Jump to content

axedice

=O=
  • Mesaj sayısı

    32.859
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

axedice hakkında

  • Rütbe
    gif memuru

Son profil ziyaretçileri

Son profil ziyaretçileri bloğu aktif değil ve diğer üyelere de gösterilmiyor

  1. axedice

    The Sandman (2022) - Netflix

    Mmmmhhh bir ay olmuş izleyeli ne kaddar güzel diziydi bu haterlara inat gidip bi daha izleyeyimhhh
  2. axedice

    Ron Gilbert’s Return to Monkey Island

    Olm manyak mısınız seviyorsanız alın oynayın 10 dolardan ucuz oyun Resmen ramazanda belediye otobüsüne binmiş gibi ağız koktu burası
  3. axedice

    Çocuk bölümü

    Ve güngör bir kez daha haksızdı. Meanwhile çocuğa geçirdiği kellik genleri kicklemeden uzun saç hevesini alsın diyen babalar görüyoruz.
  4. axedice

    Apple M İşlemcili Mac'ler

    En ucuz m1ler iş için nasıl? Büyük excelleri açabiliyor mu, atıyorum browserda mrowserda takılıyor mu?
  5. axedice

    Çocuk bölümü

    @Kaede patlat bize ordan bi avenger
  6. axedice

    Çocuk bölümü

    Yoo benim de umrumda seviyorum ben arkadaşlarımın çocuklarını. Sen huysuzsun
  7. axedice

    House of the Dragon (2022) - HBO Max

    Bahsedilen karakterin ileriki yıllarda yaptığı saçma hareketleri besleyen travma tam olarak bu cofrinin verdiği "spoiler" olduğu için bence değiştirmezler ana fikri. Biraz hafifletirler işte acı çekmez falan.
  8. axedice

    Yalnız mısınız?

    50-60 çok ya, öyle bi iddam benim de olmaz. 10 tane falan arkadaşım vardır, kalanı da işte onların farklı çevresi vs olur. Bilemedin 15 olsun hadi. @senko öyle değil diyerek kurtulamazsın, anlat ne oldu o yılbaşında?
  9. axedice

    Yalnız mısınız?

    Ben de blacke yüklenmeye karar verdim. "Y.rr*k gibi insanım kimse benim depresif tripli halimi çekemiyor o yüzden arkadaşım kalmadı" nın türkçesi seçilmiş yalnızlık mı oldu şimdi? En güzeli bu falan bunlar da büyük yalan. Öyle olsaydı @senko barda adam dövüp 3 yıldır kimseye anlatmadığı yılbaşı hikayeleri yaşamazdı. Değil mi selçük?
  10. axedice

    Çocuk bölümü

    Abi peki bu çıtını çıkarmadan uslu uslu yemek yiyen avrupalı çocuk fenomeni nedir? Nasıl beceriyorlar da çocuklar insan gibi davranıyor sosyal hayatta? Okul falan diyeceğim de, okul öncesi çocuklar da diğer ırçlara göre daha üstün. Yani common sense olan işte çocuğa yetişkin gibi davranmak ona vakit ayırmak vs. nin ötesinde ne gizemi var bu işin?
  11. axedice

    Dev Banyo konusu

    Gar sabunu olarak da geçen defne sabunu tavsiye ediyorum ben de. Seboroik falan yaşamadım hiç ama bi dönem baya hızlı dökülmeye başlamıştı, şampuanı vs. yi kesip yalnızca bunu kullanınca baya yavaşladı hatta durdu dökülmesi.
  12. axedice

    Path of Exile #3

    Lootun daha eşit dağılımdan loot piniataya dönüşmesi beni de rahatsız eden bi konsept, hani empyler nerflensin umrumda olmaz ama 50 divine veren 6man MF opulent solaris touched goblinlere göre "ortalama" loot ayarlanıyorsa aslında yaptığın empyden beterlerine başka bi kapı açmak olmuyor mu? Tabi asıl olay jackpot kumar mantığı satıp retentionı bununla arttırmaya çalışmak ki en büyük oyun günahı bu tür kumar hissiyatına oynamak bence. Diğer taraftan TFT MF culler servisi veriyor bi süredir, yine oyunu oraya kitlediler lel
  13. axedice

    Path of Exile #3

    Ya keltoş 5 sayfa açıklama yazmış, özeti dropların bu kadar düşeceğini tahmin edemeden onayladım. Bu yani. Üstüne neversink dahil alpha testerlar artık dayanamayıp biz lig başlamadan droplardan ve stacklenen ölümcük AN modifierlardan bahsettik ama kimse dinlemedi diye patlamışlar, QA gerçekten çok kötü bu ara. Ha daha beteri açıklamanın bi yerinde bu defa iyi şekilde stacklenen archnemesis modlarıyla lootsplosionlar sayesinde tek solaris touched kombolu mobdan 50 divine düştüğünü gördük bunlar sayesinde overall loot dengelenecek falan demiş ki doğrudan milletin exploitlediği bi durum varmış orda. Meğer beastiary liginden beri map açıldığında serverın preload için paylaştığı bilgileri okuyup örneğin içerde split recipe beasti var mı diye okuyabilen toollar varmış githubda, ve millet bunu modifiye ederek istenen kombolarda archnemesis var mı diye her mapi okutuyor. Map portallar açıldığında server preload için buna dair bazı dataları paylaşıyor lag olmasın diye, tool da işte client rame yazılan dataları okuyup Solaris touched + xyz kombosu var mı diye bakıyor. Yoksa pas geçip yeni map açıyorlar, varsa magic find cullerla içeri girip tek mobdan 50 divine düşürüyorlar bu ligin exploiti de bu. Sözde mapin içinde olsun olmasın tüm AN modifierları preload sırasında clienta göndererek bu exploitin önüne geçmişler ama kesin bilgi yok daha. Zaten yeterince fail başlamışlardı, daha bile kötüye gitti ahah
  14. axedice

    samsung'ta iki tane işletme maili açamıyorum

    O zaman google business a böyle baya baya yazarak sorup cevap bekleme vaktin gelmiş. Bide neden google? Kur outlook microsoftun kölesi ol mis
  15. axedice

    James Webb Space Telescope

    Uzaylı muzaylı yok evrende yalnızca biz varız, uzaylı da ileride biz olacağız

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...