Jump to content

Saeros

Mod
  • Mesaj sayısı

    32.354
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

Saeros hakkında

  • Rütbe
    Saeros

Son profil ziyaretçileri

351 kez ziyaret edildi
  1. Saeros

    Old Town Ultima Online

    ZİYARET ET
  2. Saeros

    WoW Classic Ana Konu

    olm şu faction daha karizmatik bu faction daha şebek muhabbeti bile dönmüş jksdkf
  3. Saeros

    Bilim bize Ölümden sonrası için ne diyebilir?

    "wara geç resliyim"
  4. Saeros

    Red Dead Redemption 2

    abi pardon şaka yaptım ya ❤️
  5. Saeros

    Red Dead Redemption 2

    sen büyük satışçısın senin bilmen lazım.....
  6. Saeros

    Disco Elysium - A Detective RPG

    herkes beğenmiş oyunu, dur bakayım ya
  7. Saeros

    WoW Classic Gold Kasma Taktiği (Horde Side)

    warlock değil de druidle daha iyi olmaz mı bu aquatic formla alliance tarafında ben gold kasmadım açıkçası, normal level kasmaya devam ettim bi süre sonra zaten para birikti. şu anda çok oynamasam bile 2. mountun parası bile çıktı hatta alt karakter için - alt karakterim yok o ayrı das
  8. Saeros

    hayat ne tuhaf vapurlar felan

    sdf bana da durum biraz bununla alakalı gibi geldi ama neyse hayırlısı olsun
  9. Saeros

    O Hai (Back to the Future)

    re-hoşgeldin o/
  10. Saeros

    Discord forumu öldürüyor mu?

    baya kuyruk acın var galiba konuyla alakalı...... (beyler nasıl soktum lafı off)
  11. Saeros

    annemin bulduğu kız ile tanışma?

    bu kızla tanıştırma olayı bana da oldu kızla merabalaştık 2 dk konuştuk o kadar, o da instagram üzerinden "oğlum eklesene şu kızı" diyip durdu 3 gün, ekledikten sonra sustu
  12. Saeros

    WoW Classic Ana Konu

    olsun güzel deneyim puanı vermiştir
  13. Saeros

    WoW Classic Ana Konu

    o levellar tam şişilecek levellar ya levelling saçmalıyor biraz, bi zone'a gidiyosun 5 quest yapıyosun başka zone'a gidiyosun vs
  14. Saeros

    WoW Classic Ana Konu

    ben de level 13 oldum anca, oynayacak vakit yok ki. arkadaşlar level 20 oldu deadmines temizledi falan, ben daha ilk defias questini anca yaptım :c
  15. Saeros

    WoW Classic Pati Guild

    launcher'ın çok eski sürümse classic gözükmüyor olabilir, bi sil yeniden yükle düzelir
×
×
  • Yeni Oluştur...