sanssizsansli Mesaj tarihi: Haziran 10, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 10, 2026 (düzenlendi) 56 gb diyo steamde cs 2'ye. sorry haha hots varmış kurmuşum da hiç oynamadım bu macbookta, update edip bakayım onda kaç çıkıcak ms. 100-107 arası şuan Haziran 10, 2026 sanssizsansli tarafından düzenlendi 1
Sam Mesaj tarihi: Haziran 10, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 10, 2026 GONDARCENGIZ, 10.06.2026 12:47 tarihinde dedi ki: bir kaç sene sonra istdan silktirip gitme planlarım varda ufaktan araştırıyorum abi, köy or ufak deniz kenarı kasaba hayatı kafası, ping nasıl oluyor oyun oynanabilir mi mesela? bodrum'dayım, ist sunucusunda ist'teki adam 10ms alırken ben 50ms alıyordum. kafadan herşeye 40-50ms ekleyebilirsin. avrupa sunucularında 150'lere filan çıkıyor o, jp 350ms civarı. oynanıyor ama kompetitif değil.
sanssizsansli Mesaj tarihi: Haziran 10, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 10, 2026 ben wifi'dan denedim bi de. belki ethernetten biraz daha hızlı olur bilmiyorum. zamanında 500-100 ms civarlarında wow oynuyoduk bu rakamlar benim için normal geliyo haha. bi pvp videom vardı ilk denememdi galiba orada ms bar neredeyse hep kırmızıydı lol ama cs'de falan belki sorun olabilir tabi.
GONDARCENGIZ Mesaj tarihi: Haziran 10, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 10, 2026 en az +50ms varsa üzer sam'in dediği gibi. en azından kablo tvsi olan şöyle güzel bir şehir kasaba bakmak lazım gibi. çanakkaleyi vs araştırıyordum ev fiyatları şişmeye başladı orada fml.
pattisliborek Mesaj tarihi: Haziran 10, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 10, 2026 4k bile yok ulan TRT… saçma sapan dizilere harcayın topladığınız bandrol paralarını… 1
ahmedinejad Mesaj tarihi: Haziran 11, 2026 Konuyu açan Mesaj tarihi: Haziran 11, 2026 Yaşlılık böyle bir şey demek ki. 2002'de heyecandan yerinde duramıyordum. Bunun açılış maçı bugunmüş radyodan öğrendim onu da.
Llama Mesaj tarihi: Haziran 11, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 11, 2026 ülke durumu bence bu yaşlılıkla alakası yok eğlenmeyi elimizden aldılar hiç bi yerde dünya kupası havası yok marş bile çıkmadı la dünya kupasına kaldığımızda bir tane araba çıkıp kutlamadı yahu izmirde
GONDARCENGIZ Mesaj tarihi: Haziran 11, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 11, 2026 (düzenlendi) 0 keyif olunca insanlarda, çoğumuz eminim keşke başka ülkede doğsaydık demiştir, ülke bu hale getirilince normal. Haziran 11, 2026 GONDARCENGIZ tarafından düzenlendi
Laurelin Mesaj tarihi: Haziran 11, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 11, 2026 uzulmeyin, sole dusunun 2015 filan amerikaya kacsaydiniz 7 sene ugrasip vatandaslik alip ayni bokun turuncusu yuzunden her gun mutsuz olucaktiniz 3
Deathblade Mesaj tarihi: Haziran 11, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 11, 2026 2015'te Amerika'ya kaçsaydım, göl kenarı villamın iskelesinde tekneme biniyor, trump bayrağı sallıyor da olabilirdim.
goldbären Mesaj tarihi: Haziran 11, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 11, 2026 Adamlar yine 3-4 uçak doldurup bin kişi kafile kuracak, maçlara bile gitmeden keriz vergileriyle ABD gezecekler sonra da nepo instagramlarında paylaşacaklar. Siz de hala "büyük şehirde barınamadık ama keşke ben de köye yerleşip maç izleyebilsem, internet vardır inşallah" yazacaksınız altına. BİZİM ÇOCUKLAR 1
Valvyn Mesaj tarihi: Haziran 11, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 11, 2026 goldbären, 11.06.2026 13:19 tarihinde dedi ki: Adamlar yine 3-4 uçak doldurup bin kişi kafile kuracak, maçlara bile gitmeden keriz vergileriyle ABD gezecekler sonra da nepo instagramlarında paylaşacaklar. Siz de hala "büyük şehirde barınamadık ama keşke ben de köye yerleşip maç izleyebilsem, internet vardır inşallah" yazacaksınız altına. BİZİM ÇOCUKLAR aynen öyle. Bütün instagramda kendini ünlü sananları doldurup götürecekler. bizde 600$ odediğimiz bilete 1200 verip gidecez
Liebe Mesaj tarihi: Haziran 11, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 11, 2026 ahmedinejad, 11.06.2026 10:49 tarihinde dedi ki: Yaşlılık böyle bir şey demek ki. 2002'de heyecandan yerinde duramıyordum. Bunun açılış maçı bugunmüş radyodan öğrendim onu da. Benim 6 yaşında oğlan öyle kadroları falan ezberliyor her ülkenin yıldız futbolcusu vs abuk subuk sorular bende gram heyecan yok daha milli takım kadrosuna bakmadım
knox Mesaj tarihi: Haziran 11, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 11, 2026 Laurelin, 11.06.2026 11:41 tarihinde dedi ki: uzulmeyin, sole dusunun 2015 filan amerikaya kacsaydiniz 7 sene ugrasip vatandaslik alip ayni bokun turuncusu yuzunden her gun mutsuz olucaktiniz Hhhahdahsdhasdhashdhfhds çok iyi ya
DoruK Mesaj tarihi: Haziran 11, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 11, 2026 Laurelin, 11.06.2026 04:41 tarihinde dedi ki: uzulmeyin, sole dusunun 2015 filan amerikaya kacsaydiniz 7 sene ugrasip vatandaslik alip ayni bokun turuncusu yuzunden her gun mutsuz olucaktiniz I feel attacked
reyou Mesaj tarihi: Haziran 11, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 11, 2026 bizim mac oncesi hemen izleyin. bu sefer tokatlayamamislar demek ki abd yi asdf
kizillelma Mesaj tarihi: Haziran 11, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 11, 2026 Üç tane kırmızı kartlı açılış müsabakası. Mehhh ..
xaty Mesaj tarihi: Haziran 12, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 12, 2026 Liebe, 11.06.2026 16:01 tarihinde dedi ki: Benim 6 yaşında oğlan öyle kadroları falan ezberliyor her ülkenin yıldız futbolcusu vs abuk subuk sorular bende gram heyecan yok daha milli takım kadrosuna bakmadım Çocuğa Panini al bari, hatıra saklar ömrü boyunca. Ama ocak batıran cinsten olmuş bu sefer, hem kadrolar genişledi hem takım sayısı arttı.
Aiko Mesaj tarihi: Haziran 12, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 12, 2026 xaty, 12.06.2026 09:36 tarihinde dedi ki: Çocuğa Panini al bari, hatıra saklar ömrü boyunca. Ama ocak batıran cinsten olmuş bu sefer, hem kadrolar genişledi hem takım sayısı arttı. benim tanıdığım @Liebe panini.pdf indirir hazır baskı alır onu verir ufaklığa
ahmedinejad Mesaj tarihi: Haziran 12, 2026 Konuyu açan Mesaj tarihi: Haziran 12, 2026 En mantıklısı o zaten ya. Eskiden böyle şeylere ulaşmak zordu. Bir anlamı vardı. Şimdi 7-24 ulaşabildiğin şeyin koleksiyonu mantıksız bir şey.
Öne çıkan mesajlar