Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

2026 Dünya Kupası (USA2026)


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:

Şuna bu kadar sevinmek iyice kendini rezil etmek olmuş.

Hayır bir de adamın kifayetsizliğini kanıtladı bu galibiyet, ısrarla sürekli oynattığı ve bu yüzden eleştirilince sinirlendiği Merih, Hakan ve Kerem'i oynatmayınca takım gruptaki en güçlü rakibe karşı galibiyet aldı lol.

Mesaj tarihi: (düzenlendi)

Sevinmek rezillik cidden. Bide grubun en guclu takimini yendik falan deniliyo ama adamlar kaleci dahil bi dunya yedekle cikmis, onu bile son dakika goluyle anca yenebildiler.

BloodBane tarafından düzenlendi
Mesaj tarihi:

Adam sonucu turnuvaya zerre etki etmeyecek, çoktan elendiği ve sonucu iki takımın da umrunda olmayan maçta kendinden güçsüz takımın yedek kadrosunu son dakika golüyle yendi. Daha ne yapsın?

Mesaj tarihi:

simdi izledim de ozeti, yani oyle glorious victory falan da yok ortada ya. Bir de sevinmisler falan tey allahim. 

Tamam tartisilan futbolculari almis kenara da, USA kapali futbol oynuyor olsa yine yenemezdik yani. Onlar da kendine guvenmisler fazlaca... Onlarin da ilk goldeki asiri sevinclerini anlamadim zaten. 

 

Mesaj tarihi: (düzenlendi)

2. yarıda aldı baya adamını ama gol atmak istediler, yediğimiz ilk gol kaleci hatası, 2. gol orkunun hatası. ve sürekli ilk dklar bir takımın gol yemesi defansın ne kadar embesil olduğunu gösteriyor abi. zaten değişiklik vs hak getire maç bitiyor anca alıyor, ya kardeşim formsuz adamı niye 80dk oynatıyorsun çıkar işte, bırak ismine vs takılma.

izlerken şuna denk geldim sdfsdf.

eRnWDQb.png

first rule of winning world cup, you do not talk about winning world cup.

GONDARCENGIZ tarafından düzenlendi
Mesaj tarihi:

Kampta yaşanan yönetim rezillikleri sızmaya başladı.

1.500.000 dolar vermemek için kamp yeri değişmemiş

Oyuncuların tümü her aşamadan şikayetçi

Oyunculardan basına bilgi sızdırmaya başladılar

..

Mesaj tarihi: (düzenlendi)

Hayal kirikligi.

Bu tarz turnuvalarin bir numarali noktasinin psikolojik ve kamp hazirligi oldugu ortaya cikti acikcasi. Demek ki Montella da bu konuda yetersiz kalmis veya yeterli destek verilememis. Avrupa'daki turnuvalarin daha kolay olmasi normal, eve yakin, 2-3 saat mesafe ciddi saat farklarinin olmadigi futbolcularin bildikleri yerler. Amerika zor bir ulke ve alisma sureci kesinlikle var. Ozellikle ust duzey futbol gibi yuzde bir fiziksel olarak geri dustugunuz zaman bunun sahaya yansidigi durumlarda bu kadar kucuk farklar belirleyici oluyor. O yuzden artik tac hocasi var, motivasyoncu var o var bu var. Bunlar laf olsun diye dusunulmus etmenler degiller. Kisacasi iyi hazirlanamamis. Bu takim Dunyada ilk 8 takimdan biri zaten degil, ama 16'ya girebilir bence. Zaten xG istatistigi vs moral bozuyor.

Forvetsiz oynama takintisinin da bir son bulmasi lazim. Futbol bir 10-15 yil Guardiola gaziyla santraforsuz hayallere kapilmisti ama bunlar cok kisitli takimlarda is yapiyordu. Spaletti'nin Romasi bile hic bir zaman o esigi asamamisti 4-6-0 ile. Olmuyor kolay kolay. Kaldi ki turnuvaya bakin, forvetlerin damga vurdugu bir turnuva ki dunya futbolu buna dondu. 90'lardaki 9 numaralar geri donuyor. Mesela Deniz Gul ne kadar kotu de oynasa yeteneksiz de olsa bir 45dk daha oynasaydi o Paraguay macinda gol cikarirdik, ne olursa olsun kapanan takimlara karsi guclu fizik ve pozisyonu bilen bir adama ihtiyac oluyor. Hem Kerem hem Baris in oldugundan kotu gorunme sebebi bu. Top tutamayan, sadece kosuyla fark yaratabilen oyuncularimizi defans icine gomup 135dk harcadik - son maci saymiyorum. Baris Alper sag kanatta bence dunyanin en iyi kanatlarindan biri olabilecek kapasitede, ama GS'de de yanlis oynatiliyor. Umarim bu ters ayak sevdasindan vaz gecer TD'ler. Sane var diye sola gomuluyor, sag kanatta oynayip fark yaratmadigi mac yok gibi - Para ikinci yarisi dahil. Yine Kerem ikinci forvet olarak muthis pozisyona girebilen gol cikarabilen bir oyuncu. 

Salih cok iyi top oynadi, bu adamin sure alamamis olmasi inanilmaz Almanyada. Acil oynayacagi takima gitmeli. Ozan Kabak yine cok iyiydi, ah su Merih muhabbeti...Yani Arabistana gidip de ust duzey hangi futbolcu kaldi su dunyada ya. Yusuf Akcicek'e de uzuluyorum yani. Para ok de meh..

Orkun degisik bir adam, bazen cok basit toplar kaybedebiliyor ama sakinligini seviyorum. Butun takimin yukunu tasiyacak maestro degil ama bircok ortasaha kurgusunda yer alir. Zaten gecen mac dedigim gibi; cizgiye inebilsen ve Arda, Orkun, Hakan, Can gibi adamlar iceri sokabilsen milli takim zaten gol atar. Ama sen en iyi cizgi adamlarini (Kerem, Baris) ortada heba edip, beklerden de gerekeni alamayinca iceri giremedin. Bir de Hakan gibi adamlar sadece belli sistemlerde oynar ki bunu zaten az cok hepimiz biliyorduk. Devri kalmadi bu tarz - Italya futbolunun hali ortada. 

Oguz da iyi oynadi - Fenerbahce cok faydalanamiyor ondan ama tabi macina gore fayda verecek oyuncu. Ferdi malesef en cok sey bekledigim futbolcuydu belki, hic giremedi, buyuk hayal kirikligi oldu. Premier Lig pestilini cikariyor galiba hakikaten oyuncularin. Zeki Celik anlamadigim futbolculardan yillardir isinamadim. Apo'nun vadesi GS'de de yavas yavas doluyor artik, ayaginin duzgun olmasi rahatlatiyor elbette ama yanina hizli ve cabuk bir stoper olmadan isi zor.

Ugurcan kotu turnuva gecirdi evet. Kafa olarak hazirlanamadigini kendi de itiraf etti. Yine de biraz sanssiz oldugunu da dusunuyorum. O sutlari yememesi lazimdi ama o sutlar ust duzey futbolda cektirilmez. Biz niye 30 sut attik kaleyi bulmadi cunku adamlar kapatti. Biz cok bos cektirdik malesef ha 10 defa vursalar 9 u da oraya gitmez. 

Potansiyel var uzen taraf o. Ama futbol ulkedeki bir numarali eglence / toplumu uyusturmak oldugundan oraya en sifatsiz, en haketmeyen belli bir sekilde zengin olmus insanlar geliyor. Ulkedeki futbolu bastakilerden ayri dusunmek mumkun degil. Su 25 yillik bela umarim yakin zamanda son bulsun artik. 

 

 

Sotto tarafından düzenlendi
  • Like 1
  • Tesekkurler 1
Mesaj tarihi:

Arda Güler: “Maçtan önce eleştiriler için üzgün olduğumu söylediniz. Bu doğru değil. Tüm eleştirileri haklı buluyorum.”

İbrahim Kırkayak: “Eleştiriler sınırı aşınca sizi korumak için demiştik...”

Arda Güler: “Ne deseler haklılar. Çok kötü oynadık.”

  • Like 1
  • Tesekkurler 1
Mesaj tarihi:
kizillelma, 26.06.2026 17:08 tarihinde dedi ki:

Arda Güler: “Maçtan önce eleştiriler için üzgün olduğumu söylediniz. Bu doğru değil. Tüm eleştirileri haklı buluyorum.”

İbrahim Kırkayak: “Eleştiriler sınırı aşınca sizi korumak için demiştik...”

Arda Güler: “Ne deseler haklılar. Çok kötü oynadık.”

nerde bu takımın kasıntı ağır abileri, nerede büyük kaptanlar onlar çıksın konuşsun, kazanınca en önde onlar var, kaybedince piyasada yoklar.

Mesaj tarihi:

Dembele 33 dakkada hat trick yaptı. 2002de brezilya'nın acayip bi havası vardı. Sambacılar tam bir sambacıydı ve yenilmeleri imkansızdı. Onu hatırlattı. Fransa da tam bir nigga takımı. Niggacılar. 

×
×
  • Yeni Oluştur...