Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Haziran 12, 2022 Genel Yönetici Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 12, 2022 AI destekli prosedürel yapmışlardır. Ama teknoloji epey gelişti, en azından coğrafya gibi şeyler açısından epey iyi olur. Üzerinde medeniyet olan yerleri de kendileri yapmışlarsa tamam işte. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Haziran 12, 2022 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 12, 2022 yani o gezegenlerin çoğu boş olacaktır doğal olarak, sonuçta dedikleri gibi goldilocks değilse gidip üstüne şehir filan kurulmaz, her birine de insanlar yayılmamıştır vs. ama evet belki komünitenin yaptıklarını indirebilen bir portal arabirimi olursa büyük potansiyeli olur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Haziran 12, 2022 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 12, 2022 o kadar alani questle doldurmak mumkun olmaz sistem basi 2 quest degilse, generic 5 tentacle bocek kes gel questi icinde yuzulmez ins. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
neokrasi Mesaj tarihi: Haziran 12, 2022 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 12, 2022 insan eline otomatik silah alınca rpg'den çok fps kafasına giriyor. birçok ayrıntı gereksiz gelmeye başlıyor. inş bunda da öyle olmaz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xenocide Mesaj tarihi: Haziran 12, 2022 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 12, 2022 tabi muhtemelen prosedüreldir ama bomboş olmak zorunda da değil, prosedürel base'ler, outpostlar falan da oluyo sonuçta sdfg lakin büyük şehirlerin, medeniyetlerin interactive npc'lerin olduğu major yerler 2-3 sistemde falan olur. gerisi explorable extra kontent yine bile gayet güzel. zırt pırt loading de olmayacaksa Star Citizen'e ciddi rakip geliyor demektir sonunda. yıl sonuna kadar bi squadron 42 gameplay teaser'ı beklerim valla eğer competitive kafadalarsa. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Haziran 12, 2022 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 12, 2022 prosedüreli iyi kotarmışlarsa gene oyunun elle yapılmış kısmını bitirdikten sonra oyalayabilir, ben radiant ai questleriyle bile takılmıştım bayağı lol. üstünde daha çok uğraşmışlardır bu sefer herhalde. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Haziran 12, 2022 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 12, 2022 Outer worlds gibi ama open world hatta open space? Bu defa alırım. Çok korkunç kötü olmadığı sürece eğlenceli olabilir open space shooter. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Scalanova Mesaj tarihi: Haziran 12, 2022 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 12, 2022 Ship combat var, space trading, mining vb de vardir herhalde. Gezegene kurdugumuz outpostlardan urunu al git sat, modlar ile potansiyel muthis. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Oce4n Mesaj tarihi: Haziran 12, 2022 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 12, 2022 game passa gelecek galiba bu. pass olacağı için oynarım da yoksa 1-2 hafta beklerim iyi mi kötü mü olmuş diye. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Haziran 12, 2022 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 12, 2022 evet day 1 gamepass. ben de o kadar sövdüm ama gamepass alacağım gibi mecburen, kesin kazık fiyatta olur bu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GokTuRK Mesaj tarihi: Haziran 12, 2022 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 12, 2022 bi geri tepme falan olsaydı silahlarda keşke. gunplay tırto idi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Haziran 12, 2022 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 12, 2022 Such customization, much wow Yine yapmış yapacağını gönüllerin hırsızı asd Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kizillelma Mesaj tarihi: Haziran 12, 2022 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 12, 2022 100 Güneş sistemi 1,000 den fazla gezegen . Tümü grzip araştırmaya uygun. Madencilik ve kaynak toplama. Gezegende veya ayda üs kurma. Üssü yönetecek kişiler bukup atama. Kendi gemini inşa etme. Geminin içi tam gezilebilir. Gemiye mürettebat bulma/alma. Gemiyi ucurma. Detaylı gemi, silah, giysi ve mürettebat özelliklerini geliştirme. Gezegende yaratık saldırmadı ve oynayan ateş etmedi. Bayıldım. .. Teşekkürler Bethesda Teşekkürler Todd Howard .. Spoiler Tüm bunları görmeden düşünmeden silah vuruş hissi lo lo looooo Bu blizzart nöronlular asla değişmiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Black-ice Mesaj tarihi: Haziran 12, 2022 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 12, 2022 (düzenlendi) oğlum cyberpunka çok neon var diye tırt diyen gördü bu gözler ben outer worlds diyenlere daha çok sinir oldum olm uzayda geçince benzer oluyo biraz konsept her doğada geçen oyuna hmm obliviona benziyor ağaç var fln demeniz lazım aynı mantıkla Haziran 12, 2022 Black-ice tarafından düzenlendi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Haziran 12, 2022 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 12, 2022 ALLAH GIBI OYUN!!!! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Oce4n Mesaj tarihi: Haziran 12, 2022 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 12, 2022 unutmayalım unutturmayalım... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sylvanas Mesaj tarihi: Haziran 12, 2022 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 12, 2022 keşke fakir pc'lerinde de çalışsa. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Haziran 13, 2022 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 13, 2022 7 saat önce, Black-ice dedi ki: ben outer worlds diyenlere daha çok sinir oldum olm uzayda geçince benzer oluyo biraz konsept her doğada geçen oyuna hmm obliviona benziyor ağaç var fln demeniz lazım aynı mantıkla Uzay gemin var kaptanısın, bi crew var farklı factionlardan çeşitli questler alıp değişik gezegenlere/aylara gidip bir gizemi çözmeye çalışıyorsunuz. Tabi bu arada gittiğin random gezegenlerde sırf sen öldürüp xp al diye oraya toplanmış pirate/wildlife vs var. Npc modellerinde aynı odunluk var, crew memberlardan biri bi robot. Oyun RPG lite, gunplay için dandik bi FPS modu ve lockpicking benzeri skilller için minigameler var. Üstüne sanat yönetimi de çok benziyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Haziran 13, 2022 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 13, 2022 guzel duruyor ama ilk izlenim kolaya kacmislar. fallout 4 sandbox oyunlardan esinlenince fena olmamisti fakat bu demek degil ki yanindakinin kagidina bak, birebir aynisini yaz... survey > resources/fauna/flora. bu muydu gizliligin asil nedeni. aman no man's skyrim denmesin! prosedurelini devamli gelistirmeyen oyunlarda rastgele gezegen yarat yaratabildigin kadar, sadece bir sayi. exploration kisvesi altinda grind. sandbox rpg konusunda herkesten daha deneyimliler. bethesda dokunusu nedir sorusunun cevabi cilasi olmamali. moduler gemi disinda bir sey goremedim. gemi gayet guzel. eger ici kokpitten ibaret degilse stat disinda fonksiyonelligi varsa sahane zira crew demis, habitation demis, lander demis. uzay kapismasinda HP bar'a, onu vurulurken atesleme sisteminin infilak etmesine bakilirsa combat moduler degil. o konuda obur oyunlardan siyrilma firsati kacmis. karakter sistemi alisagelindik seyler. 3 trait background'dan, 3 trait kendin sec. sonra da obur bildigimiz seyler. eskiden special yapiyorlardi karakter sistemlerini. artik nothing special yapiyorlar. challenge kotu sistem ama absurd bir challenge secilmedigi surece sadece ufak sikinti. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Haziran 13, 2022 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 13, 2022 7 saat önce, sylvanas dedi ki: keşke fakir pc'lerinde de çalışsa. iksboks al Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
progamer Mesaj tarihi: Haziran 13, 2022 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 13, 2022 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Haziran 14, 2022 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2022 İnsanların bu oyuna neden heyecanlandığını anlamış değilim. 1000 gezegen, madencilik ve kaynak toplama, gezegende veya ayda üs kurma, kendi gemini inşa etme... Eğer bu oyun "strateji" veya "simülasyon" ismiyle çıksa bunlar anlamlı olabilirdi belki. Ama "RPG" adıyla çıkıyorsun ve questleri, diyalogları, karakterleri sunmak yerine, "1000 GEZEGEN, HEM DE 1000 TANE!" pompalıyorsun. Yani ne biliyim, ABD'li adama RPG diyince Halo anlıyor tamam kabul de, grafikler dışında cezbedecek bir şey göremedim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Oce4n Mesaj tarihi: Haziran 14, 2022 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2022 ogame de daha fazla gezegen var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
razzRaziel Mesaj tarihi: Haziran 14, 2022 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2022 (düzenlendi) Diger konuda da onu dedim zaten daha duyuruldugunda. Full marketing, başka bişey değil. Bugünun "1000 gezegen var"ı dünün "1000 in 1" ateri kasedi. Aynı şekilde 1000 de dersin 1.000.000 da. Zaten ruleset'ini yazmışsın bunun, orda 1000 yerine 1m de generate edersin. Ha 1000 diyelim de belki elle yaptik, herşeyini kontrol ettik sanarlar lol. Ama sonuçta içerik, Creative Direction'ı yapilmamis, filtreden geçirilmemiş, yazılmış olan ruleset'in elinden çıkan otomasyon bi içerik olunca oyuncu, yapımcının kendisinin bile görmediği yerlerde oynuyo olacak. Bu 1000 tane gezegenin her bi noktasini kontrol edebilir misin bir yapımcı olarak? E o zaman, havada duran taş görünce bunu oyuncu report'layacak, adamlar da burda sorun varmis bizim procedural patlamış diyip düzeltecek (en iyi ihtimal). Hadi o taş düzeldi, tüm kontrol işini oyuncuya yükledin (Bethesda usulü QA), peki Creative Direction'ı da mi oyuncu yapacak? Yoo, oralar yine mal gibi boş, benzer ve sıkıcı görünmeye devam edecek. Burdan AI sanat yapabilir mi'ye baglanabiliriz tabii. Evet yeterince iyi ögretirsen yapar. Ama ne verirsen onu sentezler. Bir: Daha o aşamaya gelemedik. İki: Öyle bisi yapılsaydı bunun havasını ata ata söylerlerdi. Böyle marketing kaçar mı. Ben daha bi gezegen tasarlarken standart dag tepe algoritmalari disinda bir sonraki seviye diyebilecegimiz bir otomasyon görmedim hiç bir oyunda. Öyle bisi olsaydı bugun yeryüzü tasarlama araçlarının hiç birine ihtiyaç olmazdı zaten. Bak bi de bu dünya benzeri tasarımlar için. Bizim konuştuğumuz oyun scifi! Dünyadakinden farkli yeryüzü şekilleri olmasi lazım ama fizik kurallarına da uyması lazım. Daha bunun atmosferi, güneşi ve ışığı, sıvısı (su, metan artık ne varsa), canlısı vs var. Süper zor iş. Yaratıklar mesela, hadi diğer etkenlerin sıkıcılığını geçtik, gezegeni canlı gösteren en büyük etken. Nasıl yapacan o kadar farklı yaratık? E canlılık koymasan yine diğer bahsettiğim sıkıcı detaylara kalıyosun. Her gezegende 20 yaratık çeşidi olsa 20 milyon dolar eder sadece yaratıkların modelleri(animasyonlar, sesleri.. vs katmasan). Ya spore yaratık tasarlama ekranı gibi internal bir tool tasarlayacan ve oradan randomize edecen. Bi kaç milyon random modelden gerçekçi güzel görünen 20k'yı ayıklayacan sonra da onları geliştirecen (ohoo), ya da aynı 100 yaratığın ismini rengini değiştirip minik modifikasyonlarla mmo styla iteleyecen. Ama 1000 gezegen? Hep aynı yaratıklar mı? Yoo bunlar Lesser Alpha Deathclaw, yersen. O zaman gezegeni farklı yaparken daha en önemli etkeni kaybettin. O 100 tane yaratığı tek bi yıldız sistemi yapıp orada kullansaydın daha mantıklıydı. Neyse daha böyle zilyon tane şey, görevler, kasabalar vs vs var da zaman yetmez. Neyse o 1000 taneden 10 tanesine özen göstermişlerdir. Sonuç olarak diyeceğim, marketing kasacam diye yaptığın şeye ayırdığın vakti sadece 10 tanesine ayırsaydın da daha güzel olsaydılar. Ama Todd öyle yapmaz, bok rengi ceketi ve süslü ayakkabısıyla 20 yaşında imajı verirken, 1000 tane de gezegenimiz var der. Haziran 14, 2022 razzRaziel tarafından düzenlendi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kizillelma Mesaj tarihi: Haziran 14, 2022 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2022 Oooo Todd un yakışıklılığını ve karizmasını kıskananlar da gelmiş O ekip tamamlanıyor gibi .. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar