Jump to content
Scalanova

Diablo 4 Ana Konu

Öne çıkan mesajlar

§ 02 Kas 2019, 16:06

şu an bir hype yok ben de. daha fazla bilgi çıksın epey incelensin anca ondan sonra. d3'te yaşadığım hayal kırıklığından sonra ya da poe'den sonra epey bir kasmaları lazım. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Kas 2019, 16:07

gameplay trailer'ın bir yerinde 3rd person oynanış olacak diye bir ümide kapıldım. Ancak maalesef ki öyle olmadığını gördüm 3 ten ne farkı var diye baktım pek bir fark göremedim. O sebepten şimdilik sadece sinematik beni ıslattı. 

Diablo 4 3rd person ile MMO'ya bağlayabilirdi daha güzel olurdu. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Kas 2019, 16:07

d3 ü wow sub a beleş vermişlerdi allahtan 🙂

Diablo IV will be set in a “contiguous” open-world, as the developers say all five of the game’s distinct regions will be directly connected to each other. You’ll run into different weather effects as you explore, and everything will run on a day-night cycle. Naturally, the world will spoke off into “hundreds” of dungeons. (And you’ll find “hundreds” of legendaries, too.)

To support that, the game has a non-linear campaign that ditches the traditional act structure of previous games. You can adventure and explore repeatable content as much as you like, and you also have the option to just plow straight through the story if you prefer.

You can group up with other players, MMO-style, to take on world events and big bosses. But Blizzard says you’ll be able to play through the whole game completely solo, if that’s how you prefer it.

The game’s also got mounts to facilitate the larger world, and your horses and such will be customisable with armour, trophies, and decorations. You’ll even get special dismount abilities depending on your class, which will let you deal some serious damage when hopping into the fight.

Darksun tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Kas 2019, 16:20

yani tekrar düşündüm de benim en çok öğrenmek istediğim şey şu: oyun tek skill spamlemekten ibaret mi değil mi, (arada self-buff basmayı varyason saymıyorum) item düşme vs de önemli ama oyunda aynı şeyi mi yaptığımı seyrediyorum yoksa dinamik bir çeşitlilik yapabiliyor muyum. build yaklaşımı oyuncuyu kısıtlıyor mu, özgür mü bırakıyor. çünkü legendary item bir yana, gerçek para da düşse 20 yıl sonra aynı "hebele strike"ı 327361876 kere arka arkaya basmak istemiyorum build emrettiği için.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Kas 2019, 16:25

gameplay traileri kofti ya, streamler var onlara bakin.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Kas 2019, 16:59

Oyun bana bayağı akıcı geldi, o kısımda pek sıkıntı olacağa benzemiyor. Itemları göremedim yanlız 😛 belki dedim rare/uncommon droplar bile arada skill rank verir vs ama kimse göstermiyor 🙂

 

Expansions will be bringing new content

There will be something similar to paragon levels, that "fulfills that same goal" as paragon levels did.

Activities:

Key dungeons (inspired by Greater Rifts, they will scale up)

There are hundreds of dungeons and at max level you will have a key drop that will turn any dungeon to a max level key dungeon (similar to Mythic+ in WoW). The key has affixes on it that changes mechanics of the dungeon and boss.

Items

Generic classless legendaries, specific skill legendaries (teleport cooldown removed, nova on target when you teleport to it etc).

Legendaries are to further customize skills beyond the skill system

Not going the +300, 3000% buffs to damage route

Set aesthetics are very important, but sets will not be the best items in endgame.

Legendaries are either as powerful or more powerful than sets - seemingly sets are weaker than a collection of legendaries.

Transmog will possibly be coming back

Predominant source of getting items should be killing monsters

No specific solo "self-found" game mode.

Leaderboards

Will go more in the direction of leaderboars for very specific activities like the seasonal conquest ones

Trading

No Auction House

No specific trading system yet, just a concept:

3 types of items - tradeable all the time (consumable, crafting mats), tradeable once and then bound, and non tradeable.

Crafting

It will not be viable as an exclusive endgame (you can't "just" be a crafter)

A lot of the endgame will be item modification

Will be very much linked to the overworld

There will be seasons

Each season will have different "most powerful" items, so the metagame shifts

Skills

Leveling up gives you skill points and you can make your skills more powerful

Skill tomes for skill points

Monetization

Base game and expansions

Cosmetic microtransactions

UI

Probably no UI addons and DPS meters and similar

All keybinds can be changed

"Elective mode" is the default, any skill can go anywhere

Other things we found out from the streams:

The biggest thing that was perhaps a bit muddled in the official announces is the "shared world" aspect of the game. What it's looking like right now is that players will just be there as you travel the world at all times. The towns are obviously a zone where we'll see a lot of players and we do know the world bosses and PvP zones will be full multiplayer, but it seems the entire overworld will be populated by players you run in to. Dungeons, on the other hand, are clearly instanced and are only for you and your party.
Blizzard did state that there will be an option to turn the shared world element off, and that you will be able to go through it on your own (although world bosses might be impossible to kill that way - but you can still get a custom party set up to down it without having to turn on the shared world).

Spacebar is a default dodge ability with no cooldown (at the moment).

There's an auto-walk toggle, so you just have to move your mouse and not click it for movement.

Sorceress active skill list, just to get a feel for the amount available, split into Minor Destruction, Major Destruction, Defensive, Conjuration, Mastery and Ultimate. The other two classes have the same setup, with the first two tabs named differently but still basically being "generators and spenders".

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Nov 2019, 17:11

e995fd79b7f31bf6571e00c28e1e53d4.png

b32afab7f034426eacfe1d193583d0cb.jpg

646004e1bcb31dff50ba9b163fe90481.jpg

65a7843bccbdd99268f3b2b00ed04d63.jpg

Darksun tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Nov 2019, 18:03
8 saat önce, Goering dedi ki:

en son d3 beta account'u $200'a satmistim, hadi in$.

Bende beta herkese açık olmadan bir hafta önce 150-180 tl arası bir fiyata satmıştım.bir hafta sonra public olmuştu.😁 Rmahdan çok kazanamamıştım 7 dolar falan

Edit:rmah geri gelsin

Frostbite tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Nov 2019, 18:46

rmahtan 600€ küsür gelmişti 200ü hala duruyor hatta.100€ sunuda hafu’ya donate etmiştim hatta tam master yeni bitmiş annemlerde işsiz işsiz takılırken çok popüler olmasada 200 kişi falan izliyordu hafu’yu infernal actV diablo farmlayıp trick fakan anlatıyordu.arada gülüyo mülüyo falan ananemde sürekli amerka’daki kız arkadaşım sanıp para veriyordu ahahah 1000$ a yakın para vermişti kadin.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Nov 2019, 19:06

Oha simdi iş bırakılır  euro aldi başini gitti

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Nov 2019, 19:44

7c34dcb228d1cf6f855a2605e4c98400.png

 

15f1f83711268c2f6a6dd64bb98939d3.png

Darksun tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Nov 2019, 20:06

bence RMAH gelmez, gelirse de sisteme sokulan para dışarı kolay çıkarılamaz. iyice arsızlaştılar şirketler arade geçen zamanda, lootu paylaşmazlar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Nov 2019, 21:10

Aynen steam kart cart curt benzeri birsey olur.bakiyede birikir onlada yine aptal kozmetik zımpırtılar alınır.ama rmah dan para çekimide baya kasıntıydı diye hatırlıyorum.baya komisyon kesiliyordu galiba.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Nov 2019, 02:28

"Each season will have different "most powerful" items, so the metagame shifts"

eh, sezon işini hiçbir zaman sevmedim, uğraşıp düşürdüğüm item 2-3 ay sonra çöp olacaksa pas geçebilirim.

biraz stream izledim, kötü durmuyor işte diablo3'ün grafiği yenilenmiş gibisi. bakalım daha anlatsınlar.

Sam tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Nov 2019, 05:08
12 saat önce, Milamber dedi ki:

şu an bir hype yok ben de. daha fazla bilgi çıksın epey incelensin anca ondan sonra. d3'te yaşadığım hayal kırıklığından sonra ya da poe'den sonra epey bir kasmaları lazım. 

şu düşünce bana enteresan geliyor. d3 çıkarken d3'ün kendisine yönelik eleştiriler oluyordu. insanlar ona o yüzden temkinli yaklaşmıştı zaten.

şimdiyse kimse d4'ün kendisini eleştirmiyor, herkes "d3'ten ağzım yandı, ondan dolayı uzak durucam" derdinde. diablo 1'in grafiklerine benzer, diablo 2'nin oynanışına benzer, diablo 3'ün modernliğine benzer bir oyun yapıyor gibi gözüküyorlar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Nov 2019, 08:55

diğer charlar ne olur sizce? amazon rullz 🙂

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Nov 2019, 09:05

necro, bi de yeni bisey uydururlar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Nov 2019, 10:23

birde oyun baya baya hazır gibi durmuyormu sizce?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Nov 2019, 10:26

baya eksiği var görüyorum ben daha çok... konsept olarak var sadece. bide chapterlar komple yok anlaşılan

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Nov 2019, 10:29

durmuyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Nov 2019, 10:40

D3 motoruyla yalandan yapmışlar bi gameplay, millet görsün diye işte. "Hazır gibi duruyor"dan bence 3 ışıkyılı uzaktayız.

4 ve 5. sınıf Paladin kesin, Necro ya da Amazon plase.

Selamisahin tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Nov 2019, 11:21
8 saat önce, Sam dedi ki:

"Each season will have different "most powerful" items, so the metagame shifts"

eh, sezon işini hiçbir zaman sevmedim, uğraşıp düşürdüğüm item 2-3 ay sonra çöp olacaksa pas geçebilirim.

biraz stream izledim, kötü durmuyor işte diablo3'ün grafiği yenilenmiş gibisi. bakalım daha anlatsınlar.

Sezon oynamak zorunlu değildi. Yine olmaz muhtemelen. Sadece taze bir başlangıç hissi ve yeni item heyecanı oluyor iste o güzel. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Nov 2019, 12:51

şu worl boss olayı gibi şeyler baya güzel gözüküyor. salak salak 4 kişi limitlemesin bizi aptal oyun. girelim oynayalım insan gibi 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Nov 2019, 13:11

Bayağı hazır durmuyor. Ama öyle ay aceleye getirmişler, Blizzcon da d..tü kurtarmak için denecek kadar da zayıf değil. Eğer hakikaten yeni engine yazacaklarsa, pre alpha sonrası bakmak lazım. Quinn, bu halinin bile akıcı olduğunu söylüyo ama D3 engine den dolayı olabilir. Bu arada D3 ü pvp açısından çok dövdüler, haklılardır muhtemel de, PoE de öyle imba pvp falan var mı? Harbiden bilmediğim için soruyorum. 2021 den önce zor gibi zaten. Ama en az 2 senelik bir emek var gibi duruyo. Gerzekaaalılar geçen sene ufak bir teaser falan yayınlasalar, arkasından immortal ı duyursalar bu kadar gol yemezlerdi.

DavidMills tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...