Jump to content

Xenocide

=o=
  • Mesaj sayısı

    20.884
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

Xenocide hakkında

  • Rütbe
    Xenocide

Son profil ziyaretçileri

1.222 kez ziyaret edildi
  1. Xenocide

    SATILIK 1 LT JACK DANIELS

    nasıl buluyorlar lan burayı cidden. googlea duty free satış yazınca burası mı çıkıyor acaba baktım çıkmıyor. NASIL BULUYORSUNUZ
  2. Xenocide

    Outriders

    4 class ama niye 1-3 player co-op lan saçmaymış.
  3. Xenocide

    UO Outlands

    ben tam gelemedim ya. 3 gündür açıp 10 dk ekrana bakıp kapatıyorum. olamadım bi türlü.
  4. Xenocide

    UO Outlands

    GEL BERİ GEL GEL BERİ
  5. Xenocide

    UO Outlands

    ya dün denedim, o karakteirn logout olmasını bekleme muhabbetindendir herhalde diyip vazgeçtim de bugün eve gelip ilk girdiğimde direk karaktere dalınca bi wut oldum -.- neyse bu bakalım daha tam heveslenmedim zaten ama olcak gibi.
  6. Xenocide

    Daft Punk - Random Access Memories

    adam belki 4 sene sonra DAFT PUNK REUNITED diye hype yapıp kaskı kiralıcak, oturduğu yerden şimdiki kazandığının 10 katını kazancak nebülüyon
  7. Xenocide

    UO Outlands

    On this shard, you are allowed 3 accounts, each with 5 characters to start with. e böyle yazıyor wiki'de
  8. Xenocide

    UO Outlands

    1 acc'te 1 karakter mi olabiliyor? login olduğumda direk yarattığım karakterle giriyor illa. seçme ekranı gelmiyo
  9. Xenocide

    Çinin hemen her konuda batıdan üstün olması

    Awww shit here we go again
  10. Xenocide

    UO Outlands

    çok hızlı bi başlangıç guide'ı yazsanıza ya, ilk ne açmak lazım para için, türk uo'su refleksiyle scribe açtım da blank scroll bile alacak para vermiyomuş meğer oyun sdfg napmak lazımdır kickstart için
  11. Xenocide

    Çinin hemen her konuda batıdan üstün olması

    bu kadar uzun süre trollemeye devam ediyo olamaz, o yüzden gerçek herhalde kanaatine varılmış olabilir
  12. Xenocide

    UO Outlands

    ben bu runuo'daki bodçu muhabbetinden aşırı tiksinmiştim. Direk game abuse mekaniği ve oyunun standardı haline gelmiş. O olay var mı? böyle 100 tane karakter açıp bod kasıp paranın dıdısına koyma falan? bi de şu makroyla potion içme falan muhabbetleri hala oluyo mu? uo'ya heves edip "haa ama böyle şeyler vardı 😞" diye düşünüp vazgeçiren şeyler bunlar hep.
  13. Xenocide

    UO Outlands

    peki bu serverın musluğu nerden akıyor yiğenler? ışıltılı şırood rob mu satıyolar nabıyolar?
  14. Xenocide

    Çinin hemen her konuda batıdan üstün olması

    kesin mi ona göre bi takım kararlar alcam
  15. Xenocide

    UO Outlands

    vallahi ben bile indirdim 😞 allah bleanı versin paticik haypı. akşam inpor inpor gezerim artık

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...