Jump to content
roket adam

mil, puan biriktirten, kendini sevdiren kredi kartı

Öne çıkan mesajlar

§ 05 May 2014, 20:38
kendimi bildim bileli iş bankası maximum kullanıyorum. işcep'inden, şubesinden, kartından çok memnunum ama bugün yaptığım bi alışverişte '40 liraya 1 kuruş' gibi bi puan yansıttığını gördükten sonra ayar oldum. yurt içi, yurt dışında harcama yapan ben için puan biriktirmeli, mil kazandırmalı, ne bileyim kendini özel hissettirmeli, masajlı koltuklu falan bi kredi kartı önerip iş bankasından ona geçmeye ikna edebilir misiniz rica etsem

teşekkkürler

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 May 2014, 20:39
hepsinden var hepsi aynı bok
boşuna arama öyle kart

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 May 2014, 20:41
maximiles kullanıyorum bende 750 tl lik mi ne mil var

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 May 2014, 20:44
İşbankası iyi ya en azından taciz etmiyorlar sürekli.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 May 2014, 20:45
LAN 40 LİRAYA 1 KURUŞ NE OĞLUM

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 May 2014, 20:50
ha bu mil olayı da ayrıca insanın ilk aklına geldiği gibi değil, ben gidip thy sitesinde kafamıza göre harcayacağız sanıyordum. hiç öyle olmadığını gördüm. örnek veriyorum amerika bileti alacaksın. promosyonlu fiyat var 600 tl. sen maximile millerinle almaya çalıştığında sana promosyonlu fiyattan kesinlikle satış yapmıyor. kabinlerde koltuk kodu vardır, promosyonlu vs. gibi (satış yapıldıkca ucuz olan kodlar kapanır) bu milleri kullanırken uçak bomboş olsa bile sana standard fiyattan satıyor, uçak doldukca yükselmeye devam ediyor fiyat.

yani 3 ay sonra bir destinasyona uçak boşsa thy'nin sitesinde fiyat 500 tl iken maximile mili kullanmaya çalıştığında sana 1000 tl'den kakalamaya çalışıyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 May 2014, 20:56
"roket adam" said:

LAN 40 LİRAYA 1 KURUŞ NE OĞLUM


alış veriş yaptığın yer ya da ürünle alakalı

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 May 2014, 21:00
iş bankası pos makinesiyle geçerlerse ancak düzgün puan kazanabiliyorsun

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 May 2014, 14:59
ya o olay cidden öyle mi? Bu devirde hala makimeden makineye fark mı ediyor ?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 May 2014, 20:05
En iyi kart ay sonu borç getirmeyen karttır. Yani olmayan kart eğer yapabilirsen

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 May 2014, 13:32
yaklaşık 10 yıldır iş bankası kullanıyorum, öğrenci kartından sonra maximiles aldım, memnunum abi. puan olayı tamamen kullandığın pos makinesi ile alakalı. ayrıca:

fenn said:

En iyi kart ay sonu borç getirmeyen karttır. Yani olmayan kart eğer yapabilirsen


+1

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 May 2014, 14:06
Derimod'dan 60 TL'lik bir alışveriş yaptım bugün, cüzdan aldim. 1 TL puan gelmiş, baktım şimdi. 20TL puan oldu, bir kitap filan alırım.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 May 2014, 14:13
miles&smiles var bayadır kullanıyorum
34700 mil birikmiş şimdi baktım
bi işe yaramıyordur kesin

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 May 2014, 14:25
YARIYORMUŞ LAN HAHAHAH

ben bi afrikaya falan gidip geleyim sdfsd

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 08 May 2014, 14:21
Aket-Atum said:

ya o olay cidden öyle mi? Bu devirde hala makimeden makineye fark mı ediyor ?


E tabi adamın POS üye anlaşmalı makinesinden geçirmezsen puan kazanamazsın.

Bu arada olay arkadaşın alışverişi ile alakalı. Konfeksiyon, kozmetik vs de %1 şartı var üye işyeri ile. Ama büyük anchor mağazacılık yapanlar (boyner, ykm) vs daha az verebiliyor. Ya da onlar başka bir banka ile özel anlaşıyorlar. Bir ara Boyner Fishcard anlaşması gibi.

Market alışverişlerinde düzgün puan hiçbir banka vermez. Hele ki içinde tekel ürünleri yüklü miktarda ise 40 tl ye o puan anca işte.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 May 2014, 08:32
Fistan said:

YARIYORMUŞ LAN HAHAHAH

ben bi afrikaya falan gidip geleyim sdfsd


asdklsajdklasj orada 1 puan 1 mil ise bu senin 34.700 milin mi var demek oluo?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 May 2014, 08:37
la sanırım flypgs nin ingbank ile çıkardığı kart iyi, ayrıca kart ücreti eft havale bilmemne yok sanırım.

incele istersen
http://www.ingbank.com.tr/tr/sizin-icin/kartlar/ing-pegasus-plus-kart

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 May 2014, 08:43
maalesef kazanılan miller düşünüldüğü kadar ekonomik olmuyor bilet alırken.

Örneğin eşimi haziranda viyanaya gönderecektim millerle. Gidiş dönüş 20.000 mil + 500 lira vergi istediler. Parayla almış olsam da 564 lira olacaktı. Belki kıtalararası uçuşlarda işe yarar ama onlar için de mil kontenjanlı yer bulamıyorsunuz.

Tek işe yarar tarafı eğer elite veya elite plus olursanız miles&smiles da cip kullanımı güzel ama onun içinde alışverişlerden kazandığınız değil statü millerinizin yüksek olması lazım.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 May 2014, 09:32
Alışveriş mili statü mil'ine çevriliyor ama 5'te 1 değer kaybediyor.

Kısa mesafe uçuşlarda mil avantajlı değil, özellikle seyahat tarihine daha zaman varsa.

Yer garantili bilet almak gereksiz (bence).

Mil ile alınan biletlerde bazen kampanya oluyor, bu durumda yakın mesafa ucuz havaalanları da karlı olabiliyor.

Yurt içi uçuşlar da nispeten karlı olabiliyor.

Kısacası mil harcıyım diye bilet almaktansa bilet alırken mille mi alıyım, parayla mı diye bakmak lazım.

Garanti Miles&Smiles'ın amex güzel biriktiriyor bu arada. Özellikle yurtdışına çok giden-gelen biriyseniz.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 May 2014, 10:19
en iyi kart yıllı kaidatı olmayan kart, sen puan biriktiriyorsun ama yıllık ödediğin aidatla karşılaştırdığında gerçekte ne kadar kazanamış oluyorsun bakmak lazım

ben kredi kartı borçlarımı kapadım taksitler kaldı artık sadece nakit veya atm kartıyla çalışıyorum, iş yeridnen ötürü kartıma aidat ücreti yansıtılmıyor ki artık bankalar hem puan biriktiren hem aidat almayan kartlar sunuyorlar.

akmasada damlar diyeceğim de bildiğin puan birikmiyor yada benim alışveriş yaptığım yerler puan biriktiren türden yerler değil ha çokmda umurumda değil açıkcası

kredi kartı artık sadece taksitli alışveriş yapmanın elzem olduğu durumlarda bir de acil durumlar için cüzdanımda duruyor

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 May 2014, 10:40
Bankanın aldığı ücretleri ben hesaba katmıyorum hiç. 5 kuruş vermediğim için bankaya gidip M&S Prive kullanıyorum Quintessentially ile birlikte. Bonus miller geliyor tabi, güzel de oluyor.

Mil/Puan birikmiyor diyorsanız ya harcamıyorsunuzdur, ya da yanlış kart kullanıyorsunuzdur.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 May 2014, 11:07
nereyle alışveriş yaptığınız da önemli elbet

şunu hesaplamak lazım;

gelen puan/aylık top. harcama

muhtemelen aynı yerlerde alışveriş yapıyorsanız aradaki oran çok değişmeyecektir, mesela benzin alışverişlerinde kampanyalarda net kazanç elde edebiliyorsunuz eğer o kadar harcıyorsanız

yukarıdaki formülde oranı etkileyen başlıca unsurlar;

-market
-benzin
-restoran
-giyim

bu 4 kalemde nerelerden alışveriş yaptığınızı tespit edip ona göre kart seçmek doğru olur

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 May 2014, 12:16
Bu arada Mil için son dönemde en avantajlı kart, Halkbank'ın ParaFly ı. Yine puan birikimi için Paraf. Ancak deli gibi kart dağıtmalarına rağmen heryerde PARAF POS yok. Haftasonu yemek avantajları için bile Paraf gayet tercih edilebilir bir kart. Çoğu lokanta-Restuarant da var. 2 senedir kullandığım Finansbank kartında kazandığım puanların belki 10 katını kazandım son 8-10 ay içerisinde. Yeni lansman (sayılır) olduğu için an itibarı ile cazip. Sonra yine buda gg olur.

*** Halkbank genel müdürünü tanımıyorum. Sadece ayakkabı kutuları ile bir tanışıklığım vardır.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 May 2014, 17:26
xaty said:

Garanti Miles&Smiles'ın amex güzel biriktiriyor bu arada. Özellikle yurtdışına çok giden-gelen biriyseniz.

Aynen, ben de onu fark ettim, ama iki sorun var, birincisi Amex TR'de her yerde geçmiyor, o sıkıntı. İkincisi Garanti ve Doğuş faktörü.

İş'te kalırım ben daha ya.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 May 2014, 09:38
Ben sanırım maximiles'ı iptal edip world card'a geçeceğim.

İş Bankasını seviyorum, 10 yıldır falan kullandığım banka ama maximiles çok komik, hesapta iyi mil birikiyor, bir senede 200 euro'luk bilet alacak kadar birikmiş (ki karttan aman aman harcaması olan birisi değilim) ama THY'nin kendi sitesinde 200 euro olan bilet puanlarımla almak istediğimde ne hikmetse 300 400 euro oluyor.

Öte yandan world card'da sürekli 500 liraya 50 lira, 1000 liraya 100 lira vs. kampanyaları oluyor. Düz parapuan hızlı birikiyor vs. Yemişim milini özetle.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...