Jump to content

GONDARCENGIZ

=o=
  • Mesaj sayısı

    10.296
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

GONDARCENGIZ hakkında

  • Rank
    GONDARCENGIZ

Son profil ziyaretçileri

Son profil ziyaretçileri bloğu aktif değil ve diğer üyelere de gösterilmiyor

  1. GONDARCENGIZ

    PaticikFM v2.2

    @arcane adam paylaşmış bakmamıştım, harbi çok iyi lan. od baya hoşuma gitti, goat riff mükemmel. bunlar yaşlanınca devam ederlerse baya güzel şeyler çıkar. haptan od olmasınlarda aman fdsf
  2. GONDARCENGIZ

    Us (2019)

  3. GONDARCENGIZ

    Game of Thrones (2011) - HBO

    pornosu düşse izlerim
  4. GONDARCENGIZ

    Beleş oyunlar başlığı!

    sims ne yeaaa, kız oyunu ehe
  5. GONDARCENGIZ

    Once Upon A Time In Hollywood [2019]

    sırf olay çıkarmak tık kazanmak için soruyolar şu soruları, bu kadar mal olunmaz mk 😄
  6. GONDARCENGIZ

    Game of Thrones (2011) - HBO

    konu kilitleyin pls, gördükçe şu son sezonu hatırlatıyonuz fds
  7. ulan beklim toptan izlim diyodum dayanamadım 4 bölümüde patlattım üst üste, ne güzel anime lan.
  8. GONDARCENGIZ

    Game of Thrones (2011) - HBO

    yine bir içecek unutulmuş gfdgfd
  9. GONDARCENGIZ

    Game of Thrones (2011) - HBO

    saç sakal var işte bütün karakterlerde belliki bir zaman geçmiş, üzerine baya olaylar olmuş vs izlenimi yaratılmışta. yinede çok çiğ.
  10. GONDARCENGIZ

    Game of Thrones (2011) - HBO

    neyi uygundu abi fdsf, baya zorlama yaptılar. dialog yazamadıklarından 6 bölüm çekmişler belli. 10 bölüm olaydı şu delirmeleri + şu son olayları az daha anlata anlata çekselerdi güzel olurdu. neyse bu puştların yaptığı hiçbir şey izlenmez daha, bu anlaşıldı. rip starwars.
  11. GONDARCENGIZ

    Game of Thrones (2011) - HBO

    silkerim koltuğunuzu diyip eritmeler vs valla komik bitti.
  12. GONDARCENGIZ

    Game of Thrones (2011) - HBO

    canlı izlemek isteyen mesaj atsın linklim.
  13. GONDARCENGIZ

    Game of Thrones (2011) - HBO

  14. GONDARCENGIZ

    Children of Men

    tldr yokmu
  15. GONDARCENGIZ

    Tube Thread #1

    fıtık
×
×
  • Yeni Oluştur...