Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

2026 Dünya Kupası (USA2026)


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:

ben zevk almıyorum ya öyle boş boş izliyorum aslında. en son toptan zevk aldığım zamanlar drogbalı yıllar falandı galiba. messi ronaldo çekişmeli barca real derbileri vb. 

burda da sabahın köründe kalkıyorum işte izleyecek bir şey oluyo diye bahane bana. gündemin nabzını tutuyoruz en fazla hehe

gerçi benim eski tutkularımın hiçbiri kalmadı galiba, misal sinemayı çok sever okur araştırır yazardım şimdi umrumda bile değil. ülkenin ve dünyanın dertleri öyle baskıladı ki zevk alabilme yetimizi bazen bunun yaş ile mi dönem ile mi alakası var kestiremediğim oluyo.

Mesaj tarihi:

futbolla kisitli bir sey degil ya. 4 senede bir bi ton kulturden insan bir araya geliyor, festiviteler dostluklar eglenceler paylasiliyor, insan kendi ulkesinin de guzel bir iz birakmasini istiyor arada. 0 puan 0 gol ile super iz biraktik.

  • Like 2
Mesaj tarihi:
Gizli, 20.06.2026 09:45 tarihinde dedi ki:

Abi hala futbol izleyip zevk almanıza mı yoksa tr milli takımdan medet ummanıza mı daha çok şaşırmalıyım bilemiyorum 

Abi kaç yaşına geldik hala başkalarının zevk aldığı şeylere NEDEN mi diyorsunuz? TFF-montella-türkiş kafa yapısı-futbolun bile politik olması falan sevdiğimiz şeyler değil ama bu sebepten futboldan mı nefret etmemiz gerekiyor? milli takımda da yıllar sonra inanılmaz bi kadro var kağıt üzerinde, tff-montella-cemaat üçgenine rağmen belki bi şeyler yaparlar diye umut ettik PARDON KB YA

Mesaj tarihi:
Gizli, 20.06.2026 11:33 tarihinde dedi ki:

Tamam üzülme şaka yaptım. Malubiyet hırpalamış seni reaktif davranıyorsun 

aynen ya bi heveslenmiştim hevesim kursağımda kaldı fjsdklfjs

Ofisten arkadaş da ABD maçını izlemeye gitmişti fjsdklfjsdkljfsd

Mesaj tarihi: (düzenlendi)

Abi şu youtube da analiz yapan çocuklar var, onları yolla lisans aldır takımın başına getir, hakanı zartı zurtu hatta ardayı bile çıkarın bilader formu yoksa. Türkiye ligi zaten izlemiyorum 2010'dan beri, totom gibi ülkenin ligide totom gibi oldu diye.

Dedim 4-5 tane düzgün oyuncunun olduğu milli takıma denk geldik (trde oynamayan) bakim dedim heves ettik bir dünya kupası izleyelim diye yok yani, dişi yamuk mutfak kültürü olmayan ingilizlerin maçı son izlediğim 8 türkiye maçından daha keyifliydi yemin ediyorum, güzel futbol oynanıyor hala ama bizimkiler kendilerini öyle bir baskıya mı sokmuşlar, götlerimi kalkmış, yemeklere zehirmi koydular ne olduysa artık kimse şut çekmek pozisyon yaratmak istemiyo. bak son 25dk can girdi sahaya, tecrübe tecrübe dedikleri tiplerden 20 kat daha pro oyun sergiledi çocuk.

 

GONDARCENGIZ tarafından düzenlendi
Mesaj tarihi:

ben de 10 küsür senedir izlemiyordum bir şey son sezonu izledim bi. sanırım ortak bir noktada herkes soğumuş durumdan, bende bi sıkıntı yokmuş 🙂

liderlik beklenen adamlar lider olamadı, takımın kaptanı kaptan değil. Sonuç sürpriz değil çünkü grup maçları da lahlaylom geçmemişti, hazırlık maçları da oyun olarak kötüydü. Sıkıntı, takımın bu süreçte maçlarda geriye düşmeden oyunu bitirmediydi. Burada 2 maçta da erken gol ve reaksiyon verememek sıkıntı yarattı. Kenan falan avrupa kupasında da saçını düzeltmekten oynayamamıştı mesela.

 

neyse takım genç, arda daha serpilir lider olur belki. Rol çatışması çok şu anda, aynı topa 2-3 kişi yanyana falan 2m arayla sağ sol yapıyorlar. 
 

keremin de bir suçu yok, barış oynadığında da aynı şey oldu. Bu adamlar forvet değil zaten salak saçma oynata oynata adamların normal takım performansları düştü ki orada da menemen oldu kerem. 

Mesaj tarihi: (düzenlendi)

Uzun zamandir futbola bu kadar sinir oldugumu hatirlamiyorum. Hadi klup maclari birbirimizi kizdiriyoruz o bu da asiri sinir ettiler.

Ya futbolda kapanan takimlara yapilacak formuller belli. Senin ust seviyede sut atabilen 3 tane adamin var: Arda, Hakan, Orkun. Hatta Can. Bunlari iceri sokabilip alan acman gerekiyor. Olay forvetsizlik filan degil.

Amerika dun ne yapti? Kapanan Avustralya'ya dk 10 golu sikistirdi? Nasil, kanada inerek. Sen Barisin veya Kenanin solda, Zekinin veya Yunusun sagda oldugu bir takimla zaten cizgiye inemezsin. Hersey o kadar ezber ki, topu saga cek orta ac veya geriye don top dolastir. 60 tane sut var bunlarin 2-3 tanesi ciddi tehlikedir. 

Barisi saga koydun cizgiye inebildin. Oguz'u oynatabilirsin. Adamlar 10 kisi cikarirsin Merihi filan alirsin Barisi sag beke, kanat sokarsin. Arda'yi 45 te cikar, al Orkunu. 

Merih, Gunok, Irfancan, Kaan vs bu takimda ne isleri var. 

Yani Italyan bir hocanin kapanacagini bildigi bir takima hele de 10 kisi kalmisken cozum uretememesini kabul edemiyorum. Sorumluluk alamadi hic bir oyuncu kabul, ama futbolun temel basit seyleri var ya.

48 takimin katildigi en sikko gruplarda daha grubun en zor takimiyla oynamadan gol atamadan elenmek inanilmaz bisi. 

Bu arada genel olarak sunu soyleyeyim su molasidir yok 5 saniye kuralidir VARdir derken oyun artik acayip durmaya basladi. Herifler inanilmaz yatti oyle boyle degil ki hakem yine iyiydi ama kurallar oyunu amerikan futboluna ceviriyor. Tempo bulduk diyorsun cat su molasi bilmemne. Futbol boyle bir spor degil momentum oyunu, mac icinde dalgalanir momentum. Hic zevk alamadim su isten diger maclari da izleyesim yok. Hayatimda Dunya kupalarinda mac kacirmam ilk kez acasim gelmiyor nedense. 

Sotto tarafından düzenlendi
Mesaj tarihi: (düzenlendi)

milli takım bi önceki turnuvadan sonra hiçbir gelişim gösteremedi, 48 takım katılmasaydı zaten turnuvaya da katılamazdık. keşke montella ile euro24 sonrası yolları ayırsaydık. takım havası adı altında alakasız isimleri milli takıma doldurdular, formda bir çok oyuncu sebepsiz yere kadroya giremedi. samet, çağlar, kaan, irfancan hatta oğuz asla alınmamalıydı, en az 4 tane oyuncunun hakkı yendi. apo veya merih sakatlansa, cezalı olsa çağlar ve sametin eline bakacaktık, düşünmesi bile korkunç.

diğer bir sorun takımın kaptanları inanılmaz ciddiyetsiz ve şımarık. bu ciddiyetsizlik takımın geri kalanına da bulaşmış. mert müldür dışında canını dişine takan, hırsından kuduran 5 oyuncu adı söylemek zor. kırmızı kart pozisyonuna bakın, 2-3 oyuncumuz dışında kimsenin umrunda değil, ne olduğuna gelip bakmıyolar bile. biri gecenin dördünde instagram stalk yapar, biri twitter moralimizi bozuyor diye açıklama yapar, kaptanlar toplanıp tiktok çeker vs vs. kafa olarak takımın yarısı turnuvaya gelmemiş bile.

diğer sorun bizim hücum oyunumuzun olmaması. iki maçta biz ne yapmaya çalıştık anlayabilen var mı bilmiyorum. elendikten sonra süper kaptanlarımız iki maçta 50 şut çektik, şans olmadı diye konuşuyolar, tam bir akıl tutulması, 3-5'i hariç hiçbiri tehlike yaratmadı. eu24'te barışa yüklenen ve doğal olarak başarısız olduğu rol veya benzeri diyelim, kerem'e yüklendi haliyle o da başarılı olamadı, bu ısrar niye anlamak güç. 2 maçın toplamındaki en net pozisyonumuz barışın bu maçta sağdan çizgiye inip içeri çevirdiği pozisyon, yani bu adam demek ki faydalı olabiliyor niye defalarca olmamış şeyi zorluyorsun. ilk maçta barış sürekli kereme havadan top denedi, bunun kendi tercihi olmadığını düşünüyorum. ayrıca kerem de kenanın yedeği olmalıydı, zaten kenan'ın dizinde problem varmış, 45-60dk kenanı oynat keremi yedeği yap heba etme o pozisyonda.

S-H tarafından düzenlendi
Mesaj tarihi:
GONDARCENGIZ, 20.06.2026 13:27 tarihinde dedi ki:

Abi şu youtube da analiz yapan çocuklar var, onları yolla lisans aldır takımın başına getir, hakanı zartı zurtu hatta ardayı bile çıkarın bilader formu yoksa. 

Youtube da analiz yapan cocuklar dogru soyluyor, ama bizim futbolcular profesyonel olmaktan ziyade genelde egolu olmayi tercih ediyor. Haliyle milyon dolarlik oyunculara laf gecirebilmen ve bizim federasyonu idare edebilmen icin biraz deyim yerindeyse biraz tassagin olmasi lazim. Bizim Turk teknik adamlariyla basarili olmamizin birazda sebebi bu. Yada bu ekolu bilen ve ona gore aksiyon alabilen bir yabanci teknik adamlar basarili oluyor. Mesela turnuva boyunca futbolcularin ve teknik ekibin tamamin telefonlarina el koyacaksin. Sadece sabit hattan belirli araliklarla ailesini aramalarina izin vericeksin. Cunku bizimkiler bundan anlar.

Bazi yorumcular mac disindaki hazirlik ve organizasyon ortamini aciklamis. Takip etmedigim icin cok haberim yoktu. TFF tamamen fiyasko. Takim rakiplerine gore gec toplanmis, oyuncular halen jetlag. Hazirlik kampini 40 derece ustu sicakliktaki Arizona da yapmislar, organizasyon bunlara Arizona yi itelemis. Paraguay macina El Salvador lu hakem geldi, onun yerine maci surekli durdurmayan Avrupali bir hakem gelebilirdi. TFF in takimi erken toplayip bunlarin hicbirini kabul etmemesi lazimdi. Ama federasyonun UEFA ve FIFA etkin olmak gibi bir derdi yok.

Mesaj tarihi:

Playofftan geldiğimiz için geç gidildi, güzel yerleri playoff oynamayan takımlar kaptı. Geçen hafta NJ deydim, brazilya ormanın içinde verizon oteldeydi. 
 

amerikanın itelemesi de var tabi sikko yerleri, özellikle kendi grubundakine 😉 beğenmiyorsan tüm masrafları kendin karşılayıp farklı bir yere geçebilirsin opsiyonu varmış.

Mesaj tarihi:
samaella, 20.06.2026 21:04 tarihinde dedi ki:

Playofftan geldiğimiz için geç gidildi, güzel yerleri playoff oynamayan takımlar kaptı. Geçen hafta NJ deydim, brazilya ormanın içinde verizon oteldeydi. 
 

amerikanın itelemesi de var tabi sikko yerleri, özellikle kendi grubundakine 😉 beğenmiyorsan tüm masrafları kendin karşılayıp farklı bir yere geçebilirsin opsiyonu varmış.

Arizona o kadar da sikko degil. Baya saglam futbol kompleksleri vardi ben gittigimde. Baya sicak oluyo dogru ama antremanlari sabah erken yapmak lazim. Biz sabah 7-8 mac yapiyoduk Florida da 

×
×
  • Yeni Oluştur...