Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Star Wars: Squadrons


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:

aynen ya o Xwing TIE fighter nostaljisi yaptı bende direk. ama beğendim, tabi EA olduğu için temkinli olmak lazım. Mousela oynanır bu saatten sonra heralde joystick falan kaldı mı artık

  • 2 hafta sonra ...
Mesaj tarihi: (düzenlendi)

origin access'iniz varsa gmail'daki promotions kismina bakin, closed beta technical playtest invitelari gelmeye baslamis:

squadrons.png

 

Start Time: July 24, 12:00PM EDT
End Time: July 28, 5:00PM EDT

 

acele edin ? 

Registration will close at 9:00PM EDT on July 19.

Goering tarafından düzenlendi
Mesaj tarihi: (düzenlendi)

lol

 

bu da yaklaşık 5 yıl önce falan ana oyuna bedavaya gelen Elite Dangerous arena modu:

 

yemin ediyorum daha iyi. Hani şunun aynısını alıp star wars reskini yapsan yeterliymiş de, SW bi cheesy geldi. f2p olsa oynanır lakin EA, 350 liraları cukkalayacak yine şunun için.

 

yıldızların skybox olduğu o kadar aşikar ki, yani tamam tek tek yıldız koyun 5k milyor km öteye demiyorum da, tamamen donuk jpg resmi de çakmasaydınız keşke.

 

edit: yıldız değilmiş onlar, halkanın asteroidleriymiş. sori. lakin hala kötü.

Xenocide tarafından düzenlendi
Mesaj tarihi: (düzenlendi)

simdi prologue bitti, mouse/kb zor geldi ama oyun akici.

cok sarmadi oyun simdilik, 7-8 sene gec kalmislar bu oyun icin gibi hissettiriyor.

 

@eldar evet, ben de ayni seyi dusunuyordum.

bir de 32:9 widescreen oynuyorum, ekranin %70'i kokpit dedigin gibi (ozellikle tie fighter'larda)

multi oyunda tie fighter kullanmak direk dezavantaj olucak, sacmalik...

Goering tarafından düzenlendi
  • 1 ay sonra ...
Mesaj tarihi:

Good news, pilots!

As you may know, Squadrons supports HOTAS (throttle and joystick) controls on PC.

I'm happy to announce that we're adding HOTAS support to both PS4 and Xbox One as well,

in a patch that will be available the moment the game goes live! :)

#StarWarsSquadrons

  • 3 hafta sonra ...
Mesaj tarihi:

Biraz stream izledim de. Hardest oynuyordu eleman. Oyunun ortasında durdu. Ya ben hiç zevk almıyorum bundan dedi. Oyun zorluğu en üst olsa bile tek yaptığım kaçmak falan diye şikayet etti. 

Mesaj tarihi: (düzenlendi)

Dün preorder verip gece PS'te ilk bi başladım.

HOTAS değil düz PS controller'la oynuyorum. Başta bayağı zorladı. Yarım saat civarı bir prolog/intro mission var aleti kullanmayı öğreten, yani hiç intro falan dinlemiyor çatır çatır öldürüyorlar. 

Onun dışında dev büyüklükler mesafeler olunca bazen gerçekten hareket edip etmediğini anlamıyorsun. Hedef alması falan controllerla zor bi miktar, ben de paslanmışım.

Ben VR'sız oynadım, ama VR ile oynayan arkadaşım bayağı keyif aldı. Hatta normalde uzun süre VR oyun oynayamazken 3 saat üzeri aralıksız oynamış VR'la problem yaşamadan.

Oyun alışınca çerezlik multi maç atmalık oyun olarak keyiflenecek gibi duruyor.

Alette gücü motorlara (hareket ve repair için)/silahlara (lazer recharge)/shielda(adı üstünde) aktarma veya dengeli kullanma seçenekleri arasında combat ortası habire micro management yapman gerekecek gibi duruyor. Alışana kadar iyi baş ağrıtır.

"Light" multi oyun kafasıyla yapmışlar aradan çıksın diye, o gözle bakınca ve AAA beklemeyince potansiyeli yüksek. 

Oyun biraz da kontrollere alışamadığım için heralde, çok kaotik geldi bana. O kaos zamanla alışınca oturabilir tabii.

Hikaye olarak da keskin çizgilerle ayrılmış alışıldık SW hero/villain sistemini son zamanlarda yıkan hamlelerden biri olmuş, "madalyonun öbür yüzünden" de baktırıyor gibi ilk 1 saatlik izlenimim.

Daha multi deneyemedim, multi oynamaya başlayınca dananın kuyruğu kopacak. O zaman keyifli mi yoksa bayar mı görecez.

Rewendor tarafından düzenlendi
Mesaj tarihi:

pc ve konsolla cross platform var diye bişi duymuştum bu arada. varsa öyle bişi multi beraber oynayalım. ben de bu akşam single a başlicam. 

ps vr'ı 1 ay önce sattım. keşke bunun için bekletseymişim valla ?

Mesaj tarihi: (düzenlendi)
7 saat önce, Rewendor dedi ki:

Alette gücü motorlara (hareket ve repair için)/silahlara (lazer recharge)/shielda(adı üstünde) aktarma veya dengeli kullanma seçenekleri arasında combat ortası habire micro management yapman gerekecek gibi duruyor. Alışana kadar iyi baş ağrıtır.

light-multi dedigin BF'nin aynisi herhalde.

oyunun kendisi zaten baya chaotic, 'wing commander' mi bekliyordun?

tie fighter / bomber kullanmak hala iskence mi yoksa, kokpit yok olabiliyor mu?

kontroller kotu degil, oyun konsepti kotu.

xwing vs tie-fighter zaten oynadik 20 sene once.

Goering tarafından düzenlendi
×
×
  • Yeni Oluştur...