Jump to content

Cokomantis

=O=
  • Mesaj sayısı

    7.795
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

Cokomantis hakkında

  • Rank
    Cokomantis

Son profil ziyaretçileri

344 kez ziyaret edildi
  1. Cokomantis

    The Lord of the Rings ( TV-Series )

    kesin zencidir diye tıkladım ve şaşırdım mı? cevabı görmek için hemen tıkla! https://www.imdb.com/name/nm9220161/
  2. Cokomantis

    Marvel Cinematic Universe (Spoiler Alert!)

    dkfksjfksncfs ulan boşluğuma geldi
  3. Cokomantis

    Cyberpunk 2077

    baymıyor çünkü setting aynı olsa da bambaşka tonlarda olabiliyorlar. götg ile winter soldier aynı tonda mı, hadi oyundan anlamıyosun, sinama diline de mi hakim değilsin?
  4. Cokomantis

    Cyberpunk 2077

    ya 10 saatlik oyun değil ki bu, synthwave all day everyday olsa bayar.
  5. Cokomantis

    Marvel Cinematic Universe (Spoiler Alert!)

    boku falan çıkmadı bilader. taa feyz 1'da hulk'tan sonra kaptan amerika ve thor'u da yaptıklarını öğrenince bi "lan bunlar da önüne geleni flim yapıyo?" demiştim. sonra baktık cinematic universe'müş ok'ini verdik sonra. daha thunderbird solo filmi gelicek delirtmeyin beni.
  6. Cokomantis

    Top Gun: Maverick (2020)

    spiderman da olur, face of marval adam. öbür dediğin de space adventure kobra, philip k. dick'ten almışlardı plot'u yanlış hatırlamıyorsam (total recall). bul izle mutlaka, uçaklı amarikan military forofagandalı duf duf filiminden iyidir her türlü :3 btw herkül ve zeyna'nın dizileri kırmızı çizgimizdir, kimse sabrımızı sınamaya kalkmasın
  7. Cokomantis

    Top Gun: Maverick (2020)

    çocukken çizgi film izlemedin mi bilader sen? tor gelip sağa sola yıldırım sıkarken oh yes demiyo musun?
  8. Cokomantis

    Efsanevi Paragraflar Arşivi v3

    hgkjdgsd iyi oldu bunu öğrendiğim
  9. Cokomantis

    Top Gun: Maverick (2020)

    koşacak mıymış? koşmayacaksa izlemem.
  10. Cokomantis

    Marvel Cinematic Universe (Spoiler Alert!)

    bu arada mareşal ali'ye sevindik ettik de şu shades'i de bişey yapıp getirseler keşke mcu'ya böyle, kingpin'le (vincent d'onofrio) gang warfare'li falan, ordan panaşır gelse ulan bi pazarımız var diye bunları tarasa, sonra derdevil (charlie cox) gelip LAN BAŞKA YERDE OYNAYIN diye hepsini dövse... komşunun kızı görüyomuş onun da canı çekiyomuş diye devam ediyo gfhjxvfs
  11. Cokomantis

    Marvel Cinematic Universe (Spoiler Alert!)

    aman diyim abi marvel batıyordu 90'larda şu kafa yüzünden. spiderman, xmen, ff film haklarını sattılar da kurtuldular. (mcu elinde kalan son düzgün char'larla bi atımlık kurşundu zaten o yüzden falan filan, the rest is history)
  12. Cokomantis

    Marvel Cinematic Universe (Spoiler Alert!)

    mareşal ali saçma sapan teenage orta doğulu türbanlı blade değil, 2/10
  13. Cokomantis

    Marvel Cinematic Universe (Spoiler Alert!)

    yobazlığa gerek yok. devam filmlerinde de wesley snipers var ama meh yani. "blade'e başka bi açıdan yaklaşmak istedik yeni izleyicilere bambaşka hikayeler bla bla" diye saçma sapan teenage orta doğulu türbanlı blade falan koymasınlar, doğru düzgün hikayesi olsun, karakterler efendi gibi yazılsın, bi de 30 saniyelik aksiyon sahnenesini 18 cut'la çekmesinler go işte. bi de mpaa rating'i nasıl olacak bakalım, benim asıl endişem disney'in aman kafa kopmasın aman kan olmasın (?) diye tatava yapıp zorla pg-6 falan yaptırması lel
  14. Cokomantis

    Marvel Cinematic Universe (Spoiler Alert!)

    wesley cameo'su olursa tatlış olur. taksici disko işletmecisi falan bişey olsun 2sn, gg. he bi de breydi niye beyaz yapmıyolar >_>
  15. Cokomantis

    Marvel Cinematic Universe (Spoiler Alert!)

    mmh cottonmouth breydûrü what if filmi çekiyo la adamlar hll team
×
×
  • Yeni Oluştur...