Jump to content

samaella

=o=
  • Mesaj sayısı

    10.351
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

samaella hakkında

  • Rank
    samaella

Son profil ziyaretçileri

274 kez ziyaret edildi
  1. samaella

    Bugün Ne Seyrettiniz?

    baya keyifliydi Yesterday
  2. samaella

    2019 - Sonbahar

    haikyuu yok muydu ya?
  3. samaella

    WoW Classic Ana Konu

    bunu bir kaç ay önce söylemiştim, birisi inatla karşı çıkmıştı. Magmadar first kill loglarını fln koymuştum. Kesiliyor yani yeter ki beyni olanlarla oyna. Bossların taktiksel kolaylığı değil de dps ve healin yetmesi beni şaşırttı. Yani onyxia'da T2li tank yatıyordu veya knocbackten aggro kayıyordu. o whelpler milleti düdüklüyordu dps tank koymuşlar önüne mesela. Bunlar hem eksik, hem yeni lvllemiş ve lambur lumbur yardırarak kestiler. Hoş daha önce 2 milyon kere kesmişlerdir tabi 😄
  4. samaella

    Discord forumu öldürüyor mu?

    forum yenilenmemişken discordun bi tayfası vardı. Bakım zamanı buradaki aktifler de oraya kaydı ve ayrı bir alışkanlık yarattı orası. Whatsup grubu gibi de değil konular birbirine girse de genelde takip edilebiliyor. Tabi işsiz abso esh xenus bright bonesoul dakikada 100 msj atabilme kapasitesine sahip, o yüzden pek takip edilemiyor 😄 Dediğim gibi alışkanlık yani, discordu açıp kanallara tek tek bakıyorum kim ne yazmış, nsfw de neler olmuş vs diye. Eskiden forumda son başlıklara bakarak yapardım bunu. Güzel anime yok ne yazayım ayrıca mübarek. Sıçmık gibi sezon.
  5. samaella

    Ayasoyfa WoW Classic Guild

    ayasofya diyonuz inek ve ölüleri sokuyonuz...
  6. samaella

    Xiaomi Mi Gaming Laptop

    yok virtual server kuruyomuşsun üzerine 4 pc sanal render falan kasıp arada da premiereden video falan kesiyomuşsun diye övmüşlerdi. Hatta btc minelayanlar varmış çok fena.
  7. samaella

    Sezon 17

    rift 50 den sonra falan yavaş yavaş eller terlemeye başlıyo 😄 nasıl öldüğünü anlamıyosun zaten lag olmasa da laaaps diye gömçürüyo. O kadar res, armor pasif zart zurt hepsi tatava valla axaszcxasdas monkla %85 falan dmg reduce gitsen de sıçtıranzi bir yerde. O yüzden nasıl rift geldi vs vs önemli. Poison atan sinek vs varsa direkt kaç zaten. Rift guardian kötü gelirse de anında kaç. Öyle oluyo anca, yoksa ölüyorsun el mahkum.
  8. samaella

    Xiaomi Mi Gaming Laptop

    bir kaç hoparlör var mağazasında. Tv falan da var. Telefonlarını hep överlerdi mi8 aldıktan sonra o kervana ben de katıldım 😄
  9. samaella

    WoW Classic Pati Guild

    zamanında 16 saaat oynanan oyunu işten dönüp akşam 4 saat oynayıp ne yapmayı planlıyonuz 😄
  10. samaella

    Amerikadan gelen alete dönüştürücü yardımı

    içini aç içindeki trafoyu değiştir işte
  11. samaella

    Top Gun: Maverick (2020)

    hatırlamıyorum ki la filmi
  12. samaella

    2019 - Yaz

    Katsute Kami Datta Kemono-tachi e Dr. Stone Fire Force Vinland Saga yeterli heralde bu sezon için. Geçen sezondan da kimetsu no yaiba var
  13. samaella

    Vinland Saga

    Estimated the next episode will come at 2019/07/28 11:10 EST (17 days, 22 hours, 46 minutes, 24 seconds.) FUUUCKKKK
  14. samaella

    Vinland Saga

    çok iyi yaaaa
  15. samaella

    vücut geliştirme #5

    max alabileceğin doz zaten kgx5gr falan sonrasında zehirleniyorsun zaten. Karbonhidrat yemen lazım enerji için. Glisemik indeksi yüksek olan gıdalar tok tutmaz daha da acıktırır mesela.
×
×
  • Yeni Oluştur...