Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

2026 Dünya Kupası (USA2026)


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
AmoRPHouS, 15.06.2026 23:39 tarihinde dedi ki:

Defansımız çöp olmasa bizim maç da 0-0 biterdi aynı İspanya maçı gibi. Adamların defansları iyi olduğu için gol yemediler kontradan. Haramball bazen açılamıyor işte en iyi takımlar bile açamadığı oluyor. 

ispanya maçının sonucunu bizimkiler ceplerine koymuşlardır, bi ara kesin bunu kullanırlar.

Mesaj tarihi: (düzenlendi)

bu su molalarından sonra geride olan takımlar paso öne geçmiş (taktik değişmiş) öyle bir istatistik var, bizimkiler çekirdek mi çitledi o ara?

GONDARCENGIZ tarafından düzenlendi
Mesaj tarihi: (düzenlendi)

Lan daha ilk topta… 

yine kerem var allahim ya sabir

ya bir de bu oyun yeterli değil bildiğin yetemiyor. Garabet bir şey var ortada.

MrLevie tarafından düzenlendi
Mesaj tarihi: (düzenlendi)

Yunus feci kötü Kerem feci kötü hiç beklemeden dışarı. Can, Baris, Deniz kim olursa artık ya. Arda çok eziliyor onu biraz daha ileri atmak lazım 

MrLevie tarafından düzenlendi
Mesaj tarihi:
GONDARCENGIZ, 20.06.2026 06:52 tarihinde dedi ki:

yeni kural. böyle kızışmalı durumlarda ağız kapatıyorsa tshirt veya elle red card direk.

Bizimkilere nasıl tembihledilerse artık, "Örtmenim almiron anama sövüyo" diye koştular hakeme. Bir dakika öncesinde merih liderliğinde el, kol, kabadayılık yapıyoduk. Kerem zaten full çomar vibe.

Mesaj tarihi: (düzenlendi)

Hayir boyle mac kazanmak da istemiyor insan ama 10 kisi Paraguay’a karsi kazanamazsak 20 sene dalga konusu oluruz artik. TFF’yi kapatip futbola ara versinler oyle bir sey olursa, Amerika macina falan cikmasinlar.

DoruK tarafından düzenlendi
×
×
  • Yeni Oluştur...