç. arkadaş aldıydı hp, acilen sattı masaüstüne geçti...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Eyl 2020, 14:03

İş yerine aldığımız HP lerin ya bataryaları ya ekranı hatta bi tanesinde klavyesi garanti biter bitmez öldü, bi ton masraf çıkardılar. HP almayın aldırmayın. Hele o fiyatlarda laptop için asla değmez, asus / lenovo iyidir.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Eyl 2020, 14:08

HP tam rezillik ya bi de teknik servisi mecidiyekoyun arka sokaklarında bi yerde. Arabayla gitsen gidemiyorsun öyle lanet bi firma

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Eyl 2020, 14:10

MSI da öyle, rezalet bir yeri var 🙂

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Eyl 2020, 14:25

Dell iyi Türkiye'de bildiğim o konuda. Bir de Monster iyi diyorlar işte. Monster alacaksanız üretildiği generic diz üstü modelinin eleştirilerine bakın ama.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...