Jump to content

sanssizsansli

=o=
  • Mesaj sayısı

    11.326
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

sanssizsansli hakkında

  • Rütbe
    sanssizsansli

Son profil ziyaretçileri

456 kez ziyaret edildi
  1. sanssizsansli

    Bugün Ne Seyrettiniz?

    17 dakikalık yeni David Lynch fimi netflixte. film uzun bir süre boyunca internetin ilk çağlarında sohbet eden ai programlarını kullandığımız dönemleri anımsattı bana. hatta günümüzdeki siri'nin bir benzeri. sen anya diyorsun o konya anlıyor misali. tavuk olayı nedir noluyor orda derken bitti gitti. hava soğuk, 5 kat fular taktık izledik. yine üşüdük david lynch efendi. artık ya sen saçmalıyorsun ya sanat camiasını baitliyorsun gibi gelmeye başladı çünkü.
  2. sanssizsansli

    Rise of Empires: Ottoman

    çok iyi olmuş gönül rahatlığıyla izleyebilirsiniz.
  3. sanssizsansli

    ESCAPE FROM TARKOV ARIYORUM

    sen tarkov musun yoksa?
  4. sanssizsansli

    Stepne Kullanımı Hakkında

    asdasd ben de bahçeliyi önericektim.
  5. sanssizsansli

    Rise of Empires: Ottoman

    HOW DO YOU TEAR THEM DOWN. THESE HUGE WALLS...
  6. sanssizsansli

    vücut geliştirme #5

    Çatlaklar falan ne durumda?
  7. sanssizsansli

    Penny Dreadful (2014) - Showtime

    evanın sol meme ucu olamaz ya.
  8. sanssizsansli

    vücut geliştirme #5

    günlük 150 gram protein fazlasıyla yeter sana abi. çiş olup gidiyor kalanı. yani illa motive edicek bişeyler arıyorsan testo seviyeni artıracak doğal yöntemler ara olmadı çinko tablet al falan.
  9. sanssizsansli

    vücut geliştirme #5

    abi whey işini gözünde çok büyütme. muhtemelen gün içerisinde yeterli proteini alıyorsundur ( kilonu düşününce bir öğün tavuk ekmek yesen yetiyor gibi duruyor). ha illa büyüyeyim filan diyosan go creatine. bu arada cevaplarımı böyle retorik yazmıyorum darlamamak için basit cevaplıyorum. hani kilona göre 1.5 gr protein ye 0.2435 mg şundan al, 2 kilo balık ye gibi şeyler yazmıyorum zaten bunca zamanda öğrenmiştirsin basit çarpanları diye.
  10. sanssizsansli

    vücut geliştirme #5

    ha sen o arada devam ediyormuşsun gibi yazdın anladım ne bilim sdf. e normal o zaman canım. antrenman stiliyle alakalı binbir türlü yöntem var hepsi de science based diyor bir şekilde. bakıyorsun farklı yöntemler ama sonuç neredeyse aynı. ben hep diyorum devamlılık+uyku+beslenme büyüktür antrenman diye. ben şuan kafama göre yapıyorum mesela ve acayip mutluyum. bir gün killer back workout (pull based) bir gün chest killer (push based) sonraki sefer de bacaklara giriyorum. ama girdiğim günlerde bildiğin öldürüyorum yani. ama aralarında bi düzen yok hani bacaktan sonra sırt mı yapayım göğüs mü filan öyle derdim yok o gün neyi canım çekerse. bi de artık hiç kol falan çalışmıyorum bildiğin iğrenç geliyor bana ne o öyle küçücük kas grubuna özel ilgi göstermek falan. zaten arada kaynıyor kollar push-pull'da. bence olabildiğince büyük kaslara abanmalı özellikle bacaklar bu işin mucizesi.
  11. sanssizsansli

    vücut geliştirme #5

    ha bi de sen kurugötlükten kaslılığa terfi etmiştin galiba. o yüzden 5. ayla 9. ay arasında fark görememen normal geliyor. ectomorphlar ilk bir sene içerisinde genelde brad pittin fight clubtaki hali oluyor, çok zorlasan bi de şanslıysan truvadaki hali gibi oluyorsun sdf. belki antrenman stilini değiştirerek fark yaratabilirsin ama böyle forumdan sağlıklı cevap vermek de zor yani. her şeyi standart kabul ediyorum diyelim, en fazla set sayılarını değiştirmeni öneririm. 5x5 gibi.
  12. sanssizsansli

    vücut geliştirme #5

    pw preworkout işte kısalttım. hastalığını tein de tetikliyor mu bilmiyorum, şayet öyle bir şey yoksa çay da içebilirsin benzer etkiye sahiptir.
  13. sanssizsansli

    vücut geliştirme #5

    kilo almamasıyla aç antrenman yapması arasında bi korelasyon yok abi.
  14. sanssizsansli

    vücut geliştirme #5

    hatta şöyle diyim iyi bir uyku antrenman öncesinde ne yediğinden çok daha önemli. ben olsam uyku süremi nasıl 8 civarı sabitleyebilirim diye hesap yaparım.
  15. sanssizsansli

    vücut geliştirme #5

    pw kahve gogo antrenmandan en az 2 saat önce yemek yemek lazım, daha kısa sürede (gerçi bu kişiden kişiye değişir) yemek pek iyi değil. açım antrenman yapamam tamamen placebo ya. if tarzı beslenmelere baktığında zaten aç açına antrenman yaparak daha iyi verim alındığı ortada. bi de böyle minicik faydaları sıradan bodycilerin farketmesi zor kaldı ki kendinizi sıkboğaz yaparak motivasyonunuza da zarar vermeyin. zevk almaya bakın basit takılın beybisi.
×
×
  • Yeni Oluştur...