xaty Mesaj tarihi: Haziran 12, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 12, 2026 Yok ya, şimdi orta okulda olsam, harçlığımdan kalan parayla paket alıp açsam. Arkadaşlarımla takas yapsam falan. İlgimi çekiyorsa heves ederdim
Liebe Mesaj tarihi: Haziran 12, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 12, 2026 Defalarca kez market kitap evi dolaştım yok arkadaş, ayarlanmıştır elemanları gelir gelmez alıyor karaborsacılar. Benim evdeki 2002 ve 2004ü bile kaç defa inceledi çocuk çok istiyor ama inat ettim almayacağım orijinal fiyatı üstüne
Esnaf Mesaj tarihi: Haziran 12, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 12, 2026 defteri bende bulamadım, yakınlarda bir toyzz varsa oralara bak, oradakilerle konuş geldiği gibi ayırsınlar sana
kizillelma Mesaj tarihi: Haziran 12, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 12, 2026 İsmail Yüksek: "Avustralya tarafından komik açıklamalar geldi. Bizi baskıya sokmaya çalışacaklarmış fakat Türkiye'deki baskıyı çok bilmiyorlar bence." 1
DoruK Mesaj tarihi: Haziran 13, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 13, 2026 Egolari yine cok kabarmasa iyi olacak
kizillelma Mesaj tarihi: Haziran 13, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 13, 2026 ABD - Paraguay müsabakasında yeni kural ilk kez uygulandı. vAR uyarısı ile satı kart defans oyuncusundan iptal edilip kendine müdahale edilmiş gibi düşen oyuncuya verildi. Türk Süper Liginde bu kuralın uygulanmasını heyecan ile bekliyorum. 1
ahmedinejad Mesaj tarihi: Haziran 13, 2026 Konuyu açan Mesaj tarihi: Haziran 13, 2026 bu abd'yi en az yarı finale taşıyacaklar bir şekilde. trump infantino çetesi etkisini gösterecek. son maça bırakmamamız lazım çıkma işini. 1
GONDARCENGIZ Mesaj tarihi: Haziran 13, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 13, 2026 (düzenlendi) abd iyi oynuyor bu arada adamlar boş dğl. btw bugün ufc whitehouse var sabaha anca biter main event, oradan maça sdfsdf uyku yok. Haziran 13, 2026 GONDARCENGIZ tarafından düzenlendi
Gizli Mesaj tarihi: Haziran 13, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 13, 2026 yarın değil mi la ufc? pazartesi saat 3 diyordu google
GONDARCENGIZ Mesaj tarihi: Haziran 13, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 13, 2026 (düzenlendi) yarın işte sabaha karşı 3-4 de başlar 6-7 de biter, 7 de milli maç. böyle yakın saat olunca bugün demişim dfg. edit : baktım şimdi harbiden pazar günüymüş, ilk defa görüyorum pazar günü olan fight card, default ayar onlarda cumartesi - bizde pazar sabahı olarak şartlamışım. bugünün planı iptal oldu sadge. Haziran 13, 2026 GONDARCENGIZ tarafından düzenlendi
Laurelin Mesaj tarihi: Haziran 13, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 13, 2026 (düzenlendi) futbol en hizli buyuyen ve en karli spor dunyada ancak amerikada populer degil, bu dunya kupasini o sorunu cozmek icin yaptilar lol amerikan pazari dunyanin en buyuk pazari, istahini kabartiyor futbol yoneticilerinin. bi sekil amerikaya kupa kazandirirlar ise onada sasirmam bu arada amerikada futbol maclari izlemek zorunda kaldim stadyumda mesleki hede hodo den, burger reich da maca gitmediyseniz hani anliyamazsinis su cynicsm imi. hamburgeri, abur cuburu, birayi alip sohbet etmece, maci izlemeyi denedim ama baydim. baktim tribun un yarisi sohbet ediyor zaten, salak salak saha kenari showlarina egleniyorlar jumbotron slop. neden saldin dediler, dedim sorry ama istanbulda halisahada mahalle maclarinda oynanan futbolun kalitesi daha iyi idi ben buyurken. Haziran 13, 2026 Laurelin tarafından düzenlendi 1
kizillelma Mesaj tarihi: Haziran 13, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 13, 2026 Sabah 7 ye saatleri kuruldu mu ..
Sam Mesaj tarihi: Haziran 13, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 13, 2026 7 öyle bir saat ki ne ayakta kalacağım ne da uyanacağım, milli takıma bol şans diliyorum maçlarında. boykotumu destekleyen dünyanın dönüş hızına teşekkür ederim.
Gizli Mesaj tarihi: Haziran 13, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 13, 2026 GONDARCENGIZ, 13.06.2026 18:15 tarihinde dedi ki: yarın işte sabaha karşı 3-4 de başlar 6-7 de biter, 7 de milli maç. böyle yakın saat olunca bugün demişim dfg. edit : baktım şimdi harbiden pazar günüymüş, ilk defa görüyorum pazar günü olan fight card, default ayar onlarda cumartesi - bizde pazar sabahı olarak şartlamışım. bugünün planı iptal oldu sadge. valla he bu turup salağı onun da içine sıçmış. Gerçi UFC baya clown show oldu artık. tencere kapak oldular 1
kizillelma Mesaj tarihi: Haziran 14, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 14, 2026 Football is being held hostage by executives ensconced in air-conditioned offices. [Hydration breaks were presented] as a shield for player well-being, a noble sword against the heat. [But they are] nothing more than a gilded cage built for sponsors. ... Football used to be the main event, but now it risks becoming the background music for an advertising spectacle. JURGEN KLOPP _ ZDF 1
MrLevie Mesaj tarihi: Haziran 14, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 14, 2026 Orkun baya kotu. Kerem defansin arasinda eziliyor... Golde de adama refakat etmemiz iyi oldu baya.
sanssizsansli Mesaj tarihi: Haziran 14, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 14, 2026 au kapanmaya gelmiş bizim tıfıllar da açamıyolar
Llama Mesaj tarihi: Haziran 14, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 14, 2026 (düzenlendi) akspor formunda Haziran 14, 2026 Llama tarafından düzenlendi 1
Llama Mesaj tarihi: Haziran 14, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 14, 2026 adamlar ne güzek ha topu verdiler bize sonrası kendileri istediği gibi hallettiler işi
DoruK Mesaj tarihi: Haziran 14, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 14, 2026 Adamlar harika haramball oynadi. Bizde ilk yari Abdulkerim harici maca cikmak isteyen yok gibiydi. Hep sisiriyorlar bizimkileri boyle, ego tavandan yere dusuyor iste. Her seferinde ayni hikaye, hic degismiyor.
Deathblade Mesaj tarihi: Haziran 14, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 14, 2026 İşin kötüsü bu maç en güzel saatteydi. Bir daha kalkmaz kimse artık.
Öne çıkan mesajlar