DRaGoN_SLaYeR Mesaj tarihi: Haziran 16, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 16, 2026 puahha eline aldın mı 5 sn başlar kuralını çok düşünmemişler anlaşılan, top sektirmeye başlasa taç kullanmaya giden bi şey diyemeyecekler fdsf
S-H Mesaj tarihi: Haziran 17, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 17, 2026 AmoRPHouS, 15.06.2026 23:39 tarihinde dedi ki: Defansımız çöp olmasa bizim maç da 0-0 biterdi aynı İspanya maçı gibi. Adamların defansları iyi olduğu için gol yemediler kontradan. Haramball bazen açılamıyor işte en iyi takımlar bile açamadığı oluyor. ispanya maçının sonucunu bizimkiler ceplerine koymuşlardır, bi ara kesin bunu kullanırlar.
GONDARCENGIZ Mesaj tarihi: Haziran 17, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 17, 2026 (düzenlendi) bu su molalarından sonra geride olan takımlar paso öne geçmiş (taktik değişmiş) öyle bir istatistik var, bizimkiler çekirdek mi çitledi o ara? Haziran 17, 2026 GONDARCENGIZ tarafından düzenlendi
S-H Mesaj tarihi: Haziran 17, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 17, 2026 twitterda saç, sakal yorumlarını okumuşlardır.
GONDARCENGIZ Mesaj tarihi: Haziran 17, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 17, 2026 şu tekrar penaltı çektirilmesi kadar saçma birşey yok. atana stutter step yasak sanki.
MrLevie Mesaj tarihi: Haziran 19, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2026 USAnin ikinci golunu niye verdi ya
GONDARCENGIZ Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 uyanamam diye uyumadım. akşam 2,5 saat kestirdim bakalım paket olmayız imş dfgh, brezilya maçı + kahve devam. 1
MrLevie Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 (düzenlendi) Lan daha ilk topta… yine kerem var allahim ya sabir ya bir de bu oyun yeterli değil bildiğin yetemiyor. Garabet bir şey var ortada. Haziran 20, 2026 MrLevie tarafından düzenlendi
GONDARCENGIZ Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 (düzenlendi) artık gol atın bilader beleş red card. Haziran 20, 2026 GONDARCENGIZ tarafından düzenlendi
sanssizsansli Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 ağzını kapattı kırmızı kart lol o ne la
MrLevie Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 Niye attı adamı ya, şimdi gol atacak bizimkiler sonra aynı kadro devam edecek ya
GONDARCENGIZ Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 yeni kural. böyle kızışmalı durumlarda ağız kapatıyorsa tshirt veya elle red card direk.
samaella Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 Çok pas yapıyolar ya yayın orada. Bi sağ bi sol mıymıy
MrLevie Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 Yok o belli zaten. Keşke atmasaydı demeye çalışmıştım asdbfaha
DoruK Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 Turnuvanin en cok sisirilip rezil olan takimiyiz su an. Soran olursa Ozbekistanliyim diyecegim sanirim.
MrLevie Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 (düzenlendi) Yunus feci kötü Kerem feci kötü hiç beklemeden dışarı. Can, Baris, Deniz kim olursa artık ya. Arda çok eziliyor onu biraz daha ileri atmak lazım Haziran 20, 2026 MrLevie tarafından düzenlendi
GONDARCENGIZ Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 valla ben tarafsız anlatım izliyorum, bizimkiler çekilmez. Spoiler https://streamed.pk/watch/ppv-t-rkiye-vs-paraguay/golf/1
neokrasi Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 GONDARCENGIZ, 20.06.2026 06:52 tarihinde dedi ki: yeni kural. böyle kızışmalı durumlarda ağız kapatıyorsa tshirt veya elle red card direk. Bizimkilere nasıl tembihledilerse artık, "Örtmenim almiron anama sövüyo" diye koştular hakeme. Bir dakika öncesinde merih liderliğinde el, kol, kabadayılık yapıyoduk. Kerem zaten full çomar vibe.
DoruK Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 20, 2026 (düzenlendi) Hayir boyle mac kazanmak da istemiyor insan ama 10 kisi Paraguay’a karsi kazanamazsak 20 sene dalga konusu oluruz artik. TFF’yi kapatip futbola ara versinler oyle bir sey olursa, Amerika macina falan cikmasinlar. Haziran 20, 2026 DoruK tarafından düzenlendi
Öne çıkan mesajlar