Jump to content

sanssizsansli

=o=
  • Mesaj sayısı

    11.061
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

sanssizsansli hakkında

  • Rank
    sanssizsansli

Son profil ziyaretçileri

240 kez ziyaret edildi
  1. sanssizsansli

    The Lord of the Rings ( TV-Series )

    ilk oyuncu belli olmuş https://www.imdb.com/name/nm9220161/
  2. sanssizsansli

    Marvel Cinematic Universe (Spoiler Alert!)

    snipes aslında yine çekilirse oynamak isterim demişti bi ara ama o da iyice yaşlandı tabi. maherşellanın başkanım beni al demesi de topkek
  3. sanssizsansli

    Marvel Cinematic Universe (Spoiler Alert!)

    müzikler de çok önemli. kılı kırk yarmaları lazım o eski tadı yakalamak için.
  4. sanssizsansli

    Marvel Cinematic Universe (Spoiler Alert!)

    marvel evreninde tek ilgimi çeken şey blade. izlerim kesin. deadpool ayarında derken ne demek istedin anlamadım gerçi. öyle absürd falan olmaması lazım eski ayarında hatta daha sert lezzetli olur.
  5. sanssizsansli

    Carnival Row (2019) - Amazon

    bakarız bi ara.
  6. sanssizsansli

    Japonya'da Kyoto Animation Stüdyosu kundaklandı

    madımak geldi aklıma...
  7. sanssizsansli

    kız arkadaşa "sktr git" yerine söylenebilcek ağız dolusu söz

    ya yürü git de?
  8. sanssizsansli

    Spider-Man: Far From Home [2019]

    kendi ekosisteminde öyle de dönen meblaları görünce bi gülme geliyo bana yalan yok.
  9. sanssizsansli

    Durmadan Isıran Kedi

    abi kedi için alet edevat öneriyosunuz da aldığınızda kedinin maksimum ilgi süresi 10 dk falan olup sonrasında aletin yüzüne bakmıyolarki yine bildiğiklerini okuyolar.
  10. sanssizsansli

    Glass

    şamalanlanmışsın 😄
  11. sanssizsansli

    Too Old To Die Young ( 2018 )

    İzledim bitirdim. Arcane'e yüzde 90 katılıyorum, fakat ben Refn'in görsellerine hasta olan biri olarak fanboyluk hakkımı kullanıp diziye 8/10 veririm.
  12. sanssizsansli

    Marvel Cinematic Universe (Spoiler Alert!)

    “ne yazık ki çocuklarım yüzünden pek çok marvel filmi izlemek zorunda kalıyorum” diyen ceylan, “bu da benim cezam” ifadesini kullandı. ceylan ayrıca, “çocuklarımın hayatlarının bu evresinde benim filmlerimi sevmelerini beklemiyorum” dedi. kek
  13. sanssizsansli

    Too Old To Die Young ( 2018 )

    aha çıkış tarihini unutmuştum iyi oldu. 1-2 hafta sonra izlemeye başlarım.
  14. sanssizsansli

    vücut geliştirme #5

    önceden ne yazdıklarını okumadım da bacak çalışmıyosun demedim ki 😄 bacak çalış dedim genel olarak. calori intake sorunsuzsa çalış abi yaktığın kalori boşa gitmiyor sonuçta.
  15. sanssizsansli

    vücut geliştirme #5

    büyümek istiosan bacakları es geçme. full body çalış. bölgesel çalışma hikaye. full body calıştığın için de daha iyi ye. gerisini zamana bırak. değişmiyorum diye dertlenme, yap sen antrenmanını bugün değil yarın büyürsün.
×
×
  • Yeni Oluştur...