Jump to content

sylvanas

=o=
  • Mesaj sayısı

    126
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

sylvanas tarafından gönderilen her şey

  1. sylvanas

    Star Citizen

    oyun değişti gelişti diyenlere bakıp tekrar mı alsam diyorum hype falan oluyor ama sonra takip ettiğim space sim kanallarında güncel oynanış videolarını izliyorum. adamlar kahkata atıp dalga geçip oynuyorlar öyle glitch bug kaynıyo. geyik ve eğlence gecesi yapma maksadıyla giriyolar oyuna. ki ben alıp oynadığımda da vardı o gemilerin içinden düşmeler takla atmalar falan. clipping olayı bile çözülememiş hala. adım atmaya korkuyodum ben istasyonun içinden uzaya düşücem bi yere takılıcam diye.
  2. sylvanas

    Lord Of The Rings Online

    yeni dizi ve mmo derken lotro adına seviniyorum. hype tekrar alevlenir ve lotro da ölmeden hayatına devam eder. çok özel anılarım var ayrı bi yere koyuyorum lotro'yu. hala ost açıp gezinme amaçlı giriyorum arada gazına gelip. bu dalgadan üstüne düşen payı alsın yeter.
  3. sylvanas

    Black Mirror (2011) - Netflix

    rachel, jack and ashley too:
  4. sylvanas

    Black Mirror (2011) - Netflix

    bu netflix'te bölümler mi eksik? nosedive görünmüyor mesela. black museum görünmüyor.
  5. sylvanas

    Assassin's Creed: Odyssey

    fakirim daha yeni oynuyorum. şahane olmuş. artık sengoku zamanı geldi ac için.
  6. sylvanas

    Altered Carbon (2018) - Netflix

    by dizinin dördüncü bölümü bu sene izlediğim en iyi şey olabilir.
  7. sylvanas

    Bugün Ne Oynadınız?

    bitmek üzere. gözümdeki tek eksiği köşeden düşman kapamamak. coverdan çıkınca düşmanlarla yaşadığım birkaç saniyelik krinç dışında çok hoş. o birkaç saniyede de bütün tesisi üzerime yollayacak kadar yaygara yapmadan gitmiyorlar. non lethal oynamanın bedeli ama değer. ben süper insanım istesem hepinizi sinek gibi yapıştırırım havasıyla oynuyorum. bitsin de mankind divided geçeyim.
  8. sylvanas

    Cyberpunk 2077

    bu abuk fiyat neyden kaynaklı bilen var mı?
  9. sylvanas

    Star Trek: Discovery (2017) - Netflix

    s1b13'e kadar izlemiş spoiler:
  10. sylvanas

    Elite: Dangerous

    abov ne güzel olmuş madencilik keşif falan. baya keyifli bildiğin artık. güzel para da getiriyo opal ve diamond işi. corvetimi aldım a rated yaptım.
  11. sylvanas

    Star Citizen

  12. sylvanas

    Shadowlands Ana Konu

    ne sıkıcı fragman :(
  13. sylvanas

    Interneti yavaş olmayan var mı? vol.2

    işten gelenler paylaşımlarını bitirdikten sonra düzgün bi pingle ow oynarım diye düşünüyorum şu an 900 ms civarı.
  14. sylvanas

    Tube Thread #1

    böyle ölüceksin.
  15. sylvanas

    Star Citizen

    firmanın hakkını yememek lazım zamanında bayıldığım 100 dolları geri iade etmişlerdi. yarım yamalak da olsa güzel bi histi. çıktığı ve tamamlandığı günleri de görmek isterim. o zaman parayı seve seve bayarım çünkü tamamlanırsa eşi benzeri olmayan bir oyun olucak.
  16. sylvanas

    Genel Tartışma Başlığı #2

    tam newbie yorumu yazmışım ziğğra yazdığımı yuttum. grifon ve commanderlığa kadar götürdük işi. adamların da günahını almışım yine ziğğra lws başladığı zaman login olursanız beleşe geliyor zaten. newbieler varsa iletişime geçebiliriz millete run yaptırmak gibi hobilerim var artık. hp mp event treni kuruyoruz. auric basin'de saatte 50-70 gold civarı kasıyoruz. trophy chest material derken miktar bu kadar oluyor genelde. leg işine girmeyeceğim için para sıkıntım da kalmadı. hoşuma giden lws chapterları aldım. beetle'ımı grifonumu commander tagımı aldım sosyal casual gibi takılıyorum. skin falan kovalıyorum artık. arada fractal' giriyoruz kafa yemek için.
  17. sylvanas

    Genel Tartışma Başlığı #2

    metrekare başına 30 mob haritalar sıktı iki hafta dayanabildim. malezya mmo'su town çıkışı gibi her yer.
  18. sylvanas

    Archeage #4

    çiftçilik ya da yelken açma gibi olaylar oyunu ya da paket gibi şeyleri satın almadan da yapılabiliyor mu? ücretsiz ne kadar oynanabilir oyun?
  19. sylvanas

    Epic Games Store exclusivity meselesi

    ben exclusivleri torrentleyerek cezalandırma kararı aldım. çıkınca steamden alacağım zaten.
  20. sylvanas

    crpg-jrpg giriş önerileri

    ni no kuni revenant kingdom harika bir giriş olur. sanat eseri gibi oyun. valkyrie chronicles da şiddetle öneriyorum.
  21. sylvanas

    Guild Wars 2 + Path of Fire Expansion beleş

    kaptık. wow'dan beri eğlendiğim tek mmo olmakta şu an kendisi. daha yeni başladım sayılır. engineer ve guardian bayıldım. revenant deniyorum. gundar'da guild varsa link pls.
  22. bilen ya da oynayan var mı? ilk gördüğümden beri ilgimi çekmişti ve denedim. klanınızın rezil yapay zekası (kendi kendilerine yemek yemeyi su içmeyi akıl edemiyorlar sanırım) ve QTE bazlı iğrenç savaş sistemi dışında gözüme batan bir yanı olmadı. evrim, nöronal enerji (oyunda exp'nin adı) ve yetenek ağacının konuya yedirilişi güzel. kraft ve keşif olayı da arkham asylum ile no man sky arasında bir şey. hafif minecraft tadı da var keşfetme yöntemi bakımından. nesneleri kombin etme deneme yanılma yoluyla bulunuyor hepsi. oyun hiçbir şey söylemiyor. oranızı buranızı kaşıyıp napıyorum lan ben diye gezebilirsiniz ilk. bir sıkıntı yaşamadım açıkçası. ilk bir iki saatte temelleri hiçbir ipucu olmadan common sense ile çözebiliyorsunuz temel şeyleri. üreme ve gen sistemleri için help menüsüne bakmakta yarar var. patch ve eklentilerle güzelleşir diye umuyorum. sırf savaş sistemi için oynamıyorum şu anda. yoksa iki çocuk daha yapacaktım.
  23. sylvanas

    Mordhau

    şu parry'nin geçerlilik süresine kafam basmıyor. bir kere parry yönü seçtiğimizde iptal edene kadar kılıcı o yönde tutmamız 0.2 saniye tutmamızdan daha mantıklı.
  24. sylvanas

    Conan Exiles

    patchten sonra purge'a bişiler oldu sanki. çölde bile ikişer üçer rocknose bosslar gelip duruyor. geçen server olarak pact imzaladık, purge yiyene herkes yardıma koşacak diye. geçen hafta clan üyeleri sağda solda takılırken tek başıma exile dalgası kesiyordum base'de. patchten sonra aynı anda 3-4 boss içeren purge yemeye başladık. starmetal ekipman döşediğim 10 thrall kaybedince noluyoruz falan diye sordum. patch ile ilgisi varmış. en son doğaçlama mitra summonladım hem eğlence oldu hem revenge sdssb.
  25. sylvanas

    Conan Exiles

    top sunucular 80-100 ping arası. 80-90 civarı sp oynarmış gibi oynanabiliyor.
×
×
  • Yeni Oluştur...