GONDARCENGIZ Mesaj tarihi: Haziran 14, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 14, 2026 replayi açtım izledim abi spoiler yemeden, herifler 8 kişi kapanmış bizimkiler açamıyor, niye ısrar etmiş montella anlamış dğlm. orta sahada top döndür açık yarat aga bu nedir. neyse diğer maçlara böyle def denk gelmez imş.
Darksun Mesaj tarihi: Haziran 14, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 14, 2026 lan olm yine mi bu kadar gaz yapıp hemen fıslayıp döneceğiz, kaçıncı be bu.
Shadow Mesaj tarihi: Haziran 14, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 14, 2026 paso aynı şey kendi kendimizi şişiriyoz sonra tıss, anca paraguayı yeneriz biz bu gidişle 3. oluruz belki işte o sayede grupta
Llama Mesaj tarihi: Haziran 14, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 14, 2026 bu şişirme ile inşallah sıfır gol sıfır puanla döner akspor
GONDARCENGIZ Mesaj tarihi: Haziran 14, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 14, 2026 (düzenlendi) ilk yarıda sağ kanatta zeki duruyo 1 tane top atmadılar adama, reklam tabelası forma rengi diye görmüyorlarmı nedir, aga adam üstüne çeksin 1-2 def, ortaya hızlı pasını at hakan'a sağ ayağı ile vurdur, garip garip işler paso soldan gitme çabası barışın top ezmeleri vs. Haziran 14, 2026 GONDARCENGIZ tarafından düzenlendi
kizillelma Mesaj tarihi: Haziran 14, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 14, 2026 Türkiye, Dünya Kupası tarihinde bir maçta 30 veya üzeri şut çekip gol atamayan ilk takım oldu.
Esnaf Mesaj tarihi: Haziran 14, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 14, 2026 (düzenlendi) tahmin ettiğim oldu, kapanan takımlara karşı pozisyon üretemiyoruz, bu oyunla anca bizden güçlü açık oynayan takımlara karşı bir şeyler yapabiliriz 10 kişi kapanan takımlara karşı anca arda-kenan ekstra bir şeyler çıkaracak da gol atacağız öteki türlü imkansız. bu tarz takımlara karşı da bir oyun planı üretmesi lazımdı hazırlık maçlarını da ona göre planladı diye düşünmüştüm ama yok, her takım romanya değil arda da her maçta şapkadan tavşan çıkaramaz. Kerem ısrarından vazgeçmesi lazım artık, can uzun gibi bir yıldızımız var ama bu vitaminsizi hala oynatıyoruz samet'i anladık çok bir alternatifi yok takıma da alıştı ama bu adamın bu sezon ki performansı ile 11 oynaması anlaşılır değil, takımda kimsenin sevdiğini de sanmıyorum bu antipatiği. Milli takımda bir birine alışmış adamları çağırıyor anladım ama şu kadroyu da performansa göre kur bari, böyle bir yenilgi bekliyordum bağıra bağıra geldi resmen, hatta ilk maç abd olsa farklı bile kaybedebilirdik, Biz kendimiz rezil olduk tüm dünyaya da rezil olduk, kupanın en potansiyelli merak edilen takımıydık umarım 2. maçtan sonra akıllanırız montella'nın 2. bir planı da vardır yoksa bu oyunla bu kupadan enkaz olarak çıkarız. Bir de ben hakan-arda-ismail orta sahası yunus da kanatta başlatır diye bekliyordum,kenan yetişmeyeceği belliydi. 11 kişi kapanan azman gibi bir takıma karşı arda-kerem ikilisinden nasıl bir beklentisi vardı ki akıl alır gibi değil. rakibe hiç çalışmamışız bile. takım tatile gitmiş resmen. Haziran 14, 2026 Esnaf tarafından düzenlendi
reyou Mesaj tarihi: Haziran 14, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 14, 2026 demiralin bi pozisyonu vardi, defans bunun ustune gidip carpti, top disari cikti, braveheart gibi kollari yana acip, penalti kurtarmis gibi triplere girdi, o neydi lan adlfkj
Deathblade Mesaj tarihi: Haziran 14, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 14, 2026 kizillelma, 13.06.2026 00:40 tarihinde dedi ki: İsmail Yüksek: "Avustralya tarafından komik açıklamalar geldi. Bizi baskıya sokmaya çalışacaklarmış fakat Türkiye'deki baskıyı çok bilmiyorlar bence." Çok doğru bir açıklama olmuş.
GONDARCENGIZ Mesaj tarihi: Haziran 14, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 14, 2026 almanlar 4 tane çakmış bile.
Shadow Mesaj tarihi: Haziran 14, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 14, 2026 reyou, 14.06.2026 19:39 tarihinde dedi ki: demiralin bi pozisyonu vardi, defans bunun ustune gidip carpti, top disari cikti, braveheart gibi kollari yana acip, penalti kurtarmis gibi triplere girdi, o neydi lan adlfkj 1
reyou Mesaj tarihi: Haziran 14, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 14, 2026 benim can uzun'dan haberim yoktu, bu kadar tantanasi yapildi, birkac yt videosu izleyim dedim, adam matkap gibi topta vuruyor, lan bu eleman yerine fenasi kerem i oynatan montella findigini kirayim
MrLevie Mesaj tarihi: Haziran 14, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 14, 2026 Japonya Hollandaya celme takti bu arada 2-2
kizillelma Mesaj tarihi: Haziran 15, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 15, 2026 izleyenler su molasında su içmek zorunda mı ..?
kizillelma Mesaj tarihi: Haziran 15, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 15, 2026 Spain's Mikel Oyarzabal is the first player on record since 1966 to play the first 30 minutes of a FIFA World Cup match without touching the ball once. - Opta
GONDARCENGIZ Mesaj tarihi: Haziran 15, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 15, 2026 son 20dksına baktım, ne garip maçlar dönüyor abi. ilk yarı haramball mı oynandı?
Llama Mesaj tarihi: Haziran 15, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 15, 2026 su iskocyali oyuncunun da tac icin bes saniye kularilin bugini bulmasi da cok guzel oldu suana kadar turnuvanin en guzel seyi
ahmedinejad Mesaj tarihi: Haziran 15, 2026 Konuyu açan Mesaj tarihi: Haziran 15, 2026 Bahis şirketleri kar rekoru kırmıştır bu gece. Adamın teki 1m $ atmış polymarketten. Üç kuruş için yaktı milyon doları.
AmoRPHouS Mesaj tarihi: Haziran 15, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 15, 2026 Defansımız çöp olmasa bizim maç da 0-0 biterdi aynı İspanya maçı gibi. Adamların defansları iyi olduğu için gol yemediler kontradan. Haramball bazen açılamıyor işte en iyi takımlar bile açamadığı oluyor.
DRaGoN_SLaYeR Mesaj tarihi: Haziran 15, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 15, 2026 Llama, 15.06.2026 21:01 tarihinde dedi ki: su iskocyali oyuncunun da tac icin bes saniye kularilin bugini bulmasi da cok guzel oldu suana kadar turnuvanin en guzel seyi O neymiş ya kaçırmışım özette vardır umarım
kizillelma Mesaj tarihi: Haziran 15, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 15, 2026 Roberto Lopes (33) was recruited for the Cape Verde national team squad through LinkedIn Lopes: "I thought it was a spam message and I took no notice of it." 2
reyou Mesaj tarihi: Haziran 16, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 16, 2026 yunanistan oyle ittire ittire sampiyon oldu ya, bizim kadar dunya 3. su hede hodo yapmiyolar yalniz. gerci turnuvada da yoklar galiba asdf
Llama Mesaj tarihi: Haziran 16, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 16, 2026 DRaGoN_SLaYeR, 16.06.2026 02:11 tarihinde dedi ki: O neymiş ya kaçırmışım özette vardır umarım taçı eline aldın mı beş saniye içinde kullanma kuralı geldi ya bi tane iskoç abimiz eline topu baya bi sonra aldı yerde durdu bütün takım arkadaşlarına taktikleri verdi taçta ne yapması gerektiğini ortalama eski sürede kullanmış oldu taçı
Öne çıkan mesajlar