Jump to content

axedice

=O=
  • Mesaj sayısı

    31.571
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

axedice hakkında

  • Rütbe
    gif memuru

Son profil ziyaretçileri

Son profil ziyaretçileri bloğu aktif değil ve diğer üyelere de gösterilmiyor

  1. axedice

    Path of Exile #3

    Summoner allah çarpmış gibi nerflenmediği sürece başka bişey oynanmaz ya artık, yani gerçekten harcanan currency ve efora karşı aldığın survival ve dps in eşi benzeri yok başka bi bültte. Gariban gibi currency toplayayım gear dizeyim kırmızı maplerde acı çekmeyeyim dediğim zamanlar geliyor aklıma Bi dahaki lig summoner bu kadar güçlü olsun yine oynarım affetmem, hani en fazla mana guardian falan rerollarım necromancer yerine.
  2. axedice

    Path of Exile #3

    AG için dikkat etmeniz gereken 2 map var ikisi de pvp scaling yüzünden tehlikeli. Biri hotgm, zaten necroyla genel olarak zor bi map. İkincisi de acid caverns. Onun da sıkıntısı son bossunun warband olması, warbandlerin de pvp scalingi var ve bi pooldan random geliyorlar, chaos damage vereni denk gelirse direk hacamat ediyor tüm minionları. İskeletsiz necro bilemedim ya clearı falan baya hızlandırıyor iskelet sanki. Yani ara ara summonlasan bile oraya zıplıyor buraya zıplıyor kesiyor bi şekilde. Yüksek lvl blightlarda da hep iskeletler kurtarıyor gibi hissediyorum, baya zombilerden daha iyi dpsleri var. Benim en büyük sıkıntım str az ya chaos resist kasacağım diye strsiz yüzük kullanıyorum, 1001 str var fakir gibi asd. Bi sonraki aşamada onları upgrade etmem lazım.
  3. axedice

    Path of Exile #3

    Bunun 5% double damagelıları var bide 35ex e falan , onlardan alsaydın bari o kadar zengin olmuşsun lel. Saqawal taktıysan üstüne zaten mis. Bide bone offering? Niye Cyclone CWC Spirit Offering heal kullanmıyorsun?
  4. axedice

    Hangi telefonu alsam thread

    Mi 9T diyeceğim de kamera çıkıntısı olmaması için kapakla kullanmak lazım, o zaman da 8mmyi geçiyor kalınlık. Yine de 6" 3.000 TL bütçede donanım fiyat performansı olarak en iyi telefon bu sanırım.
  5. axedice

    Path of Exile #3

    6L ne craftlıyorsun bütçen ne? Ben craftlar çok pahalı diye femur kullanıyorum şimdilik.
  6. axedice

    Abi forum bozuk ya.

    Beygirgücü fistanın sanırım. @Fistan?
  7. axedice

    Ey Paticik Ahalisi, Turk Gencligi

    Coca Cola'nın zaten subsidiaryleri var meyve suyu işinde, türkiyede cappy amerikada minute maid. Hatta innocentı falan da aldılar sanırım yakın zamanda. Ha young turks kadar lame bi isimle şirket kurmak zaten başarısızlığa açılan kapı o ayrı, ama Cenk Uygurların falan random siber güvenlik firmasına karşı copyright claim yapacağını sanmıyorum.
  8. axedice

    Path of Exile #3

    Evet örnek havuzunu genişletince ben de tesadüf olduğuna karar verdim master missionla da çıkmıyor missionsız da çıkmıyor, yalnız doğru kasma taktiğinden emin değilim. Daha hızlı ve ucuza slayerları çıkarmak için beyaz map spamlemek mi, yoksa T14-15lere awakening 1-5 arası gelen ek bonusu da alıp completion kasmak mı? A5de takıldım kaldım, halbüki 5e gelene kadar ne kadar hızlı ilerliyordu watchstonelar meh.
  9. axedice

    Path of Exile #3

    Bu sezon son şansın gibi bişey, oynadın oynadın. Oynamadın bi dahaki sezon necroyu da zombiyi de skeletonu da yerin dibine gömecekler.
  10. axedice

    Abi forum bozuk ya.

    Nası yani? Şu anda eski forum özelliklerine kavuştu işte, hatta filtreleme falan fazlası da var çok daha iyi oldu açıldığından beri ilk defa. Daha ne eksik var ki?
  11. axedice

    Path of Exile #3

    Zone crashler baya azaldı ama ben hala maplerdeki vaal arealara girmiyorum nolur nolmaz diye. Lig contentle ilgli çok az değişiklik var aslında, metamorph bossların one-shot çeken abilitylerini nerflemişler temelde bu var. Asıl olay atlas bugları ve awakener cloud saçmalığıydı. Yalnız bug mı bilmiyorum bişeyi deniyorum şu anda, ilk A5'te awakener geldikten sonra elderslayerlar spawn olmaz oldu, tabi tüm mapleri master missionlarla yapıyordum. Sonra redditte okumuştum bi deneyeyim dedim düz açtım mapi çat elderslayer emotelar geldi arka arkaya sonra da boss açıldı. Tek bi örnek tabi baya tesadüf de olabilir ama ikincide üçüncüde de böyle olursa baya sağlam bug var demektir. Sizde de benzer durum varsa bi deneyin.
  12. axedice

    Abi forum bozuk ya.

    Valla olmuş gibi sonunda, şimdilik filtrelenen bi başlık görmedim görürsem haber ederim. TEŞEK 👊
  13. axedice

    Mesaj Editlemek

    Hahaha ya fedaykin napıyor haber alan eden var mı? Torun tombalakla takılıyordur büyük ihtimalle, bi selam yollayın bişey edin
  14. axedice

    The Witcher (2019) - Netflix

    Kitapta nerdeydi ya hatırlayamadım ben.
  15. axedice

    The Witcher (2019) - Netflix

    Dizi baya iyi, merlin falan şakalı komikli mesajlar kabul ama abartmamak lazım. Ha cheesy gelen yerleri var yapım kalitesinin düştüğü, özellikle kitaplardan sapılan brokilon doppleganger arcı ve silvanlar/elfler falan baya kötüydü. Hani elfleri işleyecek vakitleri yoksa keşke ilerki sezonlara bırakıp düzgün anlatsalarmış, serinin bence en orijinal yanlarından biri standart D&D olmayan elf lore u. Bide karmaşık timeline anlatıyorsan altta bi yerde yıl yazsın yer yazsın azıcık bilgi ver, başta kitapların timelinedan saptılar da her olayı arka arkaya anlatıyorlar zannettim foltestin çocukluğunu görene kadar lel. Oyunculukları beğendim, Cavill i artık süpermen değil de Witcher diye bile çağırabiliriz o derece oturmuş karaktere. İkinci sırada da Jaskier var, oyunda daha bi comic reliefti ama şu hali diziye yakışmış ve çocuk döktürmüş ona da helal. Başıma bi iş gelmeyecekse ben Yenneferi de beğendim (ne de olsa hemşerim) hem tipi güzel hem de iyi oynamış ama triss evet bi olmamış. Castın diverse olması da elfler hariç çok zorlama gelmedi bana, hayali bi dünyada niye olmasın aynı coğrafi kısıtlar olmayabilir. Oyunlardan ilkinin kitaptaki olaylarla alakası pek yok çoğu şeyden yanlızca bahsediyorlar, ikincisi baya bi nilfgaard plotlarına giriyor kitapların bıraktığı yerden devam ediyor, üçüncüsü zaten direk kitapların odağındaki hikayenin finali niteliğinde. Dizi kitaplara sadık olarak gideceğiz dedi, bi iki ufak değişiklik hariç öyle de yapmışlar ama oyunlarda anlatılan kısma gelinmedi daha. Hatta oyunlara kadar gelirler mi onu da bilmiyorum baya bi olay var çünkü arada.
×
×
  • Yeni Oluştur...