Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

2026 Dünya Kupası (USA2026)


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi: (düzenlendi)

56 gb diyo steamde cs 2'ye. sorry haha

hots varmış kurmuşum da hiç oynamadım bu macbookta, update edip bakayım onda kaç çıkıcak ms.

100-107 arası şuan

sanssizsansli tarafından düzenlendi
  • Like 1
Mesaj tarihi:
GONDARCENGIZ, 10.06.2026 12:47 tarihinde dedi ki:

bir kaç sene sonra istdan silktirip gitme planlarım varda ufaktan araştırıyorum abi, köy or ufak deniz kenarı kasaba hayatı kafası, ping nasıl oluyor oyun oynanabilir mi mesela?

bodrum'dayım, ist sunucusunda ist'teki adam 10ms alırken ben 50ms alıyordum. kafadan herşeye 40-50ms ekleyebilirsin. avrupa sunucularında 150'lere filan çıkıyor o, jp 350ms civarı. oynanıyor ama kompetitif değil.

Mesaj tarihi:

ben wifi'dan denedim bi de. belki ethernetten biraz daha hızlı olur bilmiyorum. zamanında 500-100 ms civarlarında wow oynuyoduk bu rakamlar benim için normal geliyo haha. bi pvp videom vardı ilk denememdi galiba orada ms bar neredeyse hep kırmızıydı lol

ama cs'de falan belki sorun olabilir tabi.

Mesaj tarihi:

ülke durumu bence bu yaşlılıkla alakası yok

eğlenmeyi elimizden aldılar hiç bi yerde dünya kupası havası yok marş bile çıkmadı la

dünya kupasına kaldığımızda bir tane araba çıkıp kutlamadı yahu izmirde

Mesaj tarihi:

Adamlar yine 3-4 uçak doldurup bin kişi kafile kuracak, maçlara bile gitmeden keriz vergileriyle ABD gezecekler sonra da nepo instagramlarında paylaşacaklar. Siz de hala "büyük şehirde barınamadık ama keşke ben de köye yerleşip maç izleyebilsem, internet vardır inşallah" yazacaksınız altına.🫠

BİZİM ÇOCUKLAR 👏🇹🇷👏🇹🇷👏🇹🇷

  • Like 1
Mesaj tarihi:
goldbären, 11.06.2026 13:19 tarihinde dedi ki:

Adamlar yine 3-4 uçak doldurup bin kişi kafile kuracak, maçlara bile gitmeden keriz vergileriyle ABD gezecekler sonra da nepo instagramlarında paylaşacaklar. Siz de hala "büyük şehirde barınamadık ama keşke ben de köye yerleşip maç izleyebilsem, internet vardır inşallah" yazacaksınız altına.🫠

BİZİM ÇOCUKLAR 👏🇹🇷👏🇹🇷👏🇹🇷

aynen öyle. Bütün instagramda kendini ünlü sananları doldurup götürecekler. bizde 600$ odediğimiz bilete 1200 verip gidecez

Mesaj tarihi:
ahmedinejad, 11.06.2026 10:49 tarihinde dedi ki:

Yaşlılık böyle bir şey demek ki. 2002'de heyecandan yerinde duramıyordum. Bunun açılış maçı bugunmüş radyodan öğrendim onu da. 

Benim 6 yaşında oğlan öyle kadroları falan ezberliyor her ülkenin yıldız futbolcusu vs abuk subuk sorular bende gram heyecan yok daha milli takım kadrosuna bakmadım 

Mesaj tarihi:
Laurelin, 11.06.2026 11:41 tarihinde dedi ki:

uzulmeyin, sole dusunun 2015 filan amerikaya kacsaydiniz 7 sene ugrasip vatandaslik alip ayni bokun turuncusu yuzunden her gun mutsuz olucaktiniz

 

52f09b57-90d6-44c8-97aa-ff0a98c583d9_989

Hhhahdahsdhasdhashdhfhds çok iyi ya 

Mesaj tarihi:
Laurelin, 11.06.2026 04:41 tarihinde dedi ki:

uzulmeyin, sole dusunun 2015 filan amerikaya kacsaydiniz 7 sene ugrasip vatandaslik alip ayni bokun turuncusu yuzunden her gun mutsuz olucaktiniz

 

52f09b57-90d6-44c8-97aa-ff0a98c583d9_989

I feel attacked 

Mesaj tarihi:
Liebe, 11.06.2026 16:01 tarihinde dedi ki:

Benim 6 yaşında oğlan öyle kadroları falan ezberliyor her ülkenin yıldız futbolcusu vs abuk subuk sorular bende gram heyecan yok daha milli takım kadrosuna bakmadım 

Çocuğa Panini al bari, hatıra saklar ömrü boyunca.

Ama ocak batıran cinsten olmuş bu sefer, hem kadrolar genişledi hem takım sayısı arttı.

Mesaj tarihi:
xaty, 12.06.2026 09:36 tarihinde dedi ki:

Çocuğa Panini al bari, hatıra saklar ömrü boyunca.

Ama ocak batıran cinsten olmuş bu sefer, hem kadrolar genişledi hem takım sayısı arttı.

benim tanıdığım @Liebe panini.pdf indirir hazır baskı alır onu verir ufaklığa

×
×
  • Yeni Oluştur...