Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Interneti yavaş olmayan var mı? vol.2


Cthulhu

Öne çıkan mesajlar

SUPERONLINE ALMAYIN - ALDIRMAYIN

Böyle salak bir firma yok ya.. Akşamları gece 2 ye kadar internet boktan. Arıyorsun, yoğunluktan oluyor felan diyorlar.
Madem müşterin çok düzelt anasını satayım, bu nasıl bahane ya.. İnternetin yarısı yok resmen.

Youtube dışı bir yerden video açayım diyorsun, 60kb ı geçmiyor hız.


Geçen müşteri hizmetlerindeki bir geri zekalı ile görüştüm. Bana hattınız kaldırmıyor olabilir felan birşeyler zırvaladı. Hızımı yarı yarıya düşürmeyi uygun görmüş kendince. Neymiş efendim, kağıt üzerinde aldığım hız daha az görünürse, hızım düşüyor diye düşünmezmişim. Adamlar resmen iti köpeği, şerefsizi, gaspçıyı müşteri hizmetlerine almış.
YAPMA İSTEMİYORUM, SORUNUM ÇÖZÜLSÜN İSTİYORUM. Dedim ama nafile, ertesi gün internet hızım yarıya düşmüş..
ve süpriz! değişen hiç birşey yok.. yine internetin yarısına giremiyorum.

insan yerine bile koyuyorlarsa şerefsizim.
Ne müşteri hizmetleri
ne teknik servisi
bide "sorununuz çözüldü" diye geri bildirim yollamışlar..
Yaptıkları: sorun çözmeyip, hızı yarıya düşürmekken.

işte böyle bir firma burası. yarım saat telefon konuşması, telesekreterle boğuşma faslı vs.. derken hızımı düzelttirdim. Ama yine akşam oldu, net yok...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Densiz said:

SUPERONLINE ALMAYIN - ALDIRMAYIN

Böyle salak bir firma yok ya.. Akşamları gece 2 ye kadar internet boktan. Arıyorsun, yoğunluktan oluyor felan diyorlar.
Madem müşterin çok düzelt anasını satayım, bu nasıl bahane ya.. İnternetin yarısı yok resmen.

Youtube dışı bir yerden video açayım diyorsun, 60kb ı geçmiyor hız.


geçen müşteri hizmetlerindeki bir geri zekalı ile görüştüm. Bana hattınız kaldırmıyor olabilir felan birşeyler zırvaladı. Hızımı yarı yarıya düşürmeyi uygun görmüş kendince. Neymiş efendim, kağıt üzerinde aldığım hız daha az görünürse, hızım düşüyor diye düşünmezmişim. Adamlar resmen iti köpeği, şerefsizi, gaspçıyı müşteri hizmetlerine almış.
YAPMA İSTEMİYORUM, SORUNUM ÇÖZÜLSÜN İSTİYORUM. Dedim ama nafile, ertesi gün internet hızım yarıya düşmüş..

ve süpriz! değişen hiç birşey yok.. yine internetin yarısına giremiyorum.

insan yerine bile koyuyorlarsa şerefsizim.
Ne müşteri hizmetleri
ne teknik servisi
bide "sorununuz çözüldü" diye geri bildirim yollamışlar..
Yaptıkları: sorun çözmeyip, hızı yarıya düşürmekken.

işte böyle bir firma burası. yarım saat telefon konuşması, telesekreterle boğuşma faslı vs.. derken hızımı düzelttirdim. Ama yine akşam oldu, net yok...


şu bold kısım doğru olamaz di mi ya ahahahahaha. çok iyi güldüm gece gece.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • Genel Yönetici
Superonline'da belirttiğiniz sorun ADSL veya VDSL'de yaşanıyordur diye tahmin ediyorum. Kendi altyapıları olan fiberde cidden sağlamlar, ADSL/VDSL hizmetlerinde ise bulunduğunuz yere göre cidden Türk Telekom yüzünden Superonline'da mağdur oluyor diye biliyorum. Bende Caddebostan'da Superonline'ın VDSL'ine geçiş yapabilmek için Türk Telekom ile sağlam mücadele vermiştim 8-)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Telesekreter de ttnet sorumlu herhalde? adamların telesekreter çalmıyor bile. şuan önümde telefon, 3 dakikadır konuşuyor görünüyorum.. bu mesajı yazarken dıt dıt dıt dedi kapandı :D

edit 2:

Adamların telesekreteri bile bozuk.
Müşteri hizmetlerine veya teknik servise bağlamamak için elinden geleni yapıyor.
Arıza için şuna bas diyor > Basıyorum... Kablosuz için modem ayarlarınız güncelleniyor diyor..
Daha sonra söylediği başka bir şeye bastım bana "modeminizi açıp daha sonra yeniden arayın" dedi ve yüzüme kapattı.
Telesekreter lan bu!

edit 3:
telesekretere 3 kağıt yaparak, abone değilmişim gibi tuşladım. Beni müşteri temsilcisine atıyor şuan.

10 dakikadır beklemedeyim.

"beklediğiniz için teşekkür ederiz" diyip duruyor 10sn de bir.
:D


edit 4: 45 dakikalık telefon görüşmesinden sonra, hiç bir yere varamadık.
Bana diyorki "speedtest e gir". Ulan speedtest 20 parça birden indiriyor, hızı zorluyor.
Ama tek parça video izlenmiyor diyorum. Yok diyor, almanız gereken hıza ulaşıyorsanız sorun yok diyor.

Arkadaş diyorumki günlerdir akşamları, youtube dan video bile izlenmiyor. Anlamıyor... Speedtest de iyiyse hız, sorun yok.. Bi bunu öğrenmişler.

Bunların müşteri hizmetleri ne pc den, ne internetden anlıyor..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Densiz said:

SUPERONLINE ALMAYIN - ALDIRMAYIN

Böyle salak bir firma yok ya.. Akşamları gece 2 ye kadar internet boktan. Arıyorsun, yoğunluktan oluyor felan diyorlar.
Madem müşterin çok düzelt anasını satayım, bu nasıl bahane ya.. İnternetin yarısı yok resmen.

Youtube dışı bir yerden video açayım diyorsun, 60kb ı geçmiyor hız.


Geçen müşteri hizmetlerindeki bir geri zekalı ile görüştüm. Bana hattınız kaldırmıyor olabilir felan birşeyler zırvaladı. Hızımı yarı yarıya düşürmeyi uygun görmüş kendince. Neymiş efendim, kağıt üzerinde aldığım hız daha az görünürse, hızım düşüyor diye düşünmezmişim. Adamlar resmen iti köpeği, şerefsizi, gaspçıyı müşteri hizmetlerine almış.
YAPMA İSTEMİYORUM, SORUNUM ÇÖZÜLSÜN İSTİYORUM. Dedim ama nafile, ertesi gün internet hızım yarıya düşmüş..
ve süpriz! değişen hiç birşey yok.. yine internetin yarısına giremiyorum.

insan yerine bile koyuyorlarsa şerefsizim.
Ne müşteri hizmetleri
ne teknik servisi
bide "sorununuz çözüldü" diye geri bildirim yollamışlar..
Yaptıkları: sorun çözmeyip, hızı yarıya düşürmekken.

işte böyle bir firma burası. yarım saat telefon konuşması, telesekreterle boğuşma faslı vs.. derken hızımı düzelttirdim. Ama yine akşam oldu, net yok...


superonlineın satış departmanındaydım, firma gerçekten mücadele etsede türk telekomun altyapısındaysan evet boktan.

birde bu şey problemi var, superonline vdsl adslde bazı müşteriler düzenli kullandığı 3-4 siteye giremiyor, bu sorunu çözebileni görmedim, duymadım. Çalışanlar arasında efsanedir, girmiyormuş denir herkes anlar fasd
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Alt yapı kimden beni pek ilgilendirmez sanırım? Ben müşteriyim, benden aldıkları paranın hizmetini vermeliler sanki? Ben parayı superonline a ödüyorum, haliyle muhattabım bunlar.

Birde bu müşteri hizmetlerinde telefonda konuştuğumuz teknik servisler veya kimseler artık, bilgisayar ve internetden anlıyor lar mı?
Çünkü telefonda konuştuklarımın hiç birisine derdimi anlatamıyorum.
Ayrıca ne söylersem söyleyeyim, "YAPAY ZEKA" ile konuşuyormuşum gibi cevaplar geliyor. Sanki önlerinde bi çizelge var, şuna benzer birşeyse şöyle cevapla gibi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ccleaner yükle bi cookieleri falan temizle.

bi de şurada cevapta yazanları uygula.

https://answers.microsoft.com/tr-tr/windows/forum/windows_7-networking/%C4%B0nternet-h%C4%B1z%C4%B1m/bf45e43d-81e8-41c6-9a52-9ea3fbdb13cc

hız yine düzelmezse TCP Optimizer yükle optimal ayarları uygula.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • Genel Yönetici
Densiz said:

Alt yapı kimden beni pek ilgilendirmez sanırım? Ben müşteriyim, benden aldıkları paranın hizmetini vermeliler sanki? Ben parayı superonline a ödüyorum, haliyle muhattabım bunlar.

Birde bu müşteri hizmetlerinde telefonda konuştuğumuz teknik servisler veya kimseler artık, bilgisayar ve internetden anlıyor lar mı?
Çünkü telefonda konuştuklarımın hiç birisine derdimi anlatamıyorum.
Ayrıca ne söylersem söyleyeyim, "YAPAY ZEKA" ile konuşuyormuşum gibi cevaplar geliyor. Sanki önlerinde bi çizelge var, şuna benzer birşeyse şöyle cevapla gibi.


Haklısın, parayı Superonline'a ödediğin için arka plandaki işlerin seni ilgilendirmemesi gerekiyor ama maalesef Türkiye'de işler hiç planlandığı gibi gitmiyor. Bildiğim kadarıyla Superonline'da özellikle VDSL tarafında Türk Telekom kaynaklı yaşanan sorunlardan dolayı o taraftaki çoğu paketini cazip olmayacak şekilde güncelledi hatta VDSL kampanyalarını durdurdu.

Çağrı merkezine bağlanırken ben çok sorun yaşadığımı hatırlamıyorum. Çalışanlar bazen anlattığını anlamıyorlar ona bende kesinlikle katılıyorum, o tarafta sıkıntı yaşamıştım. En son sorun çözülsün diye çağrı merkezindeki kadına açacağı kaydı aynen söylediğim şekilde yazarak iletmesini rica ettirerek çözdürmüştüm. Yalnız kişisel gözlemim Türk Telekom'un çağrı merkezi Superonline'dan da fena :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

-Crawler- said:

https://i.hizliresim.com/kWp5Vq.jpg
Bu nasıl traceroute ya anlamadım.
Önceden gayrettepe, ulus falan derdi.
Carrier grade nat dedikleri bu mu acaba?
IPlerden birine whois çektim tata telecom falan çıkıyor.
Pinglerde acayip yükselmiş durumda.


Bunun sebebi OAŞ(Ortak Altyapı Şirketi) imiş.
Telekom hariç tüm firmalar bu alt yapı üzerinden çıkış yapıyor galiba artık.
15 gündür falan telekom çıkışlarını kullanmıyor benim internetim.
Hızdan memnunum ama ping yükselmiş durumda.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...