Jump to content

Xenocide

=o=
  • Mesaj sayısı

    21.233
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

Xenocide hakkında

  • Rütbe
    Xenocide

Son profil ziyaretçileri

1.812 kez ziyaret edildi
  1. Xenocide

    video kurgu ve montaj

    abi no offense ama, şu videographer olayı tam "her işi yaparım abi" kafası. az paraya çok iş yaptırmak isteyen patronlar için de biçilmiş kaftan. kameramanına, renkçisine, sanat yönetmenine, kurgucusuna, miksajına ayrı para vermek yerine JUNIOR VIDEOGRAPHER asgari ücret+yol+yemek, kameranı da kendin getir, çek, kurgula, rengini düzelt. tabi sektör bunu buraya getirdi, yabacak bişe yok.
  2. Xenocide

    Battlefield 2042 İçerik Videolarım

    şimdi bi 420 daha verip o ssd'nin içine bf kurmak lazım işte
  3. Xenocide

    New World - (Pati > CaerSidi / Covenant)

    ben gidemedim mesai bitene kadar herifler kapadı transferi işe bak ya
  4. Xenocide

    New World - (Pati > CaerSidi / Covenant)

    nası derail ettik 2 dk'da ya sttiret rustın derdi bizi mi gerdi bak adam mısırını çekti bile
  5. Xenocide

    New World - (Pati > CaerSidi / Covenant)

    Abi ben oyunu 2013-2014 yıllarında oynuyordum. Bu şekilde ilerledi benim oynadığım dönemde süreç. Sonradan oyun başka bi frekansa kaydı zaten bunda hemfikiriz, sadece ben entity sorununu çözemedikleri için, senin dediğin sebep de güzel bi alt yapı oluşturduğu için, çaktırmadan oraya kaydılar diyorum. Sen çaktırmadan değil, en baştan oyun böyle dizayn edildi diyosun. En baştan böyle dizayn edilmediği zaten Legacy - New Rust olmasından belli değil mi? Belki oyun böyle daha iyidir bilemem. Ama baştaki dizayn bu değildi.
  6. Xenocide

    New World - (Pati > CaerSidi / Covenant)

    rust'ı ne zamandan beri takip ediyorsun bilmiyorum da, ben ilk çıktığı gün almıştım. uzun bir süre restart konsepti yoktu. zaman zaman "serverlar şişti, entity sayısı bilmemkaçın üstüne çıktığında problem yaşanıyor. bu sorunu çözene kadar mecburen reset atacağız" diye açıklamalar yapılıyordu. Sonrasında oyunun gidişatında ciddi değişikliklere gittiler. Eski halini de Rust Legacy diye korudular. İsteyen onu isteyen yeni rust'ı oynuyordu. Mesela eskiden harita sabitti, sonra procedural generated yaptılar diye hatırlıyorum. Aylar geçti, entity sorunu çözülemedi. sınırını yükseltmeyi başardılar. sallıyorum 20k'da patlıyoken, artık 200k'da patlıyo hale geldi. ama hiç patlamıyor noktasına getiremediler. Ve reset işini patlamaya yakın atmak yerine, periyodik ayda 1 şekline çevirdiler. Ben bu aşamalarda oyunu oynuyordum. Hani şimdi arasam bulamam ama bu noktaya gelişinin patch notları bile vardır. "from now on, servers will be reset at 1st of each month" falan diye bulursun yani yeteri kadar arasan. Sığ yorumum bu kadar. Tşk. hatta unutmuştum bak şimdi google'dan buldum. Her gün şu siteye bakıyodum ben; https://www.rustafied.com/ oyunun gidişatını, uptadelerini falan derli toplu güzelce anlatan bi kaynaktı.
  7. Xenocide

    Cyberpunk 2077

    belki de 1 gecede cahil kalıp dedelerinin mezar taşlarını okuyamaz hale gelmişlerdir
  8. Xenocide

    New World - (Pati > CaerSidi / Covenant)

    şey mi, şu entityler biriktiğinde server şişmesi sorununu çözemedikleri için persistency kafasından çıkıp "her ay reset atcas oyunun konsepti böyle hehe" diye geri vites yapan oyun muydu o sfgvbk
  9. Xenocide

    New World - (Pati > CaerSidi / Covenant)

    işteyim bakamıyorum da geldi mi şimdi yoksa sanki hala "server transfer için son bi şeyler yaptık, ha gelecek ha geldi" gibi anladım ben ilk cümleyi sdgf
  10. Xenocide

    video kurgu ve montaj

    Eğer her videonun renk düzeni farkliysa hepsine ayrı color yapacaksın mecbur. Auto colorlar yeteri kadar verimli olmuyor benim gordugum. Ama 200 videoda birbirinden cok farkli 8-9 color paleti vardir. Orta karar 8-9 tane farkli color ayari yaparsin, sonra benzerlerine yapistirirsin. Ben oyle yapiyorum en azindan. Ozellikle kontrolsuz isik (dis cekim) islerinde bela oluyo bu. Bi kayit ters isik bi kayitta yandan gunes vuruyu, bi kayit full golgede falan. Ugras dur ona ayri renk buna ayri renk. Bi de sey tavsiye edebilirim, en azindan color temp.le ugrasmamak icin, kameralarin hepsinin kelvinini ayni ayarla. Sen sadece shadow-highlight-saturation ile ugrasirsin boylece color yaparken. Biri mavi biri sarı çekmesin yani.
  11. Xenocide

    Star Wars: Squadrons

    hoydaa sdkgf yapıştırayım hemen hotasla
  12. Xenocide

    New World - (Pati > CaerSidi / Covenant)

    aha gelmiş mi transfer Q: Will we be able to move within the same world set? A: Yes, you are able to transfer your character to a different world in the same world set. şu kısmı ters şeklini merak ediyordu herkes, niye böyle yazmışlar dsfg different world sete aktarılıyor mu asıl
  13. Xenocide

    New World - (Pati > CaerSidi / Covenant)

    mount olmamasını bana bağımsız bir gözle "feature" olduğunu anlatır mısın, anlamak istiyorum gerçekten. "Şu şu sebeplerden ötürü bu oyunda mount olmamalı" Eğer bu sebeplerden bir tanesi "harita küçük" ise, burada bi tasarım hatası var demektir. Böyle bi çözüm şeklinin eşi benzeri yok. Ha ama dersin ki, oyunun PvP altyapısına büyük bir engel, onu ayrıca tartışalım. Ama benim şu ana kadar gördüğüm tek argüman, harita küçük, mount olursa daha da küçük hissettirir. Bi dip not, release'den önce çok kere mount olayını "considering but not on release" olarak paylaştılar twitterda. Yani hangi tasarımsal olayla alakalıysa söyleyeceğiniz şey, eninde sonunda o konuda geri vites olacak.
  14. Xenocide

    New World - (Pati > CaerSidi / Covenant)

    Bak dün bi quest yaptım, tam 4 KERE aynı yere gittim, geri geldim, gittim geri geldim, gittim geri geldim, gittim ve geri geldim. Şimdi gelip "yapma o zaman başka bi şey yap" diyecek. Onu yapma, bunu yapma, bunu öyle yapma şöyle yap, şunu öyle yapma böyle yap. Oyun mu oynuyoruz, iş verimliliği planlaması mı yapıyoruz. İnsanların da benim de kızdığım şey şu; oyunun tasarımı budur, oyun sana uygun değildir. ama buradaki durum bu değil. Oyunun tasarımını kendileri de bilmiyor. Başka bi şey tasarlarken başka bi şeye evirmeye çalıştıkları için çok fazla şey birbiriyle çarpışmış, bunu anlayacak kadar oyun bilgimiz var çok şükür. Bunlar oyunun "tasarımı" değil, oyunun "kusuru". Kusurları dile getirmek de carebearlık oldu. Misal, silahların ayrı level alması oyunun tasarımı. Hoşuna gitmeyebilir. "normal level alırken neden silah levelı ayrı" diye şikayet edersen oyunun tasarımıyla ilgili sıkıntın vardır, belki sana göre değildir. Onunla bunu bir tutmak da akıl tutulması işte.
  15. Xenocide

    New World - (Pati > CaerSidi / Covenant)

    Ağlamak demişken.

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...