Jump to content

Xenus

=o=
  • Mesaj sayısı

    14.000
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

Xenus tarafından gönderilen her şey

  1. Xenus

    SC2 CHAT

    rip 😕
  2. Xenus

    Cyberpunk 2077

    https://www.neogaf.com/threads/cyberpunk-2077-new-demonstration-to-the-polish-press-with-many-new-details.1492741/ https://gamingbolt.com/cyberpunk-2077-it-took-cdpr-multiple-years-to-nail-down-the-games-art-direction bence teaserdaki art direction'ı yapmak yerine standarda kaçtılar gibi. gits gibi noir tadında more cyber less punk grim bi gelecek olacağına, futuristik gta gibi bişi çıktı ortaya.
  3. Xenus

    Meanwhile in Turkey

  4. Xenus

    Meanwhile in Turkey

  5. Xenus

    Oyun Tube Thread

  6. Xenus

    Marvel Cinematic Universe (Spoiler Alert!)

    https://www.ebay.com/p/Zombie-Colonel-Captain-America-Marvel-Select-DST-Figure-699788108093/1000164500 almak lazım sonra 500 dolara okutulur dsdf
  7. Xenus

    Auto Chess (Dota2 Custom Game?)

    https://www.zizouqi.com/order?lan=en&mobile=false beta key göndermeye başlamışlar
  8. Xenus

    Oyunlarımda toz uçuşuyor

    bi açıklaması vardır belki lore ile alakalı dsdf
  9. Xenus

    2019 - Yaz

  10. Xenus

    Japonya'da Kyoto Animation Stüdyosu kundaklandı

    https://www.animenewsnetwork.com/news/2019-07-20/kyoto-animation-president-hatta-considers-demolishing-1st-studio-building-building-public-park-with-monument/.149180 binayı yıkıp anıt park yapıcaklarmış.
  11. Xenus

    Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku o!

  12. Xenus

    Oyunlarımda toz uçuşuyor

    gamepass ile oynuyorsan onda sıkıntılar var exodus'ta
  13. Xenus

    Beleş oyunlar başlığı!

    https://gleam.io/75VIA-TLRp7guCLo key giveaway şeysi
  14. Xenus

    Rune: Ragnarok

  15. Xenus

    Japonya'da Kyoto Animation Stüdyosu kundaklandı

  16. Xenus

    Nintendo Switch

  17. Xenus

    Rebel Galaxy

    yok vpn'de asia seçtim demişsin de ondan dedim. tl'e alabildin mi?
  18. Xenus

    Mad World

    generic story, grindy, combat meh. artstyle ve setting dışında iyi bişi yok gibi.
  19. Xenus

    Rebel Galaxy

    @Scalanova türk vpn'i ile türk mağazasına girsene abi?
  20. Xenus

    Top Gun: Maverick (2020)

    well then you are lost
  21. Xenus

    Rune: Ragnarok

    beta key: https://gleam.io/masyl/rune-ii-dm-beta-key
  22. Xenus

    Breach

    kapanmış bu nisan sonu dsdf https://support.enmasse.com/hc/en-us/articles/360021341233-Breach-Discontinuing-Service-FAQ asimetrik 4vs1 multiplayer oyun sıkıntılı. evolve da patladıydı. dead by daylight var bi tutan.
  23. Xenus

    Top Gun: Maverick (2020)

  24. Xenus

    Gif Thread #6

  25. Xenus

    Rebel Galaxy

    @Scalanova 49 liraya indirmiş epic oyunu. epic bize küçük sürprizler yapıyor https://www.epicgames.com/store/tr/product/rebel-galaxy-outlaw/home
×
×
  • Yeni Oluştur...