Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Grand Theft Auto VI


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:

ben hiç almam valla, korsanına bile bakmam.

mafia 4ü oynamıştım geçen aylarda o çok iyiydi ama umarım ondan bir WW2 oyunu yaparlar Hidden and Dangerous 3 falan gibi.

Mesaj tarihi:
Shadow, 05.12.2023 19:29 tarihinde dedi ki:

valla 80 değil 8 dollars bile verilmez, bebe-genç oyunu lan işte sonuçta, anca torrentler bi bakınırım sararmı diye

Shadow, 17.01.2025 19:34 tarihinde dedi ki:

Afedersiniz ama b.kum gibi oyun Gta, hep aynı şeyler seri boyunca. bunun 2D olanı da vardı sonra GTA3 çıktı o zaman ilkti ve ilginçti güzeldi, ama yok abi sarmıyo artık yani. Ama mafia olur kingdom deliverance olur, reddead 2 olur vsvs onlar ayrı☺️

Shadow, 23.05.2026 16:12 tarihinde dedi ki:

kesinlikle PCye de gelecektir, ha 1 sene bekletir tabii ama önemli değil şahsen zaten sevmiyorum GTA serisini. 5'i toplasan 10 saat oynamadım çocuk oyunu gibi geldiydi. ama Mafia1-2-4 serisi de tam tersi bayıla bayıla oynadım 

Shadow, 19.06.2026 18:42 tarihinde dedi ki:

ahah bende 4ü biraz oynadım da 5i toplasan 2 saat zor oynadım


lan olm eksiksiz her hafta türküye ligi fener maçı izleyen adamsın, her sayfada gta oynamıyorum diyerek neyin virtue signaling'ini yapıyorsun beşinci sayfayı da aynı mesajla açmışsın 🤨

  • Like 1
  • Tesekkurler 2
  • Haha 3
Mesaj tarihi:
goldbären, 25.06.2026 18:26 tarihinde dedi ki:


lan olm eksiksiz her hafta türküye ligi fener maçı izleyen adamsın, her sayfada gta oynamıyorum diyerek neyin virtue signaling'ini yapıyorsun beşinci sayfayı da aynı mesajla açmışsın 🤨

sapık herif beni takip etmiş vay be 🤣

×
×
  • Yeni Oluştur...