agg1401 Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2026 Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2026 Bu sistem neden ölü yatırım açıklayayım. Oyun geliştiricileri bu sistemi oyun çıkarmak istiyor mu bilmiyorum ama çoğu oyunlar çok kötü durumda. Ayrıca bu sistemi kullanmak için evin birazcık geniş olması gerekiyor. Ve bir problem daha var maalesef engelli dostu değil tam anlamıyla.
Gallant Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2026 Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2026 Konuya pek vakif degiliz gibi duruyor. Adam konsol boyutunda linux pc + aparatlarini satiyor. Hali hazirdaki butun Steam oyunlarini calistiriyor. Oyun gelistiricilerinin ozel bisi yapmasina gerek, evinin de genis olmasina gerek yok alet 15cmx15cmx16cm mi ne, al tv ye bagla diyor. VR gozlugu seveni ekstra alir.
Bone Mesaj tarihi: Mayıs 15, 2026 Mesaj tarihi: Mayıs 15, 2026 çok önemli bir özellikmiş. Türkiye'ye getirsinler 5 tanesini aynı anda alacağım!
Oce4n Mesaj tarihi: Haziran 22, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 22, 2026 6 sene önceki ps5 den bile kötü performansı var. ve daha pahalı.... üzdün gabe... bu sefer olmadı. aynı paraya orta seviye bir pc toplanabiliniyor daha güzel performans veren.
kizillelma Mesaj tarihi: Haziran 22, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 22, 2026 Steam Machine | Official Pricing 512GB without Controller: $1049 512GB + Controller Bundle: $1128 2TB without Controller: $1349 2TB + Controller Bundle: $1428
df Mesaj tarihi: Haziran 22, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 22, 2026 zamanında bilgisayar değil altın almışım resmen. bu piyasada artık bir şey alınmaz.
Gallant Mesaj tarihi: Haziran 22, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 22, 2026 ram ve sdd krizi olmasa controller li olan version 750-800 usd civari olurdu. Yine de fiyat beklentilerin bir tik ustu olurdu. Bu piyasada hakkaten donanim filan alinmaz.
razzRaziel Mesaj tarihi: Haziran 22, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 22, 2026 boşa mı milyarderler trilyoner oluyor. paralar tek noktalara doldukça halk tabii ki daha az erişecek.
Sam Mesaj tarihi: Haziran 22, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 22, 2026 sony ve xbox'ın aslında ne kadar ağır sübvanse ettiğini anlatıyor konsollarını bence. form faktörü beğendim ama, keşke toplama pc'lerde daha çok seçenek olsa benzer.
Laurelin Mesaj tarihi: Haziran 22, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 22, 2026 Gallant, 22.06.2026 23:43 tarihinde dedi ki: ram ve sdd krizi olmasa controller li olan version 750-800 usd civari olurdu. Yine de fiyat beklentilerin bir tik ustu olurdu. Bu piyasada hakkaten donanim filan alinmaz. liberation day var ustune, reciprocal folks 1
Gallant Mesaj tarihi: Haziran 23, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 23, 2026 Tariff tarafi sadece ABD fiyatlanmasini vurur, sonucta uretim + montaj full asya. Tariff wars un ilk 3 ayindan sonra ufak olcekli firmalar bile ABD uzerinden dagitim yapmayi birakti. AI boom butun hardware i B2B musteriye satti. Son kullaniciyi bir tarafina takan hicbir firma yok su anda.
Deathblade Mesaj tarihi: Haziran 23, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 23, 2026 İlk yılında patlar bu, iptal olur bu fiyatlarla.
Norak Mesaj tarihi: Haziran 23, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 23, 2026 1 yeni yat parasini cikarsin yeter
Masticore Mesaj tarihi: Haziran 23, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 23, 2026 Yurtdışından ASUS ROG NUC fln. alirim bunu alacağıma ya. Ne sağlıyacak bana bu fiyatlarla. Artısı yok,eksisi çok.
Aiko Mesaj tarihi: Haziran 23, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 23, 2026 anlaşmış gibi tüm yutubırlar aynı incelemeyi yapmış kimse beğenmemiş. lobicilik bu sektörde de var.
MrLevie Mesaj tarihi: Haziran 23, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 23, 2026 Herkes istisnasız ps5 ile karşılaştırıyor bir de. tek pozitif yani tüm Steam külliyatının olması başka bir şey değil. OSi patlatırlar yakında zaten, gerek kalmaz.
Masticore Mesaj tarihi: Haziran 23, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 23, 2026 Aiko, 23.06.2026 12:40 tarihinde dedi ki: anlaşmış gibi tüm yutubırlar aynı incelemeyi yapmış kimse beğenmemiş. lobicilik bu sektörde de var.
GONDARCENGIZ Mesaj tarihi: Haziran 23, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 23, 2026 2pc parasına tek pc, apple modeline geçmişler güzel.
Rewendor Mesaj tarihi: Haziran 23, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 23, 2026 Aşırı pahalıya sadece Steam oyunlarının sadece bazılarını düşük çözünürlükte çalıştırmak isteyenler için ideal sistem. Hele RAM fiyatları böyle coşmuşken çıkartarak iyice patlattılar. Aklı başında gamer uzak durur zaten.
MrLevie Mesaj tarihi: Haziran 23, 2026 Mesaj tarihi: Haziran 23, 2026 Resmen jonsbo build yapalım diye ugrasmışlar
Öne çıkan mesajlar