Jump to content

reyou

=o=
  • Mesaj sayısı

    17.315
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

reyou hakkında

  • Rütbe
    reyou

Son profil ziyaretçileri

910 kez ziyaret edildi
  1. reyou

    Çeyiz Thread

    evkur vardi bi aralar, carkifelek'te tur kazananlarin hediye sectigi mekan gibi biseydi adf hala duruyo mu acaba.
  2. reyou

    Türkiye Bilimler Akademisi'nin sitesine ne oldu?

    yurtdisina kapatmis olabilirler vpn kullaniyorsan.
  3. reyou

    Bakalım Hangi Ünlüye Benziyorsun?

    dark pattern kullanmis kekolar. fotoyu surukle birak diyo, emenike fotosunu attim sak diye login screen istiyo. bari 2-3 foto bedava yap ondan sonra iste. al sana ucretsiz kayit 🖕🖕🖕
  4. reyou

    Bakalım Hangi Ünlüye Benziyorsun?

    fifadaki futbolcularin karakter yaratma ifadelerine benzemis. bir de abv.
  5. reyou

    Yavuz İskenderoglu ( Fahiş fiyat )

    Iskenderin orji cikisi zaten, yenmeyen artik etlerin soslanip halka arzi degil mi? Fajita da o hesap mesela.
  6. reyou

    Çinin hemen her konuda batıdan üstün olması

    artik cogh gec 😞
  7. reyou

    Yapay zeka gümbür gümbür geliyor

    bu nasil tom cruise degil lan?!
  8. reyou

    Cyberpunk 2077

    hack olaylari hayvani complex ve bir o kadar da basit olmaya basladi bazi durumlarda. tek bir delik birakirsaniz irziniza gecebilirler. aws veya azure account u aliyorsun, tum sistemi onun ustune koyuyorsun kaynak kodlardan, db ye, worker tasklardan, hatta ve hatta project management'a kadar. aws account u kaptirdin mi ziko'ya yan bastin demektir. cok fazla security de insanlara illahlah dedirtiyo, ortasini bulmak zor. bunlarin nasil hacklendigi leak oldu mu, phishing maile fln mi basti acaba biri?
  9. reyou

    Bugün Ne Seyrettiniz?

    surayi 1-2 ay bos biraktik, baslamissiniz yine kotu kotu filmler seyretmeye arks. tek basina su kadin oscarlik. verin hemen suna bi odul fln, harika 😄 zaman zaman sadete gel hadi artik desede olayi bilenler icin 6/10. ben cok takip etmemistim bu olayi, o yuzden 7.5/10 verdim helalinden. tam kiz arkadasla birbirine sarilmalik docuseries, flortlesenler kacirmasin.
  10. reyou

    Çinin hemen her konuda batıdan üstün olması

    lan butun forum burda neredeyse, 3-5 kisi cikar dedim aralarindan asdf cengaver tek basina mi savasiyomus? hll kenk.
  11. reyou

    Çinin hemen her konuda batıdan üstün olması

    eline 4 tane tek yon bilet ve pasaport versen, wuhan, new york, londra, amsterdam. wuhan'i eleyip digerleri arasinda forumda poll acacak adamlar cin'i ovuyor sdf
  12. reyou

    XBox Series X

    Oyun yok diye kiziyor insanlar 🥨
  13. reyou

    MARS 2020 Perseverance(AZİM)

    https://www.linkedin.com/in/j-bob-balaram-664b9234/ sen nasil bir kralsin bobo. adam NASA'da basmadik yer birakmamis, yuruyedur cocuk. bir de klonlayin bu adami asdf
  14. reyou

    Türkiye için robocall blocker app

    Robocall ML kullaniyor, Ve Türkiye’de halihazırda kullanan insanlar zaten onu iyi egitmistir sen yinede satın al.
  15. reyou

    Radyasyona dirençli yeni nesil insan hücreleri

    marsta koloni icin muthis bir ilerleme bu, oha oha oha. soyle ortaya karisik koktely yapsinlar, asilasinlar insanlari, the boys gibi dolanalim etrafta. canim su ayilari ❤️

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...