Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Günlük #14


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
bLackcha0s, 24.06.2026 17:07 tarihinde dedi ki:

6 yıllık savaşı kaybettik. Canımı, kıymetlimi annemi çarşamba günü defnettik. Son anında yanındaydım gözlerime baktı nefes alamamaya başladı kalbi yavaşladı. hiçbir şey yapamadım elimden hiçbir şey gelmedi doktorlar beni odadan çıkardı mavi kod verin diye bir şey duydum ve sonra kapıda bekledim 1 saat sonra girdiğimde güzelim her şeyim entübe edilmişti. 

nasıl devam edeceğimi bilmiyorum 

elimi nereye koyacağımı, ne tarafa yürüyeceğimi, yemek yemeli miyim, nefes almalı mıyım bilmiyorum. işe döndüm normalleşiyor hayat bir o kadar da kızıyorum normalleşmemeli diye.

acıları son buldu tek tesellim bu ama onsuz ne yapacağımı bilmiyorum 

basiniz sagolsun. cidden tanimlanamaz bir aci.

×
×
  • Yeni Oluştur...