Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

2026 Dünya Kupası (USA2026)


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:

replayi açtım izledim abi spoiler yemeden, herifler 8 kişi kapanmış bizimkiler açamıyor, niye ısrar etmiş montella anlamış dğlm. orta sahada top döndür açık yarat aga bu nedir. neyse diğer maçlara böyle def denk gelmez imş.

Mesaj tarihi: (düzenlendi)

ilk yarıda sağ kanatta zeki duruyo 1 tane top atmadılar adama, reklam tabelası forma rengi diye görmüyorlarmı nedir, aga adam üstüne çeksin 1-2 def, ortaya hızlı pasını at hakan'a sağ ayağı ile vurdur, garip garip işler paso soldan gitme çabası barışın top ezmeleri vs.

GONDARCENGIZ tarafından düzenlendi
Mesaj tarihi: (düzenlendi)

tahmin ettiğim oldu, kapanan takımlara karşı pozisyon üretemiyoruz, bu oyunla anca bizden güçlü açık oynayan takımlara karşı bir şeyler yapabiliriz 10 kişi kapanan takımlara karşı anca arda-kenan ekstra bir şeyler çıkaracak da gol atacağız öteki türlü imkansız.  bu tarz takımlara karşı da bir oyun planı üretmesi lazımdı hazırlık maçlarını da ona göre planladı diye düşünmüştüm ama yok, her takım romanya değil arda da her maçta şapkadan tavşan çıkaramaz.

Kerem ısrarından vazgeçmesi lazım artık, can uzun gibi bir yıldızımız var ama bu vitaminsizi hala oynatıyoruz samet'i anladık çok bir alternatifi yok takıma da alıştı ama bu adamın bu sezon ki performansı ile 11 oynaması anlaşılır değil, takımda kimsenin sevdiğini de sanmıyorum bu antipatiği. Milli takımda bir birine alışmış adamları çağırıyor anladım ama şu kadroyu da performansa göre kur bari, böyle bir yenilgi bekliyordum bağıra bağıra geldi resmen, hatta ilk maç abd olsa farklı bile kaybedebilirdik,

Biz kendimiz rezil olduk tüm dünyaya da rezil olduk, kupanın en potansiyelli merak edilen takımıydık umarım 2. maçtan sonra akıllanırız montella'nın 2. bir planı da vardır yoksa bu oyunla bu kupadan enkaz olarak çıkarız. 

Bir de ben hakan-arda-ismail orta sahası yunus da kanatta başlatır diye bekliyordum,kenan yetişmeyeceği belliydi. 11 kişi kapanan azman gibi bir takıma karşı arda-kerem ikilisinden nasıl bir beklentisi vardı ki akıl alır gibi değil. rakibe hiç çalışmamışız bile. takım tatile gitmiş resmen. 

Esnaf tarafından düzenlendi
Mesaj tarihi:

demiralin bi pozisyonu vardi, defans bunun ustune gidip carpti, top disari cikti, braveheart gibi kollari yana acip, penalti kurtarmis gibi triplere girdi, o neydi lan adlfkj

Mesaj tarihi:
kizillelma, 13.06.2026 00:40 tarihinde dedi ki:

İsmail Yüksek:

"Avustralya tarafından komik açıklamalar geldi. Bizi baskıya sokmaya çalışacaklarmış fakat Türkiye'deki baskıyı çok bilmiyorlar bence."

😃

Çok doğru bir açıklama olmuş.

Mesaj tarihi:
reyou, 14.06.2026 19:39 tarihinde dedi ki:

demiralin bi pozisyonu vardi, defans bunun ustune gidip carpti, top disari cikti, braveheart gibi kollari yana acip, penalti kurtarmis gibi triplere girdi, o neydi lan adlfkj

babayla-yapmak-istenipte-yapilamayanlar_

  • Haha 1
Mesaj tarihi:

benim can uzun'dan haberim yoktu, bu kadar tantanasi yapildi, birkac yt videosu izleyim dedim, adam matkap gibi topta vuruyor, lan bu eleman yerine fenasi kerem i oynatan montella findigini kirayim

Mesaj tarihi:

Defansımız çöp olmasa bizim maç da 0-0 biterdi aynı İspanya maçı gibi. Adamların defansları iyi olduğu için gol yemediler kontradan. Haramball bazen açılamıyor işte en iyi takımlar bile açamadığı oluyor. 

Mesaj tarihi:
DRaGoN_SLaYeR, 16.06.2026 02:11 tarihinde dedi ki:

O neymiş ya kaçırmışım özette vardır umarım

taçı eline aldın mı beş saniye içinde kullanma kuralı geldi ya

bi tane iskoç abimiz eline topu baya bi sonra aldı yerde durdu bütün takım arkadaşlarına taktikleri verdi taçta ne yapması gerektiğini

ortalama eski sürede kullanmış oldu taçı

×
×
  • Yeni Oluştur...