Jump to content

razzRaziel

=o=
  • Mesaj sayısı

    14.439
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

razzRaziel hakkında

  • Rütbe
    razzRaziel

Son profil ziyaretçileri

1.511 kez ziyaret edildi
  1. razzRaziel

    Fight Club' in sonunda ne var?

    öeh nerden buldun taa pepelekten kalma topiği
  2. razzRaziel

    Oyun Tube Thread

    Crysis 4 görseli sızmış sonra da resmi olarak onaylanmış.
  3. razzRaziel

    Microsoft Activision-Blizzard'ı alıyor! (ve CandyCrush)

    yarıda bırakıp atma olayı zaten tamamen kötü yönetim kaynaklı bişey
  4. razzRaziel

    Meanwhile in Russia

  5. razzRaziel

    Satılık Gainward GTX 1660 Ti (2 adet)

    Satışlar başladığına göre şimdi piyasa ikinci el kart dolar ama sırf minerlardan.
  6. razzRaziel

    Unreal Engine 5

    oo Unity'den cevap gelmiş Ziva'yı almışlar. Ziva da senelerdir kas dinamikleriyle zirve yapmış bi firmaydı. Önce Weta Digital şimdi de Ziva. Unity de halka açıldıktan sonra agar.io gibi toplamaya başladı. Rekabet kızışsın.
  7. razzRaziel

    Paticik Sunar: Kedili Forum Şeysi

    https://old.reddit.com/r/nextfuckinglevel/comments/sap9ns/when_this_deaf_mans_cat_realized_that_meowing_was/ https://old.reddit.com/r/Unexpected/comments/s8jw43/an_absolute_beast_of_an_animal/
  8. razzRaziel

    Paticik Sunar: Kedili Forum Şeysi

    https://old.reddit.com/r/funny/comments/sa7ec3/damn_paparazzi/
  9. razzRaziel

    Bilgisayar Dağıtma Part 2 - SATIŞ

    Cesedin etrafında duran akbabalar gibi hissettirdi topic. cpu, gpu ve ssd fiyat alalım plx.
  10. razzRaziel

    Apple M1 işlemcili Mac'ler

    ben de 2 gün önce aldım air. ikinci el pro almak yerine sıfır air daha iyi oldu. zaten hayvan gibi workstation'ım var, bu sadece mobil şekilde sağda solda kod yazmak için o yüzden çok ideal. hem de 13.500'e düşmüştü mediamarkt'ta kampanya ile. ama daha ürün gelmeden ikinci bir kampanya başladı her yerde 13.000 oldu. wtf ya. aradım ya hediye kuponu verin ya da iade edicem başka yerden alıcam diye. böyle saçma şey mi olur indirim üzerine indirim çaktılar. şu an teknosa'da bile 13k.
  11. razzRaziel

    Bugün Ne Oynadınız?

    Settlers Close Beta oynadım. UI saçma sapan bok gibi olmuş. Gameplay de sarmadı. Eskiden bayılırdım bu seriye. Sanırım artık production chain gibi onu özel kılan şeyler sıradan olduğu için zayıf geldi. Halbuki Anno 1404 efsanesinden sonra Ubisoft'tan umudum vardı ama Anno gibi seviye atlıyamamış.
  12. razzRaziel

    The Lord of the Rings ( TV-Series )

    ilk üç film 95'şerden $300M'a çekilmiş. bu üçü $3B getirmiş sadece gişede. Bunun bi de üzerine sayısız box set satışı ve film yayınlama haklarını ekle. Üzerine bir de kaç yıl sonradan gelen 4K setleri ekle. Dizi ise Amazon'a $465 Million'a mal olmuş bir sezon için. Ne kadar kazanacaklar? Ha şöyle bişey var diziyi beğendirmesi çoook daha kolay. En tırt diziler bile 7+ alıyor rahatlıkla. Ama 7+ film kalite sayılıyor. O yüzden riskin daha düşük olması da başka etken bence. Yoksa oturup da ilk üçlemeyle yarışmak herkesin altına girebileceği bir yük değil. Ama diğer yandan $500M harcamışsın yani, istediğin yönetmeni senaristi tutarsın. Hala bilemedim. Sanmıyorum ya, LotR olduktan sonra herkes akar o sinemaya. Avatar 2 geliyor mesela bakalım gişede ne yapacak, başarılı olursa tabii.
  13. razzRaziel

    The Batman (2021)

    her ne kadar şu yarasa trendinden bıkkınlık gelse de şu filmin artistik bir imajı var
  14. razzRaziel

    The Lord of the Rings ( TV-Series )

    cgi biraz zayıf olmuş derken sdasf
  15. razzRaziel

    The Lord of the Rings ( TV-Series )

    ne zaman geliyo ya bu

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...