Jump to content

smyrnas

=o=
  • Mesaj sayısı

    2.605
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

smyrnas hakkında

  • Rütbe
    smyrnas

Son profil ziyaretçileri

469 kez ziyaret edildi
  1. smyrnas

    Beşiktaş 🏆 2020-2021 🏆 Sezonu Şampiyonu 🦅

    O bizim isyan marşı . maç öncesi de maç sonrası da çalar 😄
  2. smyrnas

    Shadowlands Ana Konu

    Bu arada chromie gay çıktı 😱
  3. smyrnas

    Beşiktaş 🏆 2020-2021 🏆 Sezonu Şampiyonu 🦅

    Göztepeli olaraktan tebrikler BJK. Özellikle ikinci yarı BJK nin hakkıydı maç .
  4. smyrnas

    Shadowlands Ana Konu

    Birde herkesin arkadaşlar ile m+ yapıyorum gibi bir lüksü yok malesef. Beraber oynadığım adamlar girmiyor ki oyuna. hepsi bıraktı ! silvermoon da expansion başı 150 kişi online olan guildte en son 10-15 kişi online oluyordu. artı olarak vakit problemi de var. hadi arkadaşlar ile oynayalım desek . vardiyalar tutmuyor falan . neyse rio falan çokta önemli değil. 9.1 e kadar bir action yapmıyorum zaten . Bence şu rio ve boost olayı falan faction olayının kalkması ile yada kalkmasa da alliance ve horde beraber dungeon/raid yapma işi gelince de toplar. Oyunun %90 ı horde . cücelerin sakalı ve punk saçı uğruna alliance oynuyoruz 😄
  5. smyrnas

    Elyon Closed Beta

    ne bu kore mmo mu?
  6. smyrnas

    Shadowlands Ana Konu

    oyunu oyun olmaktan çıkardıkları için bence baya bir zararları var. Şu oyundan rio yu kaldır oyun kendine gelir.Üstüne Activision blizz. boost olmayacak engelleyecez vs. diye twit atsa yarın oyuncu sayısı 10 milyon olur.
  7. smyrnas

    Shadowlands Ana Konu

    Arjantin,brezilya ve rus bölgelerine de zam getirmişler sanırsam . RU hesaplar 549 ruble idi. 650 ruble olacakmış.
  8. smyrnas

    Shadowlands Ana Konu

    Token ile 1 ay uzatma yada 13€ balance ekleme devam ama sanırım ?
  9. smyrnas

    NVIDIA Geforce Now

    Bazıları şu 75TL olayını nasıl savununabiliyor ? . bencillik. midesizlik. elitistlik . aklıma bir sürü şey geliyor gencolar.
  10. smyrnas

    Shadowlands Ana Konu

    Eski kafa mmo cu hardcore takılırken bile o explore hissini yaşamak ister. şimdi wow da battle royal ler gibi sezonal rank peşinde koşuyorsun.
  11. smyrnas

    Shadowlands Ana Konu

    e abi açık yazaydın biraz ne bileyim 😄 tabi anlattıgın gibi tamamen katılıyorum. Birde rio zaten adamı her türlü yarışın içine itiyor. tek tabanca adamı da yarışın içine itiyor. takımı olan adamı daha beter yarışın içine itiyor. mmorpg kültürü kalmıyor ortada ! Özellikle LEgion dönemi yüksek keyleri yapıyordum. m+ nın çıktıgı expansion olunca insan tabi sıkılmadan da bir süre abanabiliyor. BFA da ne oluyor lan ? falan oldum 🙂 hayırdır dedim battle royal mi oynuyoruz mmorpg mi sorgulamasında buldum kendimi. Shadowlands geldiğinde hiç hızlı başlamıycam dedim. siga siga devam ettim. bu seferde baktım tank olmama rağmen rio çok gerilerde kaldı.(prot warrior olmanında etkisi var) birde main karakteri 2 hesap arası geçirip durunca rio sıfırlanıyor. baştan başladım . yüksek keyleri yapmıyor/yapamıyor olmama rağmen gene aynı sorgulama da buldum kendimi. Aynı şekilde ortalama 1k rio ile her keye giren ben . şimdi inv alamıyorum. beraber takıldıgım adamlar da yüksek key yaparız ama DH tank kas diyorlar. sırf yüksek key yapabilmek için de sevdiğim class ı oynayamayacaksam ne anlamı var bu oyunun? hoş prot warrior ile nekadar iyi oyuncu olursan ol , şu an cidden +12 sonrası baya zorluyor.
  12. smyrnas

    Shadowlands Ana Konu

    rio eleştirenlere falan elitist dendiğini de ilk senden duyuyorum. hayır bari beceremiyorsunuz laf atıyorsunuz falan de usturuplu olsun.
  13. smyrnas

    Valheim

    Bunda tek başına birşeyler başarmanın da hazzı daha fazla. sıkılmazsan oyunun solo tarafı da başarılı. zaman kaybı derdin falan yoksa mod lar ile craft olayıda ciddi başarılı hale geliyor.
  14. smyrnas

    NVIDIA Geforce Now

    Geforce now a ihtiyacım yok ama ihtiyacım olsa en fazla 40TL ederi var . 50TL için hadi neyse derdim . 75TL bence bariz turkcell in ortaya attıgı bir keriz silkeleme operasyonu. yani turkcell i biraz biliyorsak " lan bu fakirlerin PC toplayacak parası yok. bundan faydalanalım ve 75TL yi döşeyelim , nasılsa AAA oyunları açacak PC yi toplamaktan çok daha ucuza geldiği için bu fakirler bunu da verir" diye düşünmüşlerdir. hiç sanmıyorum yani kapasite falan .
  15. smyrnas

    Shadowlands Ana Konu

    sadece loot düşmeme olayı değil . Genel olarak torghast dahil komple maw hatalı. Ahhahah millete twisting corridor da 144 kat tırmandırdılar. şimdi gelmiş herkes maw da mount a binebilecek diyorlar. ben en fazla 3 coridor dayanabildim . Genel olarak maw da oyuncuyu cezbedecek hiç bir şey yok. başlar da zorla maw a sokuyor . Bukadar sıkıcı bir bölgeye daha oyunun başların da ve 60 olduktan hemen sonra abanmak ta çok soğuttu insanları. tabi yetersiz reward olayı da olunca da çabuk sıkıldı millet. RİO kesinlikle engellenmeli. Oyuna gereğinden fazla müdahil bir addon olmaya başladı. boost olayı sayesinde zaten bir halta da yaramıyor. casual adam boost almadan 1k rio üstüne zor yani. tank falan olsa da zor. böyle olunca da sen arkadaşların dışında pug adam aldıgın da işte senin keyi yakıyor ! Shadowlands kesinlikle BFA dan kötü değil Ben özellikle dungeonları falan baya seviyorum ama var işte böyle sıkıntılar. Hatta sıkıntının kaynağı falan bence hala BFA etkisinin devam etmesi. Lan adamlar okadar kötü bir expansion yapmışki etkisi hala devam ediyor 😄 Edit : Bİrde benim için Prot warrior etkisi var. bütün bütün expansion lar da prot warrior ya s-tier olur yada en kötü B-tier olurdu. herifler oyunun main tankını C-tier e düşürdü. şimdi buff geliyor sanırım ama yeterlimi göreceğiz.

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...