Jump to content

razzRaziel

=o=
  • Mesaj sayısı

    13.358
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

razzRaziel hakkında

  • Rütbe
    razzRaziel

Son profil ziyaretçileri

453 kez ziyaret edildi
  1. razzRaziel

    PC Gaming #2

    görünüşe bakılırsa sansür en son sırada sorunlar arasında
  2. razzRaziel

    Hyperspace: Pirates of Atira

    Very very early alpha ne lan ahah. -Yapmaya dün başladık abi. Dün prototip, bugün alpha.
  3. razzRaziel

    ESCAPE FROM TARKOV ARIYORUM

    steam'de 60tl'ye satılıyo zaten git ordan al Escape From Tarkov on Steam
  4. razzRaziel

    PC Gaming #2

    unity'den yine çok iyi kısa film. realtime renderlanıyor bu(30fps idi sanırım) ama baya cgi kalitesinde. hayvan gibi custom şeyler yazıyolar tabii, unity'yi indireyim ben de yapayım zor iş.
  5. razzRaziel

    Zombieland

    filmdeki tek iyi şey madison karakteriydi, tüm sahnelerini ana oyunculardan çaldı hep.
  6. razzRaziel

    Paticik Sunar: Kedili Forum Şeysi

  7. razzRaziel

    PC Gaming #2

    sadece japonca olsun lütfen, böle mal mal menülerde çözmeye çalışıp ezbere açalım
  8. razzRaziel

    Paticik Sunar: Kedili Forum Şeysi

    https://old.reddit.com/r/NatureIsFuckingLit/comments/erikyz/mountain_lion_takes_down_a_deer_decoy/ lol yorumlar da iyi "Love when it stops and looks around like "Where's the blood? The guts?"" "That kitty feels like he opened the cookie tin and found sewing supplies." bunu dondurma kabindaki kofte olarak yerellestirelim. su da mantikli aciklamis "Mountain lions jump on their prey's back and crush their necks. The mountain lion was expecting the deer to turn and run so it could pounce. The lion stopped when the deer didnt run because the lion didnt want to leap straight onto its antlers."
  9. razzRaziel

    90'larin CD Oyunlari (tavsiye&nostalji thread)

    şu senelerce gittiğimiz dükkanın vitrininde kaldı, kapağı yüzünden(biraz da titanic zamanlarında kate winslet'a benzettiğimden heralde) hep merak etmiştim ama iyiki bulaşmamışım şimdi bakınca bok gibi gameplay var alakasız heh. türevleri 3dfx logosu basarken bunda karta gerek yok yazmalarından belliymiş zaten. bu döneminde çok popülerdi hatta net cafenin doğduğu zamanlara denk geldiği için baya multi döndürmüştük ama 2'den sonra cs'in dominasyonuyla silindi gitti. oynayan kalmadığı için üzüldüğümü hatırlıyorum. bunun ikisini aşırı oynamışımdır ama o 2000'de çıkmış sdf. microsoft'un bıraktığına şaşırdığım oyunlarından. heralde gta ve driver ile rekabete girmek istememişlerdir. favorilerimdendi, misafir evinde oynayıp tav olmuştum. hala oynatır muhtemelen, goldberg machine kurarak objective yapıyodun. bu disketti heralde (gerçi cd'ye de çıkmıştır baya yeni versiyonları vardı). illa cd istiyosanız alın lan cd.
  10. razzRaziel

    90'larin CD Oyunlari (tavsiye&nostalji thread)

    bu liste bitmez bunlara girilirse, hepsi o erada falan. az bilinenler, unutulmuşlar ve remake'i yapılasıcalar olarak gidilirse daha iyi olur bence. Aklıma gelenler Caesar III, Pharaoh (ve diğerleri: Cleopatra, Zeus, Poseidon; bunlar 90'lara girmiyo ama olsun aynı konsept farklı setting) Myth, Maniac Mansion, Fate of Atlantis.. çok oyun var da açıp dergileri karıştırmak lazım heh
  11. razzRaziel

    Paticik Sunar: Kedili Forum Şeysi

  12. razzRaziel

    Paticik Sunar: Kedili Forum Şeysi

  13. razzRaziel

    Oyun Tube Thread

  14. razzRaziel

    450 metre Kraber shot. Apex Legends

    nasıl yani tatminiyet değil mi olm bu videonun var olması, ne peki eğitim falan mı. apex'te 450m'den kraber denen bi atışın yapılabileceğini öğretme amaçlı.
  15. razzRaziel

    450 metre Kraber shot. Apex Legends

    böyle şeylerle tatmin aramak 10 sene öncesinde mi kaldı yoksa 10 yaş öncemde mi bilemedim
×
×
  • Yeni Oluştur...