Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Ya abi open worldün güzelliği o. Bizim dediğimiz yeri sen bizden tamamen farklı bir şekilde geçeceksin. Konuyu da spoil etmiyoz. DD veya quieti oyunda daha görmediysen minor spoiler ama evet.
Mesaj tarihi:
Redeagle said:

Spoillik hiçbir şey denmedi yaf. İşeyen adamın üzerine havan topu düşürdüm desem aynı oranda spoiler içerirdi.

hof yazmayın şunları ya, hammer plx :(

edit: ya o değil de sondaki dayının not a single fuck bakışları...

http://www.youtube.com/watch?v=vcZ6l-JSa5g
Mesaj tarihi:
oyunun gameplayini de belli bir yerden sonra 2 şey baltalıyor.

1. cisi susturuculu tranq lı sniper (ki seriyi takip eden her blue printi atlayıp buna koşuyor açıldımı da fazla kolaylaşıyor)

2. cisi alarm ve lethal oynamayı yeterince cezalandırmaması. Misal alarmda 1dk dan fazla kalınca mission failed olma ve aynı görevde max 3 kere alarm verince fail olması gibi birşey olasaymış şahane olurmuş ya da alarm verilince çok kısa sürede çok güçlü birliklerin gelip bitirmeyi nerdeyse imkansız hale getirmesi vs...

He ama bilinçli ve eski oyuncular zaten nerdeyse tamamen stealth + nonlethal oynayarak zevk alıyor ama gene 1. durum oyunu bitiriyor.

30 küsürlerde bir görev vardı misal 0 gear ile seni missiona yolluyor ve birliklerde ağır zırhlı falan hatta eski bir görevin zorlaştırılmış hali oluyor. o görev mesala efsane zevkliydi, gene colsole gamer olayına veriyorum bu difficulty olayını.

Kojima'nın bütün seride sevilmesinin ve sayılmasının tek nedeni vardı harcadığı "EMEK". Gene çok emek harcamış çok detay var ama lau nun dediği gibi blue screende kaset dinlemekle story verilmiyor ya da süper detaylı uğraşması zevkli gameplayde çizgileri çekmeden sürekliliği koruyamıyor.

Oyun çok iyi ama beklenmedik hatalar yüzünden goty değil game of the all years ünvanını ıskalıyor.

Şu oyun mgs3 gibi sunumla ve gerekli kısıtlamarla olsaydı ağzımızdan gök kuşağı fırlardı. Genede 2dk da bilinçsiz yorum yapıp oyunu kötüleyenleri low tier gamerları markladım burada. Şu oyuna harcanan emeğe bu haliyle de şapka çıkartılmalı.

Edit: zaten bu oyun arada ki boşluğu dolduruyordu başını ve sonunu bildiğimiz genel hikayeye birşey katamıycaktı ama genede ara hikaye olarak kaliteli sunum beklerdik ama olsun. Kojima da zaten sorunsuz bir şekilde konami de bile kalsa seriyi sonlandırmalıydı. Artık film ile karşımıza çıksın şapka çıkartarak izleyelim onu da.
Mesaj tarihi:
Lopeth said:

kojimaya skyrim oynatırsan böyle oyun yapar koyar önüne

kesin film felan yöneticek bundan sonra, oyun moyun yapmaz heralde


burdan anliyoruz ki tomokazu fukushimaymis bu seriyi seri yapan asddgd

adam ayrildigindan beri her mgs oyunu zicti
Mesaj tarihi:
knox said:

su storye isterse 50 saat cs dayasaydi bile kurtaramazdi kojima asdads

true ending oyle bir ucuz ki...

artik mgs falan yapmasin daha orjinal seyler yapsin kojima. konamide seriyle ne bok yerse yesin zerre umrumda degil artik.


Abi şeyin farkında mısın, Big Boss'un rolü yok hikayede. Kosede sessiz sedasız oturuyor böyle. Miller'la Ocelot paso çakışıyor, bizim ki literally kadrajın arka sonunda blurlu izliyor.

PHANTOM PAIN.
Mesaj tarihi:
Miller o kadar seni followluyor askerler, sana tapıyorlar, gel bizi yönet dedi. Boss, hani bizim iDroid'den yaptıklarımız dışında, hiç emir filan vermedi. Öyle Miller ne derse yapıyoruz sadece. Rahatsız edici bence de. Madem Jack Bauer'e o kadar para verdi bari adam gibi konuştursaydı.
Mesaj tarihi:
xunn said:


Abi şeyin farkında mısın, Big Boss'un rolü yok hikayede. Kosede sessiz sedasız oturuyor böyle. Miller'la Ocelot paso çakışıyor, bizim ki literally kadrajın arka sonunda blurlu izliyor.

PHANTOM PAIN.




29-30 la bi hareketlenmeler başladı
Mesaj tarihi:
Edriel said:

2. cisi alarm ve lethal oynamayı yeterince cezalandırmaması. Misal alarmda 1dk dan fazla kalınca mission failed olma ve aynı görevde max 3 kere alarm verince fail olması gibi birşey olasaymış şahane olurmuş ya da alarm verilince çok kısa sürede çok güçlü birliklerin gelip bitirmeyi nerdeyse imkansız hale getirmesi vs...


bu hep boyle idi ama, codenamelerle dalga geciodu kojima ki seri zaten yeni oyunuculari cekemiyor kocaman 5. oyun sorunu ve hayvan gibi hikaye yuzunden, sirf fanlara satarak nereye kadar yani ki ben mission performanceda killeri artik ezalandirmamasini mantikli buluyorum

ilk mgs ye basladigimda bende full rambo gitmistik ayak uyduramamistim stealthe, gene mgs3 u full rambo bitirdim ilk oynayisimda, mgs4 oyunun yapisindan gene pata kute bitirdim. ground zeroes a ilk basladigimda seneler sonra gene ayak uyduramadim non lethal, perfect stealth kasmaya sonra yavas yavas dondum geri ki bu oyundada oyle oldu

opsiyon vermesi guzel, 2-3 mission sonra FOX ve FOXHOUND codenameini alinca degdi diyorsun :D
Mesaj tarihi:
benim bu oyunu adam gibi oynamak için işi bırakmam gerekiyor galiba ya. akşam açtım daha ilk görev falan girişten sonra, son adımında birini öldürmek zorunda kaldım, restart yaptım :( gitti 30-40 dk checkpoint sistemi var mıydı hiç bakmadım, save alıyor görev içinde ama hırs yaptım resetledim direkt.
Mesaj tarihi:
said:

In METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN which was released on September 1st, 2015 there is a possibility that the game stops progress if having Quiet as a buddy while playing "Mission 29" or "Mission 42". This situation can be avoided by not using Quiet as a buddy while playing either "Mission 29" or "Mission 42".

We deeply apologize, and appreciate your patience for further announcements regarding this issue.


Mission 29 ve 42 de Quiet'ı kullanınca bug olup progress durabiliyormuş sdf

http://www.konami.jp/mgs_portal/jp/info/?id=675
Mesaj tarihi:

Hayvan gibi spoiler - Oyunu bitirmeyen ve 46 yı oynamayan bakmasın

Bakma üzülme

Tamam big boss değilmişiz, bari oyunun sonunda ölseydik de öyle reveal etseydiniz. Bütün parayı mechaniclere harcayıp hikayeyi tek mind fuckla kurtarmaya çalışmak olmamış.



Mesaj tarihi:
DD'den sonra Quiet ne kadar kötü ya. Kendi ateş etmeye ayarlanamıyor mu? Böyle sadece benim gördüğüm hedefe fire diyince vuruyor. Boktan baya. Onda da bi vuruyor bi bekliyor baya. meh.

mission 16


4 tane skullı öldüremiorum sinir ettiler.

Mesaj tarihi:
progamer said:

DD'den sonra Quiet ne kadar kötü ya. Kendi ateş etmeye ayarlanamıyor mu? Böyle sadece benim gördüğüm hedefe fire diyince vuruyor. Boktan baya. Onda da bi vuruyor bi bekliyor baya. meh.

mission 16


4 tane skullı öldüremiorum sinir ettiler.




Quietin oyun içi komut sistemi dışında da komutları var. Buddy command menüsünden sniper seçeneğiyle konumlandırınca hedefleme süresi çok kısalıyor.

Düşmanlara yakalanınca quiet direk katliama başlıyor zaten.

Bunun yanında quietle oynadıkça yeni komutları açılıyor. Cover me ve take aim gibi faydalı şeyler var. Cover me sana yakın her şeyi otomatik indirtiyor.

Ben o skulları quietla ateş açıp meşgul ederken sleep gas bombardımanı yaparak indirdim. Eğer hedef alanın tam ortasında kalırlarsa tek bombadımanda 3 tanesini rahat yatırabiliyorsun. Beceremezsen hedefi fultonlayıp kaç.

×
×
  • Yeni Oluştur...