ahmedinejad Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 Konuyu açan Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 Yunus bok gibi. Hakan bok gibi. Kenan bok gibi. Sabaha kadar oynansa gol atamayiz penaltı falan olmadığı sürece.
neokrasi Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 62. Dakkada ilk defa bişeyler yaptık. İlk defa.
GONDARCENGIZ Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 ardanın formuda çok kötü, madrid ile alakası yok.
ahmedinejad Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 Konuyu açan Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 Biri kornerde ofsayta düşer biri hayatında atmadığı gölü atmak için topu stadın dışına atar. Bu kadar amatör topçu Topluluğu görmemiştim.
Valvyn Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 Bizim cocuklari ucaktan inince islak odunla dovuceksin. Business falan hikaye tarifeli ucakla ekonomi donsunler 1
DoruK Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 Takimdaki herkes antipatik su an ya, kil oldum.
MrLevie Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 Ben oyunculara kabahat bulamıyorum ya, çizilen (ya da çizilmeyen) oyun bir garabet. Montella sırf kendini kurtarmak için deniz gül ve can uzunu attı son yarım saat
Valvyn Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 (düzenlendi) Abi yapma gozunu seveyim. En kotu berabere kalirsin yada gol atar maglup olursun. Bizim daha golumuz yok. Hic mi gol atacak adam yok kadronda Haziran 20, 2026 Valvyn tarafından düzenlendi 1
DoruK Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 55 sut cekilmis 1 gol yok. Futbol tanrilari alin kibrinizi oturun diyor resmen.
MrLevie Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 55 sut da hepsi karambole. Toplasan adam gibi pozisyon 5 tane yok.iki maçta 5 tane şut çekti adamlar 3 tane gol yedik. 1
ahmedinejad Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 Konuyu açan Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 çünkü şutların 2-3 tanesi dışında kaliteli bir tane şut yok. önceki maçın aynısını izledik resmen ya.
ahmedinejad Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 Konuyu açan Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 kim abi bu deniz meniz ya. zaten ofsaytmış da. elendik resmen ya.
GONDARCENGIZ Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 aman abi gol mol atmayın berabere kalıp gereksiz umut vermeyin dfgfg
ahmedinejad Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 Konuyu açan Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 deniz'e bak önündeki adamı itiyor faul yapıyor. 2 dakika daha yedi oyundan. şenol güneşli euro gibi olduk.
Valvyn Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 Adamlar yata yata bitirdi maci lol
DoruK Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 Vay anasini ya. Bunlar kendilerine covid movid bulastirip Amerika macina cikamiyoruz desinler. Yeter rezil ettikleri.
GONDARCENGIZ Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 ggwp demek isterdim ama meh.
DRaGoN_SLaYeR Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 montellayı sınırda yakalayıp mikmek lazım ülkeden acil deport meport çok sinirliyim mk
vivavale Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 Anadolu da bir deyim vardır. Şimdi g.tünüze baka baka dönün, bu kadar g.t kaldırılırsa birileri de indirir. Sen 45 dk 10 kişi Paraguay a gol atamıyorsan bu iş olmaz. Elbette başarının ödülü oluyorsa başarısızlığın da cezası olmalı. Rezil ettiler, tarifeli uçak hatta Meksika sınırına falan gidip otobüsle oradan tekne şişme botla dönsünler
sanssizsansli Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 çok üzülüyorlarmış abi topçular kötü yorumlara üzmeyelim
Gallant Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 bunlar turnuvaya zaaaa olmaya gelmis. Ayni taktik, ayni hatalar ve ayni ruhsuz futbolla farkli sonuc beklemek ben basarisiz olmak istiyorum demek. ekonomi, tarifeli ucakla, 3 aktarmali olarak geri getirsinler hepsini.
Öne çıkan mesajlar