Jump to content
Darksun

Battle for Azeroth Ana Konu

Öne çıkan mesajlar

§ 03 Kas 2017, 19:10

Yeni expansion :p

Yine faction kapışmalarına dönüş. :)
 


 



4 tane yeni race görünüyor sitede (6 tane yazıyor gerçi)
Void elf , lightforged draenei (alliance)
Nightborne , Highmountain Tauren (horde)

https://worldofwarcraft.com/en-us/battle-for-azeroth


Battle for Lordaeron
Horde burns down Teldrassil
Alliance attacks Lordaeron
All out war sets up for Horde controlled Kalimdor and Alliance controlled Eastern Kingdom
No external threat, so war against each other becomes focus

Kul Tiras: Alliance Continent
Ancient human kingdom
Powerful nautical empire
Rules by four houses
3 main regions

Tiragarde Sound
Capital of Kul Tiras
Led by Katherine Proudmoore, Jaina's mother
Monster hunters
Trouble with pirates
Playable demo for area on show floor

Stormsong Valley
Ruled by House Stormstrong
Provide ships to Kul Tiras
Dark forces invading
and quillboars!

Zandalar: Horde Continent
Ancient Troll Empire
Powerful naval force
Continent in turmoil

Zuldazar
Capital of the Zandalari
Ruled by King Rastakhan
Investigate an uprising
Stop blood troll invaders

Nazmir
Festering swampland
Enlist powerful Loa
Uncover titan secrets
Playable on show floor

Darksun tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2017, 19:15
anduin.


oyun tırt
cinematic efsane

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2017, 19:16
Güzel cinematic yapıyor bu herifler lan.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2017, 19:17
bana biraz banal geldi bu kadar kastıktan sonra yine birbirlerine dönmeleri. Umarım doğru düzgün yenilikler getirirler. Yeni class yok gibi ama raceler getiriyorlar sanki 3 er tane? Ne kadar yenilik sayılır tabi :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2017, 19:17
applev0dka said:

oyun tırt
cinematic efsane


+1. legacy gelse de oynasak

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2017, 19:18
diablo üvey evlat oldu bu arada bişey yok ona

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2017, 19:30
diabloyu hiç takmamaları çok enteresan değil mi ya,
vanilla servers o_O

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2017, 19:32
boşuna server masrafı diablo, oynayan azalsın diye uğraşıyorlar bence :D

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2017, 19:38
cinematic ulan

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2017, 19:39
yeminle gözümden yaş geldi cinematic izlerken. bir de siege of lorderon yani savaş. aman aman.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2017, 19:40
aşırı gay ya anduin alliance oynayanlara üzüldüm iyice

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2017, 19:42
duygulandim ya. Cinematicleri cok iyi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2017, 19:44
Zaten dwarfları çıkar alliance gay club.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2017, 19:46
bana aşırı cheesy geldi ya severdim böyle şeyleri neden böyle oldu acaba

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2017, 19:47
bu adamlar oyunu kökten bırakıp film işine girsinler sadece film yapsınlar 5 katı kazanırlar

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2017, 19:55
Cinematic filme 10 falan basardi cidden. Oyun yapmasalar da olur

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2017, 19:56
meh

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2017, 20:01
cinematici falan hiç beğenmedim . hani horde bölümü sylvanas ın gaza getirmesi falan iyide. alliance tarafı her zamanki gibi acıların çocuğu emrah durumu gibi olmuş. haha hele o gözlerden yaşlar gelmeler falan . yok yani yaş ortalaması iyice düşecek oyunun.

Cinematic iyi diyenler illaki olacaktır ama onlarada açın bir önceki cinematicleri izleyin demek düşer :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2017, 20:11
ne bayık sinematik ya.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2017, 20:16
İlk defa beni de bu kadar az heyecanlandırdı bi cinematic. Konu o kadar tırt ki anduinin homoseksüelliğiyle bile dalga geçemiyorum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2017, 20:19
En lame sinematik olabiir. Sıfır substance.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Kas 2017, 20:20
lvling güzel olmuş, tüm zonelar senin lvla göre ayarlanıyor.

burning crusade, northrend 60-80 lvları arası vs...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
×
  • Yeni Oluştur...