Jump to content

Merhaba patiler. Yeni sisteme hosgeldiniz. Hemen BURAYI okuyun.

 

roket adam

=o=
  • Mesaj sayısı

    24.109
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

roket adam hakkında

  • Rank
    roket adam
  1. roket adam

    Google Stadia

    Kaç firma battı bu uğurda 😕
  2. roket adam

    Amerika'dan Ne Getirsem? / Nereleri Görsem?

    Telefonu falan bilmem de, Apple Watch düşünüyorsan mutlaka oradan al. Zira dünyada belirli özellikler sadece Amerika pazarına sunuldu (EKG gibi), biz türkiyede neredeyse 1.5 katı parasına alıyoruz ama yine de o özellik gelmiyor 😕
  3. roket adam

    Yeni Forum Altyapısına Hoşgeldiniz

    Test yapıyorum. Hayırlı olsun. Çok fazla whitespace var.
  4. roket adam

    Abiler bu hasar nasıl olur?

    Yok motor hizasında değil, arabada ısınan bir şey yok. İşin ilginci araba hep kapalı otoparkta duruyor ve sadece orada bir hasar var. Kaynak kıvılcımı bu kadar nokta atışı gidemez herhalde.
  5. roket adam

    Abiler bu hasar nasıl olur?

    Emin değilim ben sonrasında fark etmiş de olabilirim. 4-5 cm çapında bir de sigara yanığı dedim ama hayvan gibi yanı
  6. roket adam

    Abiler bu hasar nasıl olur?

    Arabayı yıkamaya verdikten sonra fark ettim. Silecek altında yanık gibi bir şey var. Nasıl olabilir aklım almadı. http://i.ibb.co/vD83mdZ/3mgYbWAC.jpg
  7. roket adam

    başakşehir civarı ev tavsiyesi

    Aaa daha geçen gittik. Bizimkiler estonşehir diye bi yer varmış ona bakmak için ısrar etti. Abi bi kere ben giderken korktum, bildiğin dağ ve mahrumiyet bölgesi, yolların da sinyalizasyonu falan pek yok acayip tehlikeli girişler çıkışlar var. Çıktık siteye dedik belki güzel bir şeydir. Dip dibe yapışık düzen evler. Müstakil diye 1.5 trilyona falan satıyorlar. Ama villanın tamamı senin değil. Üç aile paylaşıyor. Öyle bi mimari yapmışlar ki 3 aile birbirini görmüyor hesapta. Yersen. Bi de baya satılıyor he. Çok ilginç. Başakşehir bizzat kendisi çok garip bi yer zaten. Dağ taş beton, rezalet bir ilçe. Moskova'da eski sscb zamanından kalma toplu konutlar var resmen onları andırıyor. Ancak sscb halkına beleş veriyormuş, burada üstüne 1 milyon tl ödüyorsun ahahahah. Şaka gibi lan. Yani allah aşkına şunlarla: https://www.google.com/search?q=moscow+soviet+apartments&safe=off&client=safari&rls=en&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi07NrE8vzfAhXMjqQKHVOAAAkQ_AUIDigB&biw=1280&bih=737 Şunların https://www.emlaksayfasi.com.tr/bolge-raporlari/basaksehir-de-konut-fiyatlari-artmaya-devam-ediyor-h17508.html bir farkı var mı :)
  8. roket adam

    İkinci kediyi sahiplenmek

    Başlıkta yazanları okumadım ama allahını seviyorsan alma. Biz bi Scottish vardı yanına bi chincilla aldık ikisi de dişi. kesinlike anlaşamadılar. tek bir kere kabından başka yere tuvalet yapmamış kedi, ikincisi geldikten sonra çıldırdı. çiş partisi yaptılar 6 ay boyunca çiş içinde yaşadık. hala da aynı evde yaşayan ve birbirini sevmeyen iki gelin gibi ayrı ayrı takılıyorlar. ayrıca ikinci aldığımız kedi ruh hastası oldu, inanılmaz gergin sürekli, azıcık sevmeye çalıştığında hırlamaya başlıyor. hala bile bazen kapışıyorlar
  9. roket adam

    Problemler ve Hayat.

    Kardeşim şu olay türkiyede maddi bağımsızlığını hızla kazanamamış gençlerin %99'unun yaşadığı bir şey. Çok acil bir şekilde para yapmanın yollarını bulman lazım. Para kazanıp kendi hayatını kurdukça baban da rahatlayacak ve mutlu olacak. Adam şu anda muhtemelen endişeli ve mutsuz, lan bana bir şey olsa çocuk ne yapacak modunda takılıyor. Biraz elin para görse, kendini kanıtlasan, adam daha bi hiç bulaşmaz.
  10. roket adam

    Kedi kuaförü

    Hiç elletmiyor kendisini maalesef. Sevmiyor.
  11. roket adam

    Kedi kuaförü

    Kız arkadaşımın kedisi deli gibi tüy döküyor ve tüyleri iyicene topak topak olmuş. Saçlarını kestirmemiz lazım ancak epilepsi olduğu için uyuşturucu kullanmadan bu işi yapacak bir yer arıyoruz. İyi bir yer bilen var mıdır?
  12. roket adam

    Fatihin en iyi Dairesi ofis olarak kiralık

    İnşaat sektörünün durumuna şuradan üzüldüm geçen: arabamı satılık ilanına koydum "Beylikdüzü ve büyükçekmecede rezidans 1+0 - 1+1 dairelerimiz ile takas olur mu" diye mesaj yolladılar ajasjdsjd
  13. roket adam

    Fatihin en iyi Dairesi ofis olarak kiralık

    Getiriye bak. Paranın toplanması. Ahashdsds ben de diyorum ehonomi çog eyi diyenler kim
  14. roket adam

    Volvo alacak var mı?

    ÖM attım.
  15. roket adam

    Bi Garage Sale da Benden

    Çok ilginç, ben de elektrikli sandımdı https://www.youtube.com/watch?v=Mwv8Gmjamvo
×
×
  • Yeni Oluştur...