Jump to content

Kojiroh

=o=
  • Mesaj sayısı

    18.072
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

Kojiroh hakkında

  • Rütbe
    Kojiroh

Son profil ziyaretçileri

Son profil ziyaretçileri bloğu aktif değil ve diğer üyelere de gösterilmiyor

  1. Kojiroh

    Enes Kanter

    Omrumde sunun varoldugu ortamda bile bulunmadim ama bi bana mi cok lezzetli gorunuyo ya. Oturup sunun yarisini yerim mesela
  2. Kojiroh

    seviyorum sizi

    iste gercek dostluk................,,.,.,,
  3. Kojiroh

    döküm demir tava / cast iron pan

    Lava tam ucuzlukta almalik gercekten de. Le Creuset cakmasi buyuk dokum tencerelerinin 26-28cm capli olanindan falan bi tane al, sonra gelsin guvec tadinda etler, kabarma garantili eksi mayali ekmekler falan. Hecha'yi duymustum da Lodge ve Demeyere'yi ilk defa duydum merak ettim, cuzdani hazirladim simdi ekrana firlatmaya
  4. Kojiroh

    döküm demir tava / cast iron pan

    Cok versatile alet ya, etleri mukemmel pisiriyo zaten o banko ama firina rahatlikla girip cikmasindan mutevellit farkli pisirme teknikleri icin de kullanabiliyosun, mesela once ocakta muhurledigin eti firina atip icini pisirebilirsin (ya da vice-versa) ya da pizza ekmek gibi seyleri pisirmek icin firin tasi olarak kullanabilirsin falan. Kaplama olayi da aslinda trade-off yani, temizlenmesini kolaylastiriyo belki ama pisirme performansini etkiledigi ve (supposedly) pisirme esnasinda yemege gecen demiri azalttigi icin tavsiye etmiyolar falan. Lava gibi markalar kaplamali satiyolar, dokumcu baba diye bi tip var o kendisi yapip satiyo kaplamasiz olarak. Temizleme konusunda SAKIN SABUN SURME diyen tipler oldugu gibi, ya analarimiz babalarimiz yillardir kullanilmiyo bi sey olmaz diyen tipler de var. Bu konu hala biraz flu cunku sabunla temizleme diyenler sabunun yag sokucu etkisi olmasi nedeniyle seasoning'i sokecegi ve seasoning sokulunce sabunun metal ile temas edip sagliga zararli hale gelecegini savunuyolar ama karsi arguman da tavaya doktugun yagin seasoning esnasinda polimerlesip yag olmaktan ciktigi ve haliyle yag sokuculerle sokulemeyecegi, dolayisiyla da iyi season edilmis bi tavayi sabunla temizlemenin bi zarari olmadigi yonunde. Tavayi gercekten iyi season edip bunu devam ettirebiliyosan sabunla temizleyebilirsin mesela, ya da yok ben yine de guvenemem dersen tuzla ovalayarak da temizleyebilirsin. Mesela bende kaplamasiz olani var ve baya ikilemde kaldigim icin nadiren kullaniyorum. Arada bi seasoning'e guvenirsem bi sey olmaz ya diyip sabunla temizliyorum, bazen bunun seasoning'i gidiyo ya diyip tuzla ovaliyorum, seasoning'i kalkiyo biraz sonra ben tekrar season etmeye useniyorum falan boyle bi dongu sdfg
  5. Kojiroh

    Genshin Impact

    Hey masallah, Diluc'un arkasina soyle bi C6 Xiangling de yakisir
  6. Kojiroh

    Genshin Impact

    Cok sukur waifu pull'umuzu da yaptik. Tam pity'nin ilk roll'unda, 80'de cikti. C6 olana kadar 5 yildizlik bi sey yok gibi, Xingqiu falan da cok onemsemiyorum, Xiangling'e 1-2 constellation alsam yeter bana bu banner'dan dsfg Soyle bol Intertwined Fate toplanabilecek bi event ciksa, Keqing Mona falan ceksek de full waifu team yapsak bari
  7. Kojiroh

    Genshin Impact

    Esimle birlikte oynuyoruz, yeni contentle gelen standart wishleri bi gomelim dedik, bana Razor ve Sucrose cikti, ona ust uste 2 defa Amber cikti kiz reroll’un esiginde sdhfhgsgdh Ben bu event banner’indakilere hic isinamadim ama ya, intertwined fate’leri biriktirsem daha iyi su an. Hem zaten Jean var takimda, Barbara desen yedek kulubesinde, Bennett altyapida yetistirin beni diye bagiriyo falan, neyleyeyim baska supportu
  8. Kojiroh

    Netspeed

    Ben telefon internetini kastetmiyodum bu arada, desktop pc dahil birden fazla cihazda o interneti kullanmak istedigim icin bi 4.5G router almam gerekiyodu oyle bi durumda ki onun da eli ayagi duzgun olani 800 lira civarindaydi. Kastettigim Superbox'la ayni seyin laciverti iste, Turkcell nasil modem dahil hepsini Superbox diye paket veriyosa Vodafone'un da ayni sekilde verdigi bi paketi almak istemistim. Ona demislerdi bizde oyle bi hizmetimiz yok diye (1-2 ay sonra RedBox adiyla cikardilar iste). Ha cok zorda kalinirsa yapilabilecek bi sey tabi bi modem ve yeni bi hat alip hatti ona takmak, limitsiz opsiyonunu cikana kadar 100+ Red paketini somurmek sonra kafa rahat takilmak falan ama uzun ve maliyetli bi is tabi RedBox'in kendisine nazaran.
  9. Kojiroh

    Netspeed

    Temmuz ayinda yeni eve tasindim, 14 mbps'yi zor goren bi ADSL altyapi oldugu icin butun alternatifleri arastirdim, Vodafone hatli telefonum 35-40mbps'leri gordugu icin sitesinde gozukmemesine ragmen gecmiste evde 4.5G internet hizmeti sattiklarini bildigim icin defalarca musteri hizmetlerine ve subelerine dil doktum satin bana bu hizmeti diye, bizde oyle bi hizmet yok sorry diyip kapadilar konuyu. Sonra mecbur Millenicom, Netspeed ve Turk.Net gibi firmalara dustum, hepsi de daha yuksek hiz verebilecegini gosteriyodu altyapi sorgulamada ama 14 ADSL'i zor kaldiran altyapinin VDSL'i tasiyabileceginden emin olamadim, hem bunlarla ilgili de sayisiz olumsuz yorum vardi hizmet kalitesine iliskin. Bi de tabi asli astari var mi bilemiyorum ama bu firmalardan hizmet alirken TTNET'in mudahale etmesini gerektiren bi altyapi sorunu olustugu durumda kendi musterileri olmadigin icin isi yokusa surdukleri da soyleniyodu, bu kadar red flag'i gorunce cesaret edemeyip mecburen taahhutlu falan bi TTNET aboneligi baslattim. Ha tabi sonra noldu, Vodafone RedBox'i cikardi, Turk.Net'ten yaptigin sorgularda max. hiz 14 mbps'ye dustu, bazen altyapi bile gozukmez oldu falan ben aldigimla kaldim ortada. Artik isin parasinda pulunda degilim, adamakilli hizmet alabilecegim stabil, 30-40 mbps'leri gorebilecegim, makul ping'i olan bi sey bulsam direkt 2. aboneligi baslaticam.
  10. Kojiroh

    Pet nakli olayi

    Valla ben de hic kopek sevmezdim de su sipa gelince sever oldum. 3 aylik ve erkek olmasindan mutevellit her seyi isirip her yere isemeye calistigi ve sabahin korunde uyanip aglayarak bizi uyandirmaya calistigi icin baya bi yorucu ama kopegin hissettirdigi sevgi bambaskaymis. Hala kediciyim ama dsfgs Ama cidden kucuk kopek buyuk dertmis, azicik kar marji icin her yere iseyen bi hayvani kilometrelerce tasimak cok zor is ya Bu arada border collie'lik var mi bilmiyorum da hem tipi andiriyo, hem de baya akilli cikti hayvan. Otur/kalk/yat gibi komutlari, top ya da oyuncak getirip goturmeyi 1 gunde falan ogrendi, kendisiyle oynamak istemeyen kedilerle oynayabilmek icin kicini donup oturuyo sonra gotum gotum yaklasiyo, bakislarindan kizip kizmadigini anliyo falan. Ha ilk defa kopek buyuttugum icin bana akilli geliyodur belki o ayri, BAK BIZIM OGLAN NE KADAR AKILLI MASALLAH diyomus gibi olmasin sdfg
  11. Kojiroh

    nedir bu paticik'in olayı?

    Yine mi uyelik tarihi yaristiriyoruz ya sdfg Insanlarin edgy imzalar atip ehueheue :PPP diye guldugu gunleri bilmeyenler banlansin
  12. Kojiroh

    Topla v0.81a [29ocak15]

    970'liler cok arada sikisti ya. Ben de sadece ekran kartina 10k vermek istemedigim icin "madem cebimden o kadar para cikacak komple upgrade yapim bari" dedim, ama her sey hayvan gibi pahali olunca da 20-25k gibi bi para cikti ortaya, onu da vermeye gonlum elvermedi, kaldim oyle sdfgj Loto moto cikarsa, Cyberpunk falan oynayamazsam artik bakicam heralde. RDR2'yi aldim kaldi oyle mesela, 35fps ile oynamak icin cok yasliyim sdfg
  13. Kojiroh

    Dexter (2006) - Showtime

    Boyle bi sonu nasi baglayacaklar acaba, spinoff falan yapmasalar bari
  14. Kojiroh

    Pet nakli olayi

    Sabah 7 civari yola cikmisti, bi yarim saat kadar once geldi sipa. Tabi ilk icraati yerlere 3-4 defa sicip isemek oldu sdhfhs Neyse merak eden falan olursa surdan aldik tasima hizmetini http://pettaxi.org Edit: Sokak kopegi yavrusu oldugu icin cinsini de bilemiyoruz valla, her turlu tahmine acigiz sdf
  15. Kojiroh

    Pet nakli olayi

    Arastirip bulduk bi tane, bazi firmalar toplu halde getiriyomus ama hayvanlar zaten o kadar yol giderken bi de sikis tikis opmasi hos degil, o yuzden 1 ya da max 2 hayvan getirenlerden birini tercih ettik. Fiyatlar cok farklilik gosteriyo ama genel olarak ucuz degil. Toplu tasiyanlar 700-800 cekerken tekliler 2000 hatta 3000 bile cekiyo. Biz tek gelecek sekilde 1300’e denk getirebildik sdfhg Gelen arkadas bu, sag salim gelsin de bi yine atarim canli foto

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...