Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Steam Machine 'GabeCube'


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:

Bu sistem neden ölü yatırım açıklayayım. Oyun geliştiricileri bu sistemi oyun çıkarmak istiyor mu bilmiyorum ama çoğu oyunlar çok kötü durumda. Ayrıca bu sistemi kullanmak için evin birazcık geniş olması gerekiyor. Ve bir problem daha var maalesef engelli dostu değil tam anlamıyla.

Mesaj tarihi:

Konuya pek vakif degiliz gibi duruyor. Adam konsol boyutunda linux pc + aparatlarini satiyor. Hali hazirdaki butun Steam oyunlarini calistiriyor. Oyun gelistiricilerinin ozel bisi yapmasina gerek, evinin de genis olmasina gerek yok alet 15cmx15cmx16cm mi ne, al tv ye bagla diyor. VR gozlugu seveni ekstra alir.

  • 1 ay sonra ...
Mesaj tarihi:

6 sene önceki ps5 den bile kötü performansı var. ve daha pahalı....

üzdün gabe... bu sefer olmadı. aynı paraya orta seviye bir pc toplanabiliniyor daha güzel performans veren.

Mesaj tarihi:

sony ve xbox'ın aslında ne kadar ağır sübvanse ettiğini anlatıyor konsollarını bence.

form faktörü beğendim ama, keşke toplama pc'lerde daha çok seçenek olsa benzer.

Mesaj tarihi:
Gallant, 22.06.2026 23:43 tarihinde dedi ki:

ram ve sdd krizi olmasa controller li olan version 750-800 usd civari olurdu. Yine de fiyat beklentilerin bir tik ustu olurdu. Bu piyasada hakkaten donanim filan alinmaz.

liberation day var ustune, reciprocal folks

aMVneLW_460s.jpg

  • Tesekkurler 1
Mesaj tarihi:

Tariff tarafi sadece ABD fiyatlanmasini vurur, sonucta uretim + montaj full asya. Tariff wars un ilk 3 ayindan sonra ufak olcekli firmalar bile ABD uzerinden dagitim yapmayi birakti. 

AI boom butun hardware i B2B musteriye satti. Son kullaniciyi bir tarafina takan hicbir firma yok su anda. 

Mesaj tarihi:

Herkes istisnasız ps5 ile karşılaştırıyor bir de. 
tek pozitif yani tüm Steam külliyatının olması başka bir şey değil. OSi patlatırlar yakında zaten, gerek kalmaz.

Mesaj tarihi:

Aşırı pahalıya sadece Steam oyunlarının sadece bazılarını düşük çözünürlükte çalıştırmak isteyenler için ideal sistem.

Hele RAM fiyatları böyle coşmuşken çıkartarak iyice patlattılar. Aklı başında gamer uzak durur zaten.

×
×
  • Yeni Oluştur...