Jump to content

ad3m

=o=
  • Mesaj sayısı

    13.403
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

ad3m hakkında

  • Rank
    ad3m
  1. ad3m

    Üvey dayım kuzenimin nesi olur

  2. ad3m

    Amazonda satış yapan pati?

    PM'ler uçmuş şuan çok lazım kiminle mesajlaşıyorduk unuttum. BUL BENİ PLSSS!1
  3. ad3m

    Borderlands 3

    +1 lakin Mordecai>ALL Bi jacob revolver çekip allahına gider yapıyordu seviyorduk. İkincisinde boş beleş ağlak oğlan yapmışlardı ondan kırgınım ama.
  4. ad3m

    faceapp

    Meymuna benzediğimden gülmek için saklıyordur fotolarımı ara ara bişi diyemedim o yüzden.
  5. ad3m

    Meanwhile in Turkey

    Londra aksanı
  6. ad3m

    faceapp

    patronum beni yaşlandırıp whatsappdan göndermiş 😐 eki eki demekle yetindim. kbye
  7. ad3m

    Battle for Azeroth Ana Konu

    Mechagon ne güzel olmuş lan bir an borderlands'te arid badlands/the dust kırması bir mapte oynuyorum sandım. Nazjatar bok gibi ama güzel sdf.
  8. ad3m

    Chernobyl (2019) - HBO

    Gızel
  9. ad3m

    donanımda derece ölçme uygulaması

    Emin olmamakla beraber bir farkları olduklarını düşünmüyorum hepsi sensörlerden okuyor datayı.
  10. ad3m

    donanımda derece ölçme uygulaması

    ^ ya da HWmonitor
  11. ad3m

    vücut geliştirme #5

    @samaella Bana mı dedin bilmiyorum ama her bokta olduğu gibi bunda da diminishing returns var. Zaten verilen programlarda deloading phaseler var ben newb dedim en başta sebebi seni hedeflerine ulaşmasında, split/ppl/ul/hybrid gibi nispeten daha advanced programlara göre daha iyi hazırlamasından. Split ile yapılamaz mı ya da diğerleri ile? Yapılır tabi ama LP programlar genelde yeni başlayanları hedeflediğinden daha doğru form, alışık olmayan kasları 5 farklı hareket yerine tek hareketle güçlendirdiğinden az zamanda çok iş başarmada çok daha iyiler. Yani adam triceps/front delt/pec için 3 tane farklı hareket yapmak yerine bench press ya da dips yapıp bu bölgeleri tek seferde çalıştırabilir. Tekrar ediyorum yeni başlayan diyorum estetik,dengesizlik vs bunları es geçiyorum. Amacımız deneyimsiz bir bireyi hızlıca fitness camiasına kazandırmak. Belli bir seviyeye gelince ne yapmak istersen ona yönelebilirsin çünkü artık sakatlıkların en bariz sebeblerinden biri olan güçsüz kas mevzusunu aşmışsındır.
  12. ad3m

    vücut geliştirme #5

    @samaella Creatin su atmak yerine topluyor. Abartı su tutma olayı da yine abartı dozlarda oluyor standart bir kullanıcının 5g/d tuttuğu su çok fazla değil. Bol su ile alınmasının sebebi çözülemediği takdirde kramp/kusma/ishal yapması vs diye hatırlıyorum. @Wispy 3 ay içinde 40kg bench geçemenin sebebi (sağlıklı olduğunu varsayıyorum) çok büyük bir ihtimal psikolojiktir. Tekrar sayılarını azaltarak güç odaklı bir program ile (her gyme geldiğinde ağırlık arttırmalı kısaca linear progression) bir newb programı ile kısa zamanda güzel güç kazanımı elde edebilirsin. Bence herkes acemi iken LP takılmalı bir dönem. Yukarıda da söyledim whey tek başına birşey değil adı üstüne supplement yemekten alınamadığı zamanlarda kullanılabilir. Onu alınca güçlenmiyorsun malesef. Barfiks zaten zor bir hareket öyle çat diye yapılmıyor. Başlarda 1 tane yapabilmek bile ciddi bir kondisyon gerektiriyor. Barfiks yapmak istiyorsan tüm boşluklarında barfiks yap. 1 tane düzgün yapana kadar. Sıçra asılı kal, yavaşça sün aşağı doğru. Artık yapamayacak hale gelene kadar her boşluğunda bunları yap. Body weight row, resistans bandı ile asist alarak falan da yapabilirsin. 1 tane yapabildikten sonra aynı şekilde devam et 3-5 ay içinde yüzünü güldüren sonuçlar alırsın. Edit : Fili benden önce davranmış verdiği workoutlar çok iyi greyskull lp ile kişisel tecrübem olduğundan kefil olabilirim asdf.
  13. ad3m

    vücut geliştirme #5

    @Black-ice Güzel base yapmışsın. Potansiyeli olan bir vücut tipin var. Trapez baya yok sende 😄 Oraya biraz öncelik verebilirsin. Hatta omuz/kanat/trapz bunlara öncelik verirsen fridge modedan baya yeterli bir vücut tipine geçiş yapmış olursun (Bacakları bilmiyorum). Ex bir vitaminsiz olarak gainerları kesinlikle tavsiye etmiyorum. Ona vereceğin paraya kendin shake yap süt (dokunuyorsa toz)/dondurma/whey/sevdiğin kalorisi yüksek meyveler vs. Hem içimi rahat hem de severek aralara sıkıştırırsın eşşek gibi de kalorisi olur. Protein olayına şuan çok takılacak bir konumda değilsin vücut ekmek/peynirle bile o kas kitlesini korur. Yani yemeklerini aksatmıyorsan onlardan alacağın proteinler işini görecektir. Supplement olarak whey fazlasıyla yeterli yanına belki creatine olabilir. Yemekle halledebiliyorsan bunlarda gereksiz şeyler.
  14. ad3m

    Path of Exile #3

    Ed/Con Trickster oyna bu lig için yapılmış direk.
  15. ad3m

    Path of Exile #3

    Çok fazla bug ve performans sıkıntısı var lakin legion jewellar şu oyuna gelmiş en yaratıcı/zevkli şeylerden biri olabilir. O kadar fazla kombinasyon varki resmen insanın 500 divine ile hepsini deneyisi geliyor sdf.
×
×
  • Yeni Oluştur...