Jump to content

xunn

Mod
  • Mesaj sayısı

    16.993
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

xunn hakkında

  • Rütbe
    xunn

Son profil ziyaretçileri

528 kez ziyaret edildi
  1. xunn

    Jujutsu Kaisen

    Sezonun en iyisiydi çok net. Çok klişe bi genre'ı kendi dilinde anlatmayı başarmış.
  2. xunn

    Love, Death & Robots (2019 Netflix adult animation sci-fi)

    Çok tırt.
  3. xunn

    Wacom vs XP-PEN

    Windows ink'in allah belasını versin. Her formatta kapamayı bi süre unutup sorun kaynagı aratıyo.
  4. xunn

    Shingeki no Kyojin (Attack on Titan) (Mangadan spoiler vermek yasaktır)

    Of ne efsane yanılmak.
  5. xunn

    Bu kadar insan ne iş yapıyor?

    i s t a n b u l f r a n s ı z e d e b e b i y a t ı
  6. xunn

    Valorant

    Abi gel vazgeçme shitterla shitter olma.
  7. xunn

    evlilik süreci tavsiyeleri

    Üf kalemin özlenmiş ablam.
  8. xunn

    Discord forumu öldürüyor mu?

    https://discord.gg/AHpqYWq
  9. xunn

    Arena, BG, World PvP Başlığı

    Yol yakınken bırak bence karşim, daha dengeli, competetive oyunlara alalım seni delirme sonra bizim gibi.
  10. xunn

    Disco Elysium - A Detective RPG

    Üzücüymüş abi çünkü dünyası gördügüm en kapsamlı düşünülmüş dünyalardan biri. Adamlar bi 10 senedir craftlıyolarmış zaten dünyayı frp oynamak için üzerinde, tabletop rpg yapıyolarmış bundan önce sonradan pc gaming'e geçmişler. Oyunla ilgili bir tane daha derdim var minor olmasına ragmen, o da biraz fazla sol abi oyun. Devler marxist ideolojiyi bi tık daha kısabilirmiş. Ellerinden geleni yapmışlar bias'ı kısmak için ama sızmış o aradan. O kadarı kadı kızında da olur ama. Bütün conservative karakterler iki boyutlu racist, retarded olup bütün progressiveler nuanced olunca biraz tadı kacıyor işin. Maybe next time.
  11. xunn

    Mount&Blade II: Bannerlord

    Ya gridlock oluyor ama böyle keyifsiz gridlock. Dengesi zor bunun farkındayım, birden superhero da olmanı istemiyor çünkü oyun grounded tutmak istiyorlar. Çözerler inş.
  12. xunn

    PC Gaming #2

    Dr persona ya, izlemem ama kendini oynamıyo, normalde utangaç oldugu için var onu söylemişti çok önceden. Umarım bi dangalaklık yapmamıştır.
  13. xunn

    PC Gaming #2

    Ben organizasyonlar nasıl patlıyor anlamıyorum. Bizim 4chan grubumuz vardı beraber streamsnipeladıgımız, aramızda beta değil omega bi cocuk vardı. Hatta salak bir kere kız kardeşinin iç çamaşırlarını kokladıgını söylemişti birine gruptaki, meme olmustu *SNIFF* diye. Sonra bi yok oldu, ogrendik ki geri zekalı sahte bb gun'la bi kızı esir alıyo, ormana götürüyor, götürdügü yerde bi döşek atmış, kız delikanlı cıkıyo agzını kuruyo bunun sonra polise gidiyo hapse atıyolar bunu. Ha biz bu gerzek yüzünden shitposting'i bırakıyor muyuz, hayır? Ben bunu anlayamadım, var mı sebebini bilen? GM piç çıktı, gitti, giuild niye dagılyıo abi?
  14. xunn

    PC Gaming #2

    Adam salt bae gibi kansere chemo basmış, tebrikler.
  15. xunn

    Disco Elysium - A Detective RPG

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...