Jump to content

Malibu

=o=
  • Mesaj sayısı

    3.668
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

Malibu hakkında

  • Rank
    Malibu
  1. Malibu

    Game of Thrones (2011) - HBO

    Türk dizisi izler gibi atlaya atlaya izledim resmen be. Spoiler falan yiyemeceğin bölüm yapmışlar resmen
  2. Malibu

    Legal Game Of Thrones izleme yolları ?

    Gözünüz mü kaldı nolduyhsa yayın suyspend oldu :)
  3. Malibu

    Legal Game Of Thrones izleme yolları ?

    Eywallah çok işimi gördü
  4. Malibu

    140journos

    Bilen varsa gaydir :P
  5. Malibu

    Bilgilendirme - giderleri karsilama icin

    Abi ne saçma şeyler söylenmiş ya götümüzü yırtmıyor muyduk biz de destek olalım abi foruma birinin üstüne binmesin diye. Adam da demişki aha sistem işte isteyen BAĞIŞ yapsın isteyen yapmasın. Sanki zorunluymuşcasına laflar, sanki 43563456435 dolar kazanacakmış ve o paraları cebine atacakmışcasına düşünceler falan hiç yakışmamış. Ki isterse de kazansın size ne? bize ne? Para ile ban açılma mevzu biraz irrite edici ama. Olayın kendisi değil de banını açtıranların "neyse parası verdik kardeşim" tutumları üzer bizi.
  6. Malibu

    Kucuk bir RICA T_T

    halletim
  7. Malibu

    Logitech G502 Proteus Spectrum Temiz

    İki tane 502 eskittim ikisinde de çift tık sorunu olmadı. 1 tanesinin orta tuşu bozuldu Diğerinde de ortatuş bazen scroll yaparken algılamıyordu dead zone vardı (büyük ihtimalle gözeneklerin arasına pislik girdiği için)
  8. Malibu

    Yeni Forum Altyapısına Hoşgeldiniz

    Elinize sağlık.
  9. Malibu

    Heroes of the Storm [/join paticik]

    Imperius Geldi. PTR da minnacık kanatları vardı onu da düzeltmişler.
  10. Malibu

    Heroes of the Storm [/join paticik]

    Şunu bari sen paylaşmasaymışsın ya. Günde 34958347 tane böyle olay oluyor oyunda zaten. Çok epik bişey değil ki.
  11. Malibu

    Heroes of the Storm [/join paticik]

    Dur bee PTR a çıksın da video falan çekiyim 100-200 kişi izlesin :D
  12. Malibu

    WoW Classic Ana Konu

    Bugsız haliylede iyiydi reckoning ya maksimum 3 stack mi ne oluyodu /sit makrosuyla kullanılıyordu falan hatata. Deno haklı olmasına haklı ama vanilla da paladin oynamak dflksgjlkgj
  13. Malibu

    Heroes of the Storm [/join paticik]

    BlizzHeroesBR ( https://twitter.com/BlizzHeroesBR/status/1078576294126866433) Imperius un 2 Ocak ta PTR a geleceğini duyurdu. Haberiniz olsun. 8-9 Ocakta da oyuna gelir demeki.
  14. Malibu

    WoW Classic Ana Konu

    Çok hızlı bir R olmuş yalnız :D :D
  15. Malibu

    WoW Classic Ana Konu

    Vanilla'da Paladin oynamak fdgljkhlkfdgjlhk
×
×
  • Yeni Oluştur...