Jump to content
Paticik Patreon - Birlikte Siteyi Açık Tutalım ×
Paticik Forumları

Kedi ve Köpeklerin Tıraş Edilmesi ile İlgili Bir Yazı


aquatik

Öne çıkan mesajlar

Yaklaşık 2 saat önce traş oldu Yoda yapacak bişi yok artık.
Ama bu sokakta gezen kedi köpek için riskliymiş daha çok. Güneş ışınları sebebiyle kanser olma riski artıyormuş. Ev hayvanında sıkıntı yok pek.

Ha hayvan da 1-2 günlük şok etkisi var mı dersen biraz etkileniyorlar fotodaki gibi hehe

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yoda baya sakin bi kedi daha 1 kez ciddi ne tıslama ne tırnak ne ısırma sıkıntısı oldu herhangi bir canlıya karşı.
Traşlarda da kuzu gibi duruyor kestiriyor kolay oluyor.
Rezil edeceğimi bilmesem kendim traş makinesi alıp sürekli kısa tutayım tüyleri diyorum ama kesin dengesiz salak bir hal alır garibim bi zaman sonra. Zaten çok şekilli yakışıklı değil :P
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Uzun tüylü köpeklerin tüylerini ucundan kirpmak gayet mantikli, lakin öbek öbek sarkiyo. Ev icine dagiliyor, esyalara yapisiyor. Bu sebepten ötürü ucundan kirpmak dogru. Fakat tras etmek nedir. Utanmasa millet jiletle tras edicek. Bu kadar da cahil olmamak gerek. Tabi hayvan travma gecirir. Kadinlarin saci 3 milim kisa oldu mu depresyona girebiliyolarken köpedin postunu sifira vurunca ölmesi gayet normal.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Archangel_ said:

ettirmeyelim eyvallah da benimki bu sefer haftanın iki günü adam gibi yemek yiyemiyor, haftada bir kesin kusuyor. poşet poşet tüy çıkıyor hayvandan. anestezisiz traş oluyor, traş olunca tribe girme durumu da yok ve bildiğin rahatlıyor sanki. bilemedim ne yapmalı


abi bu dediklerinde anormal bi durum yokki.senin için zor olabilir ama kediyi rahatsız eden bi durum yok.tüylerini yalayıp sonra onları kusması,yazın tüy dökmesi falan hayvanın kendine bakma şekli.

çok şikayetçiysen tüy dökmesinden vs. taraklar var al bi 5 dakka tara.dökülen dökülüyor toplayıp atarsın.traş ettirmek baya saçma
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Muhabbete Katıl

Şimdi mesaj gönderip sonrasında kayıt olabilirsiniz. Eğer hesabınız varsa giriş yapın ve hesabınızla mesaj gönderin.

Misafir
Bu konuya yanıt ver...

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Paylaştığınız link otomatik olarak mesaja iliştirildi.   Bunun yerine link olarak göster

×   Önceden girilen içerik getirildi.   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...