Jump to content

Aiko

=o=
  • Mesaj sayısı

    9.327
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

Aiko hakkında

  • Rank
    Aiko

Son profil ziyaretçileri

157 kez ziyaret edildi
  1. ben kablo ile bağlıyım. Diğer bağlantılar kablosuz.
  2. Başlıkta tam açıklayamadım sanki ama yeni eve taşındım ttnet fiber vardı binada sadece onu bağlattım 24mbit. tplinkin bi modemini taktılar. Normalde bir sıkıntı yaşamıyorum online oyunlarda fakat eşim laptoptan veya tvden netflix/youtube falan açınca pingim fırlıyor. Eski evde superonline fiber 50 mbit vardı 5 6 cihaz bağlıyken en ufak bir dalgalanma dahi olmuyordu. Bunun ayarı vs var mıdır ne yapabilirim? QoS demişler ama işe yaramaz diyen de olmuş.
  3. Aiko

    Bu fotoğraftakiler kim ?

    zenoside a bak tam bir silvermiş 😄
  4. Aiko

    Üvey dayım kuzenimin nesi olur

    brother from another mother
  5. Aiko

    Satılık MICROSOFT Surface Pro 6 i5 128GB 12.3''

    o şekilde yaptım gene 5.84'ten çektiler o yüzden yazdım. usd olarak ödedim
  6. Aiko

    Satılık MICROSOFT Surface Pro 6 i5 128GB 12.3''

    5230 falan. kuru 5.84 alıyor şu an amazon
  7. Aiko

    Satılık MICROSOFT Surface Pro 6 i5 128GB 12.3''

    kedi silkip atmış
  8. Aiko

    faceapp

    abi çok sağol artık çok daha rahat kullanacağım uygulamayı. Yalnız o diil de listemdeki hiç bir kız böyle bir paylaşım yapmadı. full erkekler paylaşıyo. sizin de bu şekilde mi ?
  9. Aiko

    Davul cover'larım

    komşular şikayet etmiyor mu?
  10. Aiko

    Gaming keyboard/mouse

    hatta kablosuz mouse'ların tepki süresi daha azmış. @mascio
  11. Aiko

    Gaming keyboard/mouse

    kaç gr farketti? tarttın mı öncesi sonrası falan ?
  12. Aiko

    Gaming keyboard/mouse

    kullanışlı olmuş ama için bi garip oldu bakınca. tebrik ederim 😄
  13. lan ben bu muhabbeti en son ilkokulda servisle eve dönerken yapmıştım.
×
×
  • Yeni Oluştur...