Jump to content

Absolut

Mod
  • Mesaj sayısı

    34.310
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

Absolut hakkında

  • Rütbe
    Baba Pati

Son profil ziyaretçileri

Son profil ziyaretçileri bloğu aktif değil ve diğer üyelere de gösterilmiyor

  1. Absolut

    Kar Dpt. Devam

    Tek tük başladı OrAn şehrinde yağmaya.
  2. Absolut

    Wonder Woman (2017)

    Çok kötüydü ya cidden bitsin de siliyim diye bekledim resmen.
  3. Absolut

    Queen's Gambit (2020) - Netflix

    Satranç bilgisi sınırlı olan biri olarak bile süper keyifli biz dizi.
  4. Absolut

    UI / Addon Başlığı

    Classic için sormuştum ama versiyonlar karıştı 😛
  5. Absolut

    UI / Addon Başlığı

    TSM kullanan var mı yani kullanmayı iyi bilen? Bazı eşyaları defalarca AHye koyuyorum ama satılmadığını farkedemiyorum çok fazla item oldugundan. Bunu bana gösterebilecek bi ayarı var mı TSMin veya herhangi bi addon'un? Birader artık kasma bu satılmıyor dicek bişi.
  6. Absolut

    Star Trek: Discovery (2017) - Netflix

    ehhh işte yoklukta gider.
  7. Absolut

    enerji sınıfı

    Buzdolabı gibi sürekli çalışanlarda cidden faydalı A+++ falan.
  8. Absolut

    her meyve zararlı gibi mi

    Meyve yiyin ama abartmayın işte.
  9. Absolut

    Klasik traş bıçağı (Double-edged razors)

    Bütün yüzünü baştan sona sıfırdan traş etmek işte her bir perdah denilen şey.
  10. Absolut

    xiaomi roborock s50

    Hepsi benzer robotlar ama önemli olan aküsünü falan rahat bulabilmek.
  11. Absolut

    İş yeri alarm sistemi

    Bekçi sistemindeyiz biz 😛
  12. Absolut

    After Life (2019)

    Bayıldım ya tek kelimeyle.
  13. Absolut

    CR 2032 Pil

    Ben de heralde 15 sene önce aldığım CR2032 kullanan mutfak tartısı var şimdiye kadar 1 kere yeniledim pilini heralde. Kısacası ne aldığın fatrketmez çok uzun dayanır ikiside.
  14. Absolut

    Contagion (2011)

    Çok benzer günümüzle.
  15. Absolut

    WoW Classic Ana Konu

    hahaha sallama amcaaaaaaa

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...