Jump to content

Drall

=o=
  • Mesaj sayısı

    6.490
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

Drall hakkında

  • Rütbe
    Drall

Son profil ziyaretçileri

Son profil ziyaretçileri bloğu aktif değil ve diğer üyelere de gösterilmiyor

  1. Drall

    Traş Makinesi Tavsiye Vol. 656441+6

    5/8 yahut 6/8 ustura akar. 6lik biraz daha zormus ama, denemedim onu henüz. bi dogumgünümde hediye gelir umuduyla devam ediyorum simdilik sdfgjh jiletli usturayla agzimi yüzümü yarip duruyodum, düz ustura ilacmis adeta
  2. Drall

    En iyi torrent tracker

    eyvole. elimde eskilerden kalma bi raspi2 var, onu acaba torrentboxa çevirebilir miyim? vpn yükleniyo mu ki ona? bi araştırayım bu işi
  3. Drall

    En iyi torrent tracker

    ratio nasi kasicaz peki, baska torrentten indirip burda seed etmek falan mi? teee cok önceden azureusta vardi negzel fakeul, onla düsünmeden takiliyodum 😞
  4. Drall

    En iyi torrent tracker

    tl invite açmıştı da geçen gün, happy2023 koduyla alınıyo. lakin ratioya nası dikkat etçez sfgd
  5. Drall

    telefon getiren yok mu

    ben de şubat başı almanyadan. daha avantajlı oluyo mu? ama vergi iadesi alamıyorum burda, avantajlı olmaz o yüzden 😕 trden alınca ne kadar vergi iadesi alınabiliyo?
  6. Drall

    110 Kilodan 75 Kiloya Nasıl Düştüm?

    hayatımda gördüğüm en kısa bone mesajı sdf lakin özet hatalı. canın sigara çektikçe yemek ye ile başlayıp sonra bunu da değiştirdiğin bir serüven anlatmış eleman. zaten kendini sigaraya vurdun mu anoreksiye kadar gidersin, o dünyanın en kolay işi. adam onu dememiş ki, her şeye zaten sigarayı bırakarak başlamış. salt şişmanlıkla değil sağlıksız yaşamla mücadeleye girmiş herif, doğru olanı yapmış. sen burda kalkmış özet diye nelerdiyosun hallahımya
  7. Drall

    110 Kilodan 75 Kiloya Nasıl Düştüm?

    genel olarak sadece sismanlikla degil bagimlilik kavraminin kendisiyle mücadele etmeni takdir ettim. bütüncül yaklasim +rep ek bir challenge olarak sigarayi biraktigin ilk bir hafta yaninda tütün pakediyle gezmek. bu sayede birisi ikram ettiginde yok bende var, icmek istemiyorum diyebiliyosun. icten ice diger icenlere de kil olmuyosun hem bonus olarak. ha ama bi x5 challenge point ekliyo, ilk sigara birakissa tavsiye etmem. bi 20.de falan böyle denemeye basladim, daha uzun soluklu oldu birakislarim (min birkac hafta/max 1 yil so far). Öbür türlü genelde ilk raki aksaminda patliyodum
  8. Drall

    İyi bir kripto para borsasına ihtiyacım var

    ya da ilk on mesaji moderatörler görse sadece mesela. yahut böyle bi day&nightwatch team kurulsa sdfg
  9. Drall

    İyi bir kripto para borsasına ihtiyacım var

    aaa çiftlikbank reklamı gelmiş
  10. konu sonunda güzel yerlere gidiyor
  11. Drall

    Saç Ekimi

    bi sene önce kafa derisinde sabunu sampuani biraktim, sadece saclarin kendisini sabunluyorum, onda da sadece kül ve yagdan yapilmis sabun kullaniyorum. sac derisine zeytinyagi sürüyorum haftada bir iki. kepeklenmem cözüldü, sac dökülmem insani düzeylere indi. ha yine yok mu, var ama önceden dusta avuc avuc gelen simdi normal parmaklara takilip on onbes telle geciyo. eger kuru cildiniz varsa kesinlikle tavsiye ederim, yagli cildiniz varsa da tavsiye ederim ama onda yag kullanmaya gerek olmayabilir, deneyimlemedim. ama mantik olarak disaridaki yagi sildikce vücut kompensasyon adina daha fazlasini üretir, disaridaki yagin kökünü kurutmaktan vazgecince yaglanma azalir muhtemelen. sampuan dengenin anasini belliyo edit: yine de erkek tipi dökülme genetigi varsa kacis yok, 30a kadar dayansan 35te dökülecek. kel erkek seksi erkek, benzini shellden akli kelden falan diyip gecmek en kolayi. ayrica sac ektirmeyin nolur ya, cok kötü görünüyo. onun yerine vücudunuzu sekle sokup sakal falan birakin ne bileyim sikhler gibi türban takin. valla sac ektirme kötü görünüyo, en cok yakisanda bile bi meh yani
  12. "emmisinin gulü bana bi yarım köfte sarıver ordan" diye gidiyorum direkt kasiyere bi süredir. hepsi direkt tav, kesin bilgi
  13. Drall

    Getir (uygulama)

    gorillas baya kötü durumdaydı bu arada, aylardır boykot ediliyor, çalışanlar rezalet şartlarda çalıştırılıyor, bisikletlerinin lastikleri çok fena o yüzden sürekli kaza yapıp duruyo kuryeler falanfilan. eğer o işi toparlamazsa büyük zarara girer. bu arada getirin renkleri çok kötü değil mi ya, sokakta mor ve sarıyı gördüm mü bi yıyk çekiyorum
  14. Drall

    2022 Dünya Kupası - Katar

    kendi ülkesinde kazandığının iki üç katını kazanma meselesi baya şüpheli. mesele katar ve saudi olunca mülteci işçilere ülkesinde kazandığının bilmem kaç katını mı veriyolar, ebelerinin gözünü tersten mi gösteriyorlar orası sorgulamaya baya açık.
  15. Drall

    Chat GPT OpenAI

    Whatsapp, telegram falan hep bunlarin datayi besliyo dimi ya? buna kafamin daha yeni yeni basmasi cok iyi sdfjg

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...