Jump to content

zipzip

=o=
  • Mesaj sayısı

    6.404
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

zipzip hakkında

  • Rank
    zipzip

Son profil ziyaretçileri

Son profil ziyaretçileri bloğu aktif değil ve diğer üyelere de gösterilmiyor

  1. zipzip

    Bilgilendirme - giderleri karsilama icin

    https://www.patreon.com/belledelphine
  2. zipzip

    Apex Legends (Respawn/EA/Battle Royale)

    https://www.ea.com/games/apex-legends/battle-pass hepsi var burada. bok gibi battle pass.
  3. zipzip

    Apex Legends (Respawn/EA/Battle Royale)

    saldım ben apex'i yayınlarda ya izlenmiyor diye. lvl 100den sonra giresim bile gelmiyor oyuna. şu battle passten çok hevesliydim o da leş çıktı ödüller vs.
  4. zipzip

    Apex Legends (Respawn/EA/Battle Royale)

    pathfindera laf edenler bangalore oynuyodur.
  5. zipzip

    Apex Legends (Respawn/EA/Battle Royale)

    oyunda belli grafik ayarlarıyla smoke içi adam görüyorsun ahgşksfgsdşa oyunun launch ayarlarından da komut ekleyerek origin access ve twitch prime lootlarını alabiliyordun. düzelttiler mi bilmiyorum.
  6. zipzip

    Apex Legends (Respawn/EA/Battle Royale)

    Diğer herolar dengeli falan değil. Bangalore nerf yedikten sonraki halini oynamadım ama hızlı koşması çok op. Zaten küçücük karakter, ultisi ve smokeu yetmiyormuş gibi bi de hızlı koşuyor. Bloodhound direkt hack zaten. Pathfinder da oyunun en underrated karakteri bu arada. Hele hitboxını bi düzeltsinler akar. Bi de şu battle passi salsınlar artık nolur.
  7. zipzip

    19 yasindaki kizim handan bugun vefat etti

    başın sağolsun. belediye alıyor ya kireçleyip gömüyor ya da yakıyor.
  8. zipzip

    Günlük #14

    discord falan yalan. bi tabda paticik açık değilse eksik hissediyor insan.
  9. zipzip

    Apex Legends (Respawn/EA/Battle Royale)

    tab --> Silahın üstüne gelip orta tuş
  10. zipzip

    Apex Legends (Respawn/EA/Battle Royale)

    Serverlar patlıyor ara ara. Böyle yavaşlıyor karakter, ayda koşuyormuş gibi.
  11. zipzip

    Apex Legends (Respawn/EA/Battle Royale)

    Pusma falan yok bunda ya. Oyun çok hızlı üstüne zevkli yeri uçma kaçma zaten.
  12. zipzip

    Apex Legends (Respawn/EA/Battle Royale)

    İnanılmaz sarıyor oyun.
  13. zipzip

    [A] GameHonor- Silvermoon

    mantıklı gayet fsda
  14. zipzip

    Anthem

    https://twitter.com/TitanfallBlog/status/1091471382930694144
  15. zipzip

    Subnautica

    oynayamıyorum bu oyunu ben ya darallar basıyor.
×
×
  • Yeni Oluştur...