Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Yıllar sonra laptop alayım diyorum ama ne alsam bilmiyorum


Aket-Atum

Öne çıkan mesajlar

9 saat önce, Rewendor dedi ki:

Vpn mpn bi şekilde gir işte, az buz fiyat farkı değil, üstelik de teknik özellikleri de çok daha iyi gözüküyor.

Hepsiburada'da da o o civarda bulabilirsin, hatta 9000 verirsen Ryzen 7 4800H da var, ama Hepsiburada'dakiler 8GB RAM'li. O dezavantaj.

senin attığın da 8gb ram değil mi ? TUF için konuşuyorum

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

2 saat önce, Archangel_ dedi ki:

güle güle kullan. yakın temaslı mı, kendini temaslı mı yazdırdın? ciddi bir şey yok umarım?

Sağol abi. İşi yokken bizim binada takılıyor arkadaş. Komple idari binadaki isimleri ve numaralarımızı vermiş ekiplere.
Pek temasım olmadı ama ekiplere bunu anlatamayacağım için bi 14 gün dinleneceğiz...

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

2 saat önce, ahmedinejad dedi ki:

netten laptop falan alırken kargolara dikkat edin. kargolarda yerleşmiş bi çete var, teslim edilmiş gösterip çöküyorlar falan alete. mümkünse gidip elden almak böyle şeyleri daha güvenli.

Ben o tarz ürün alırken fatura adresini ev adresi olarak verip, teslimat adresine direk şube adını yazıyorum. gelen kargo şubede kalıyo. olur da biri gelir teslim alırsa en kötü kamera görüntülerinden yola çıkarak para iadesi alınabiliyo. başıma hiç gelmedi öyle bişey, ama nette şikayetlerde çok mağdur insan var böyle.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Kargo elime ulaşmadı diyip ödemeyi durdurursanız site sizin yerinize çözüyor olayı. Benim telefonda böyle olmuştu, ilk gün baya şube şube telefonun peşinden koşup sonuç alamadım sürekli "yanlış şubelerde" gezdi falan ordan oraya aktarıldı, akşamına destek hattına yazıp ödemeyi durdurdum, ertesi gün sabahtan elime geldi.

 

Teslim alınan yerde kamera olması gerçekten önemliymiş ama, aras kargo baya dolandırmaya çalıştı bizi böyle. 2 hafta önce hanımın bi kargosu sözde salı günü siteye geliyor ama ortada yok. O gün de gündüz vardiyasında Ahmet diye bi eleman var güvenlikte. Neyse biz perşembe bildirim yapıyoruz ve akşamına bize "kargonuz salı sabah saat 10da Mehmet tarafından teslim alınmıştır, ahanda bu da imzası" diye bi görüntü yolluyorlar. Mehmet perşembe gündüz vardiyasında güvenlik ama salı günü siteye bile gelmemiş Kamera görüntülerini falan alıp siteye yolladım, ertesi hafta aras kargoyu bırakıp yeni bi firmaya geçtiler.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • Genel Yönetici

Güvenlik kamerası önemli değil, kargoyu alan kişinin imzası olmalı. İş mahkemeye düşünce korona filan dinlemiyorlar. Bu aralar imza almadan bırakıyorlar hep, kötü niyetli biri çok rahat almadım diye dava edebilir yani.

Altın kural şu abi: İnternet alışveriş yaparken sadece kredi kartı kullanın ve kargocuyla muhatap olmayın. Yapılması gereken alışverişten sonra sorun yaşanırsa doğrudan satıcıya ulaşmak, kargocuyu hiç aramamak. Kargocuyu ara derlerse satış sözleşmesini kendileriyle yaptığınızı ve kargocunun muhatabınız olmadığını söyleyin. Eğer belli bir süre içinde yaşadığınız sorunu çözemezlerse ters ibraz yapacağınızı bildirin. Eğer ürünü kesin almak istiyorsanız da tüketici heyetine başvuracağını bildirin işte. Onlar kargocuyu ararlar. Hepsiburada ile sorunlarımı böyle çözdüm hep, artık mümkün olduğunda Amazon'u kullanıyorum zaten.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • Genel Yönetici

Aradaki satıcı dahil tüm ara formları geçip doğrudan Hepsiburada'yı, Amazon'u arayın. Boş verin kargocuyu, sitedeki satıcıyı. 

Site olarak perakende sektörünün içinde biri olarak en güvendiğim Amazon ve Trendyol bu arada şu anda.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • Genel Yönetici

3. kişi satıcılar bu sitelerde güvenilebilir. Ama sorun çıkınca Amazon'un kendisinin arayacaksınız işte. Amazon mesela belli oranları tutturamayanları kovuyor. Trendyol filan da epey ağır şartlara sahip.

En güveniliri şu anda ama Amazon'un kendi sattıkları.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hepsiburada  belli bir  sipariş tutarı ve adedide ulaşana  efsaneler kulubu diye bir şey yapmış .  Müşteri hizmetlerinde bile  ayrıcalıklı oluyosun.   ayrıca 25 tl üstü kargo bedava oluyor o çok iyi oldu.    

HB ile ilgili tek sıkıntım  satıcı ile iletişim nasıl kuruluyor çözemedim. Bir ürün hakkında soru sorucam almadan önce soramıyorum 

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

5 saat önce, GERGE dedi ki:

Aradaki satıcı dahil tüm ara formları geçip doğrudan Hepsiburada'yı, Amazon'u arayın. Boş verin kargocuyu, sitedeki satıcıyı. 

Site olarak perakende sektörünün içinde biri olarak en güvendiğim Amazon ve Trendyol bu arada şu anda.

trendyol exspress kaybettiği kargo sayisini bilsen bi

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

5 saat önce, Masticore dedi ki:

Hepsiburada  belli bir  sipariş tutarı ve adedide ulaşana  efsaneler kulubu diye bir şey yapmış .  Müşteri hizmetlerinde bile  ayrıcalıklı oluyosun.   ayrıca 25 tl üstü kargo bedava oluyor o çok iyi oldu.    

HB ile ilgili tek sıkıntım  satıcı ile iletişim nasıl kuruluyor çözemedim. Bir ürün hakkında soru sorucam almadan önce soramıyorum 

kuramiyorsun. satici da seninle iletisim kuramiyor. ne mail ne de telefon no paylasmiyor hb. digerlerinin hicbirinde yok bu.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...