Jump to content

axedice

=O=
  • Mesaj sayısı

    31.441
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

axedice hakkında

  • Rank
    gif memuru

Son profil ziyaretçileri

Son profil ziyaretçileri bloğu aktif değil ve diğer üyelere de gösterilmiyor

  1. axedice

    Bu fotoğraftakiler kim ?

    @SenariouS sana chemical dedi lan asdasdasdasd bu hakaretin altında kalma, deno senin altında kalsın @Borastus bu da. 7 de kenshin bu arada evet.
  2. axedice

    Bu fotoğraftakiler kim ?

    Soldan sağa gidelim 1) Tanımıyorum. Bu kim la? 2) HOAHOAAHAHA İLDENİZİN UZUN SAÇLI HALİ NEYMİŞ LA ÖYLE ZUHADSFDLÖSALÖSAUHU 3) Bunu da tanıyamadım. Mulgearın yandan yemişi 4) Holy ve seksi gülüşü 😏 5) Ahçı dreagloth 6) Spidee 7) Screwy 8 ) Mortitz. Allahım bu ezik goglede işe girdi biz sürünüyoruz yarebbim 9) Beyazlı gözlüklü. Ya bunu gözüm bi ısırıyor ama... 10) Turunculu at hırsızı. O bilgisayar çantasını da kesin çalmış gelmiş araya karışıyor 11) M&B 2 beta acc dispenser aka cüce 12) Kitana. Sahi bu adam napıyor ya hiç haber alamadık bundan. Kesin u...udan ölüp gitti şeysellerde biyerde. 13) Tunca Son 3lüyü de hiç tanımıyorum, sanırım at hırsızının ortakları falan.
  3. axedice

    Veri Düzenliyoruz

    Contry&Year yapıp vlookupla aradığın GSMH verilerini Index ve Matchle ararsan aynı sonuçları daha az kaynak harcayarak elde edersin. Şöyle bi tutorial da koyayım https://fiveminutelessons.com/learn-microsoft-excel/how-use-index-match-instead-vlookup
  4. axedice

    Oyun Tube Thread

    Tam böyle patriarşik emperyalist mercenary oynayıp o hatun büyücü müdür nedir party memberı köle pazarına satmalık oyun ama ıslak emperyalist rüyalar için fazla fransız sanırım =/ Bide bioware özentisi cutsceneler kırmızı bayrakları astırdı
  5. axedice

    Path of Exile #3

    Necro yerine elusive assassin mi oynamalı şimdi? Cyclone nerflenmeyeydi iyiydi ya =/
  6. axedice

    Epic Games Store exclusivity meselesi

    Asdasda abi xenus tam olarak şu değil mi ama
  7. axedice

    Jazz jack rabbit

    Aynı vidyoyu atmış bide hıyarağası
  8. axedice

    Jazz jack rabbit

    İlki o kadar iyi değil ya, ikincisi şimdi bile oynanır ama. Sahi EGSda niye yok bu?
  9. axedice

    Path of Exile #3

    Summonerdan başka oynanacak bişi var mı bu lig? Zaten uzun süredir yapmamıştım bi necro, cyclone bandwagonı gibi buna da atlar rahat rahat temizlerim contenti.
  10. axedice

    Dark Crystal: Age of Resistance (2019) - Netflix

    Var mı izleyen? Hakkında hiç bişey bilmediğim için hari potırla aynı statüye koyup pasgeçtim direk.
  11. axedice

    Epic Games Store exclusivity meselesi

    Bize exclusive ol ya da seni storea almam nasıl bi pisliktir ya lel, kotick bile bu kadar düşmemişti. İki indirimle kazandıkları krediyi sıfırladılar resmen Meanwhile forum vs. xenus : - Epic kötü çünkü tüketici düşmanı - Ama epik düşmanları da katil!!1
  12. axedice

    Path of Exile #3

    Ben pas geçiyorum, bu mobil ligi de pas geçeceğim gibi. Tower def ne ya lel bi sonraki lig de minecraft ligi olsun bari Sonunda summoner ligi geliyor gibi geliştiriyoruz dedikleri nanelerden anladığım o, ama şu saçmalık nedir Herald of Agonyden physical tagini kaldırmazlarsa katliam olur kimse başka bişey oynamaz.
  13. axedice

    Gamescom 2019

    Death Strandingin hikayesi çıksın da okuyalım ya oynamayı geçtim izlemesi bile hamallık.
  14. axedice

    Netflix Türkiye

    Homelanderın origin storysidir diyip homelande baktık, meğer lipton reyis döktürüyormuş. Eski cheesy dizi ama "o kadar" da kötü değilmiş ya. Tabi sünni bi el kaide komutanının hizbullahla iş tutması (hatta en kritik bilgilerin hizbullahtan çıkması) falan gibi gariplikler var ama en nihayetinde israilli bi yazarın kitabından uyarlanmış, vahhabi teröristlere israyil destek veriyor yazacak hali yoktu asd 2. sezon finalinin twistini beğendim gerçi, ilerleyen sezonlar ne kadar propaganda onu merak ediyorum, bayana kadar izlenir bu
  15. axedice

    Yeni nesil gençliğin yerlerde sürünmesi

×
×
  • Yeni Oluştur...