Jump to content
Darksun

WoW Classic Ana Konu

Öne çıkan mesajlar

§ 05 Kas 2017, 12:18
tamamen vanilla olmayacak sanırım, adamlar sinir bozabilecek şeyleri değiştirebiliriz demiş. Buff sürelerini , mana costlarını felan.

Birde free serverların populerliğide kararı etkilemiş. Classic server açıp patch match de yapmazlar herhalde hadi takılın derler mis :p

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Kas 2017, 12:50
Eternal said:

sen kimdin olm seven'da ve pain train'de.. Metaphor ben =)

ailenizin human mage'i =p


Drakkahn idi nickim ya benim, Warrior :D Paladin tarafında Amrasamandil vardı, Warrior MT Kinkstaah mıydı neydi, Keyhusrev ot Delidumrul dps idi, PT'nin başında da Rogue bi adam vardı, unuttum adını şimdi. Mage tarafında Spessnat vardı sanırım, biri daha vardı adı gelmiyor aklıma, priestlerde Lokman vardı. Baya bişey hatırlıyormuşum. Bunlardan sonra Retribution diye bir başka guild kurulmuştu ona geçmiştik. Cigara diye Hunter ve Yaban diye Rogue vardı Rank15'e kasan yine bu guildlerde :D.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Kas 2017, 15:15
yekeyeke said:

Eternal said:

sen kimdin olm seven'da ve pain train'de.. Metaphor ben =)

ailenizin human mage'i =p


Drakkahn idi nickim ya benim, Warrior :D Paladin tarafında Amrasamandil vardı, Warrior MT Kinkstaah mıydı neydi, Keyhusrev ot Delidumrul dps idi, PT'nin başında da Rogue bi adam vardı, unuttum adını şimdi. Mage tarafında Spessnat vardı sanırım, biri daha vardı adı gelmiyor aklıma, priestlerde Lokman vardı. Baya bişey hatırlıyormuşum. Bunlardan sonra Retribution diye bir başka guild kurulmuştu ona geçmiştik. Cigara diye Hunter ve Yaban diye Rogue vardı Rank15'e kasan yine bu guildlerde :D.


Hatirladim la sizleri spessnat benim cok sevdigim bir abimdir.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Kas 2017, 15:19
QOL zaten gerekli bence. Cok fazla romantik olmaya gerek de yok. Aynisi DAOC'ta da uzun zaman tartisildi Uthgard serverinda sonra ne oldu devlerin inatciligi yuzunden oynayan adam kalmadi.

Klasik demek gidip patch 1.x'e sabitleyip hicbirsey yapmamak olmamali. Insanlar oyunun temel olarak o zaman gibi kalmasini istiyor, ama gidip basit seyleri buff zamani olsun o olsun bu olsun degistirmek zaten gerekli. Ha burada insanlarin tabii itiraz ettigi seyler genelde e nerede duracaksin/veya hangi yeniligi eklemelisin, hangisi eski kalmali sorunsali ki burada community feedback + devlerin oyunu ve oyunculari cok iyi tanimasi gerekiyor. Yoksa gidip Dungeon Finder Tool eklemeyeceksin tabii ki...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Kas 2017, 17:02
Dungeon önü summon stone bile olmasın mümkünse.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Kas 2017, 17:07
naxxramas patchi ile gelir diye tahmin ediyorum. yani oradan devam eder oyun. buffların sürelerini 30 dk falan yapabilirler. gerisine ellemesinler.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Kas 2017, 17:05
yazildigi gibi eski versiyonu kur birak devamliligi olabilecek, insanlari mutlu edecek bir uygulama olmaz. ne idugu belirsiz korsan sunucularin bir tik ustuyle gelinmesi de kimseyi kesmez. bence su an onlar da karar vermemistir ne kadar efor sarf edeceklerine. gimmicky bir ilk versiyon olur. onun kabul oranina, potansiyeline gore ekmek kofte hesabi yaparlar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Kas 2017, 17:09
druid feral balance çöp, paladin tank retri çöp, warrior furry çöptü sanırım hatırlamıyorum raidde dps warrior hiç.

Shadow prinin stunlı versiyonunu getirsinler :D Pain ticklediğinde bile stun yiyodun çok zevkliydi ahahmsdzsdasd

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Kas 2017, 17:11
Warrior un furysi gayet DPS yapıyordu raidlerde. Tabi o zaman herkes bilmediği için genel kanı "çöp" olduğu yönündeydi. Hatta AQ 40 ile beraber ciddi manada fury warriorlar rogue ları outDPS eder olmuştu.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Kas 2017, 19:03
Guild dwarf priest açmamı istemişti MC'de sadece "fear ward" lazım olduğu için.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Kas 2017, 19:08
Evet bir de onlar vardı. Priestin Dwarfı makbuldü. Human Sword Rogue oluyordu, Gnome lar dagger rogue :D

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Kas 2017, 19:24
ghaza'da dwarf pri yoktu da cile cekiyorduk lucifron kesebilmek icin meeeh

damn son

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Kas 2017, 20:02
yok sonra fixlendi fear ward sonra herkese acildi diye biliyorum. Dwarf'a degisik bir heal verilmisti.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Kas 2017, 20:05
https://wow.gamepedia.com/Fear_Ward tbc'ye kadar boyleydi ?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Kas 2017, 05:33
Ne zaman çıkacakmış söylendi mi?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Kas 2017, 06:59
Druid in tüm specleri çöp dü bence. Hybrid class diye bir kavram vardı ki tier setlerde buna göreydi. Hatta AQ setlerini hatırlarsanız her bir haltdan biraz biraz stat alıyorduk haha. Milletteki arguman hybrid lerin zaten pure class kadar dmg/heal yapamaması yönündeydi.

Tank öldüğünde resto druid olarak ayı formuna geçip boss tankladığımı biliyorum yanlız :p

Classic serverları çok uzun süre sonra anca gelecek gibi duruyor. Zira bu adamların alel acele açıkladığı şey sadece bir niyet ve videodan ibaret. Sanırım biraz hype getirmek için blizzcon a yetiştirmişler adamlar gerçekten elimizde henüz bir halt yok diyor.

Yaptıkları söyleşide denilen eski bir build in şimdilik deneme amaçlı açık tutulduğu oradan yürümek istedikleri. Adamlar eski build eski sistemleri kullanıyordu hayatta yeni serverlarda kullanamayız bir çözüm için çalışıyoruz demiş. Adamlar hatta şu Nostalrius adlı bayağı tutan free serverı kapattırmalarına rağmen server ı yürüten adamlarla görüşmüşler resmen kendi oyunları için fikir alıyorlar :p Herifler kadrolu blizzard a girerse şaşırmam :D

Bu adamlar daha önce eski teknoloji classic server mümkün değil diyip duruyorlardı, free legacy servarların başarısını görünce herifler millet hevesini almasın diye hem acil olarak kapattırıyorlar, hemde bir yandan kendileri başlamışlar işte. Yanlız nasıl bir ödeme sistemi vs olacak tarzı sorularda var biraz saçma geldi, ne yani sub varken birde ona mı para bayılacaksın.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Kas 2017, 08:47
grafikler o dönemki gibi mi yoksa günümüzün grafiğiyle mi gelicek o da merak konusu.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Kas 2017, 08:58
günümüz grafiğiyle gelir

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Kas 2017, 09:22
o dönemle gelmesin ya zaten, UO'ya giriyorum bu ne arkadaş nasıl oynamışız diyorum artık. Tamam o dönemde çok keyifliydi de...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Kas 2017, 09:31
herşey legacy mi olacak peki bir açıklama var mı onunla ilgili ?

iki gündür hypelandım kendime kendime. ama o level sistemi eskisi gibi olacaksa fuck this. yetemem ona ya.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Kas 2017, 09:39
yeni sistemi hiç bilmediğim için bişi diyemem de eski zamanlarda levellamak en fazla 1 hafta sürüyordu ya niye korktunuz ki?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Kas 2017, 09:53
vanilla da 1 haftada levellarsan helal olsun.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Kas 2017, 09:55
6 gün rekorum var benim ama hayatsızca kasmıştım ya. 1 hafta imkansız casul oynayarak.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Kas 2017, 10:09
Hunter epic questi bi daha yaparim usenmem

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
×
  • Yeni Oluştur...