Jump to content

samaella

=o=
  • Mesaj sayısı

    10.300
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

samaella hakkında

  • Rank
    samaella

Son profil ziyaretçileri

151 kez ziyaret edildi
  1. samaella

    Game of Thrones (2011) - HBO

    5 sayfadır falan tartışıyosun da neyi tartışıyosunuz bu kadar yani ben öyle demedim, benimki daha uzun, çıkartmadan 3 çıkartırsam 7.
  2. samaella

    Battle for Azeroth Ana Konu

    OBAAa
  3. samaella

    Rock FM Reunion

    olm o kadar karadeniz bilmemne sikiksokuk fm var. Yaparlar bir şekilde işte. Milyon falan değildir o
  4. samaella

    Game of Thrones (2011) - HBO

    .
  5. samaella

    Game of Thrones (2011) - HBO

  6. samaella

    Game of Thrones (2011) - HBO

  7. samaella

    Game of Thrones (2011) - HBO

    azoriye
  8. samaella

    Game of Thrones (2011) - HBO

  9. samaella

    Game of Thrones (2011) - HBO

    hmm karanlıktı çünkü karanlık olması gerekiyordu. Kardan dragonları göremiyorduk çünkü onlar da birbirlerini göremiyorlardı. Dragonda gps var sanki fırtına ortasında winterfelli bulacak havada falan ateş edip gitsinmiş. Karşıdan zombi snowball geliyor bizimkiler diyalog neden yok peşinde. Bran sanki 8 sezondur bir şey diyor da şimdi bişi demesi peşindesiniz. Bazen görmemeniz gerekebilir yani, karanlık hızlı aksiyon var. O an orada bulunsan ne göreceksen izlerken de onu gör demiş adamlar bariz bir şekilde. 4.9gb amzn webrip 1080p gayet de anlaşılırdı her şey.
  10. samaella

    Game of Thrones (2011) - HBO

    beyler nasıldı iyimiydi. uzun muydu bölüm? izlemedim spo vermeyin
  11. samaella

    Win10 Uyumlu USB Ses Kartı

    yok abi 200 ohmluk kulaklığı cep telefonuna veya onboarda takınca ses alamazsın mesela. wifi olunca noluyor o olaylar onu sormak isteedim
  12. samaella

    Win10 Uyumlu USB Ses Kartı

    noldu zoruna mı gittiii
  13. samaella

    Win10 Uyumlu USB Ses Kartı

    olm bu wifi kulaklık empedansı nasıl oluyo peki? kablolu gibi mi baz alacaz?
  14. samaella

    Avengers: Endgame (2019)

  15. samaella

    Avengers: Endgame (2019)

    Film senaryo islemesi ve screenplay olarak guzeldi.
×
×
  • Yeni Oluştur...