Jump to content

Saeros

Mod
  • Mesaj sayısı

    32.257
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

Saeros hakkında

  • Rank
    Saeros

Son profil ziyaretçileri

92 kez ziyaret edildi
  1. Saeros

    Beleş oyunlar başlığı!

    https://freebies.indiegala.com/another-lost-phone-lauras-story/?dev_id=freebies nasıl bişeydir bilmiyorum ama BELEŞ
  2. Saeros

    Elder Scrolls Online #3

    wow’dan sonra garip geldi ama kendine göre bir hoşluğu var oyunun, bir haftayı geçti bakalım takılıyorum yalnız sub olmadan oynamak çok zor olur gibime geliyor o da sırf craft bag için
  3. Saeros

    WoW Classic Ana Konu

    lan bi enhancement shaman kasmak lazım aslında hmmfs ❤️ bg diyince canım çekti
  4. Saeros

    Game of Thrones (2011) - HBO

    ben de üzüleceğim ama eldar üzüleceği için işte sevmek böyle bir şey arkadaşlar...
  5. Saeros

    Günlük #14

    gmail sağolsun promotions updates vs diye ayırmış onların alayını sildim en azından 1600 civarına düştü ^^
  6. Saeros

    Günlük #14

    sevgili günlük gmailimdeki tüm emailleri silesim var çok pis 5000+ mail olmuş şöyle çat diye hepsini silsem inanılmaz olmaz mı, of düşüncesi bile içimi gıdıklıyor. ama korkuyorum arada lazım olan bişeyler vardır vs :c updates klasöründekilerin hepsini sildim en azından o bile biraz rahatlattı mmmfs 3400+ mail 12-13 yıllık fotoğraflar buldum KEŞKE SİLSEYMİŞİM NOSTALJİ OLDUM ÖLÜYOM
  7. Saeros

    Game of Thrones (2011) - HBO

    yayınlandıktan 1 saat sonra indirip izledim ya nasıl düşmüyor ksdf geç kaldım demiyor da...............
  8. Saeros

    Game of Thrones (2011) - HBO

    https://gameofthrones.fandom.com/wiki/House_Targaryen
  9. Saeros

    Game of Thrones (2011) - HBO

    hadi jon snow tutunur adeleli çocuk ama danaris nasıl tutunuyor o patlıcan kollarıyla onun açıklaması yok
  10. Saeros

    Game of Thrones (2011) - HBO

    live stream olsa tamam da şu saatten sonra torrentlesenize abi stream falan uğraşıcağınıza
  11. Saeros

    Legal Game Of Thrones izleme yolları ?

    game of thrones yetkilileri jon snow'un sigortasını yatırmıyomuş bence yardır torrentten hakediyor bu şerefsizler
  12. Saeros

    En son okuduğunuz kitap

    askerde (bedelli) üç kitap bitirdim Sissoylu: Kanun Alaşımı - Branden Sanderson (Mistborn: The Alloy of Law) ilk üçlemeden sonra garip gelse de yine de kendine göre bir albenisi var. şu an ikinci kitabını okuyorum, o da güzel başladı. İroni - Max Barry ranza arkadaşımdan aldım bunu, macera filmi gibi bi kitap okuyorsun bitiyor bir anda. şaheser değil ama eğlendirdi yine de yoklukta ^^ Olasılıksız - Adam Fawer (Improbable) bunu da ranza arkadaşımdan ödünç almıştım, hatta ikimiz aynı anda okuduk gibi bişey oldu, öyle bi yokluk. İroni'den daha iyiydi, seviyorum böyle alakasız gibi görünen hikayelerin sonunda birleşmesini.
  13. Saeros

    Dev Banyo konusu

    vay arkadaş karrrrı gibi duş alıyorsunuz ya duru sabun var alıyorum 4 tanesi 5 lira mı ne, bi güzel oramı buramı süttürüyorum temizleniyorum saç için de şampuan ne varsa onu gömüyorum head and shoulders (haldır şaldır) kullanıyorum bu aralar
  14. Saeros

    2019 - Nisan Ayı Masaüstü

  15. Saeros

    How I Met Your Mother (2005) - CBS

    geçenlerde baştan sona kadar tekrar izledim bunu özlemişim ya ^^ arada böyle eski dizileri bi tekrar elden geçirmek çok tatlı oluyor.
×
×
  • Yeni Oluştur...