Jump to content

Gizli

=o=
  • Mesaj sayısı

    4.283
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

Gizli hakkında

  • Rütbe
    Gizli

Son profil ziyaretçileri

Son profil ziyaretçileri bloğu aktif değil ve diğer üyelere de gösterilmiyor

  1. Gizli

    Rick and Morty

    bir an summerla mortyde çıkarıp pompaya başlayacaklar sandım
  2. Gizli

    Salcano CrossRide Tur bisikleti

    Oo akif abi geçen seni düşündüm uzun süredir yok diye Naptın dükkanları kiraladın, dobloyu sattın mı?
  3. Gizli

    Yunan erkeklerine fiziksel olaram cok benzemiyor muyuz

    evet kurtuluş gününü kutlamak foşizm çünkü
  4. Gizli

    Rick and Morty

    sözlerimi geri alıyorum iki bölüm de güzeldi
  5. Gizli

    Eski sevgiliyle yeniden iliskiye baslamak? Deneyimi olan var mi?

    Ne yüzsüz adammışsın
  6. Gizli

    Lego hastalığı

    Barbie evi falan da alıyor musunuz?
  7. Gizli

    patiler nasıl yatırımlar yapıyor

    valla ben de şaşırıyorum ama türkolar sürekli cola içiyor eğitilmezler işte
  8. Gizli

    patiler nasıl yatırımlar yapıyor

    Bunu toplum sağlığını tehdit eden zehir tacirlerine kapital oluşturmanın bir cezası olarak düşün ve tövbe et
  9. Gizli

    EuroBasket 2022

    Her maç aynı haltı yiyorlar pes cidden
  10. Gizli

    EuroBasket 2022

    abi bu herif nba'e gitmeden önce daha iyi oynuyordu
  11. Gizli

    EuroBasket 2022

    sdf çok eğlenceli maç oluyor bu bir takım oyunu ııı ııı
  12. Gizli

    EuroBasket 2022

    Lan madem böyle bir adam var neden larkini oynatmak için inat ediyorsun ya
  13. Gizli

    Yalnız mısınız?

    ve ayı
  14. Gizli

    Koşu Thread

    İyi ben de alam bakam o kadar övdünüz O parmaklıları noyan reyiz giyiyordu şimdi hatırladım. TMNT gibi geziyordu
  15. Gizli

    Koşu Thread

    barefoot ayakkabı nasıl bir oksimoron abi ya ne garip hobileriniz var

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...