Jump to content

Milamber

=o=
  • Mesaj sayısı

    4.045
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

Milamber hakkında

  • Rütbe
    Milamber

Son profil ziyaretçileri

Son profil ziyaretçileri bloğu aktif değil ve diğer üyelere de gösterilmiyor

  1. Milamber

    The Expanse (2015) - Amazon

    şu ben eşşeğim dönemde böyle güzel bir dizi yaptılar helal olsun hepsine efsane
  2. Milamber

    The Mandalorian (2019) - Disney+

    2. bölümü baya beğendim ya filmlerden iyi emenike
  3. Milamber

    Pitbull ve sahibi

    ikisi de olmalı zaten bir birisinin alternatifi olan şeyler değil, almanya örneği güzelmiş
  4. Milamber

    psikolojik dayanıksızlık

    o dönem öyle canım sonrasında 2 tane mt, 2 takım lideri aldım 😄
  5. Milamber

    psikolojik dayanıksızlık

    aynen, valla ilk kez psikologla görüştüm ne beklemem gerektiğini bilmiyorum, kendimi anlattırdı baya bu hafta bi seans daha yapacam sonra tekrarlı yaparız herhalde. sistem güzel karşıdaki kişi düzgün konuşuyor fln ne diyim
  6. Milamber

    psikolojik dayanıksızlık

    ilk seansını yaptım psikologla 😄
  7. Milamber

    psikolojik dayanıksızlık

    patron değiliz asdadasd ekibim var bu dediklerini yaptım. işten kaynaklı burnout olduğumu düşünmüyorum baya iyi yer hatta supportiveler çok görüp yardımcı olmaya çalışıyorlar. yoğunluk dediğimde kafa yoğunluğu ve bunu kendim ayarlayabiliyorum, ayarlayamadığım şeyler işte alakasız şeylere tepki gösterme kafaya takma. covid hayatımı sorgulatıyor. aceace'in dediği şeyleri anadolu yakasında yaşarken yapıyordum misal bisiklet sürer koşardım hafta sonları. bayramlarda fln turlara katılırdım. avrupa yakasına taşınınca bunları bıraktım. bir de işte dediğim hastalık fln çıktı misal kalpte kalınlaşma olmuş kilo kolestrol artınca doktor böyle çok eforlu spor yapma ölürsüne getirdi. covidden tırsıyordum çok işte bu halde bulaşırsa hastanelik oluruz die çok şükür şu an hafif geçio muhtemelen yarın negatif raporu alırım ondan sonra herhalde bi 2-3 ay bağışıklığımız olur o zaman akabilirim ortamlara. bana böyle kariyerimde başarılıyım ama hayatta başarısızım gibi geliyor, evde tek başına hasta olmak, dışarı çıkamamak fln yalnız kaldığında ya da boş kaldığında işte bir şeylere takıyorsun onu anlıyorum ama bir şeylere fazla tepki vermek ve bunu sürekli yönetmeye çalışmak yoruyor adamı. bilmiyorum belki eskiyi hatırlayıp şu an ki gerçekliğimi belki kabul etmiyorum ona göre farklı şeyler bulmam lazım..
  8. Milamber

    psikolojik dayanıksızlık

    2009 da çalışmaya başladım yaklaşık 12-13 sene olmuş. biraz şans ya da şansızlık işin başından beri yöneticilik yapıyorum. ilk bir kaç ay hariç. yazılım sektörü startup, sürekli bir yoğunluk fln. iyiyim çok şükür. hem gelişiyor hem geliştiriyorum halim vaktim yerinde. son dönemde yalnız özellikle şu son 1 senede yeni çıkan sorunlara karşısında aşırı sarsılıyorum. sevmediğim biriyle konuşmak, ekipteki birisinin alakasız bir sorunu derdi birden uykumu kaçırabiliyor, yetersiz kaldığım yerler oluyor eksik kaldığım yerler oluyor hep mükemmeli aradığım için kendim patladığımda ya da patlamamak için aşırı stres yapıyorum. güveneceğim arkadaşlar var delege ettiğim çok şey var ama çok ufak şeyler konuşup anlaşılabilecek şeyler beni aşırı sarsıyor. bir 1 sene önce baya sinir krizi geçiriyordum(ya da geçirdim neye göre söyleyebilirim ki bunu?) tatile gitmiştim alakalı alakasız 40 kişi fln mesaj atmıştı yarıda kesip gelmiştim elim ayağım titriyordu ondan sonra böyle bir sarsılmış durumdayım kendimi sağlam hissetmiyorum. çok daha kötü stresli geçirdiğim kariyerimde dönemler oldu, şu an beni sarsan şeyler de böyle ölümcül kötü şeyler değil ama ufak tefek şeyler alakasız yerde sarsıyor. dışarda öyle sohbet edecek yakın arkadaşımda yok alayı yurt dışına gitti emenike ya da çoluk çocuğa karıştı görüşemiyoruz. böyle bir dardayım. 6 ay önce dayı oldum o iyi geldi misal muhtemelen hayata tutunmamı sağlayan şey şu an o ve ailem işte başarılı olayım onlara faydam olsun fln. iyi bir lider olmaya çalışıyorum. insanların hayatına pozitif çok şey kattığımı düşünüyorum ama bir yandan da şey duygusu var, sürekli birileri benden bir şey bekliyor, bir şey istiyor. sürekli insanların beklentisini karşılamak zorundasın. kariyerimin başında en junior managerdım, şimdi şirketteki en senior heriflerden biriyim beklenti yüksek zibilyon kişiye abilik, mentorluk yapıyorsun, dik durman lazım. birisi bir şey dediğinde iyi veya kötü aşırı etkilenebiliyorum bilmiyorum ne yapmam lazım. yaş 36 orta yaş krizine mi girdik bilmiyorum... sanmam ama dönem dönem düştüğüm oluyor ama toparlıyorum challange bulup kendime ama olaylara insanlara tahammülüm azalıyor, dayanmam zorlaşıyor. ne yapsam bilemiyorum 😞 kitap fln okuyorum, oyun yapıyorum ama yaptığım çoğu şey keyif vermiyor anca böyle ailemle vakit geçirince huzurluyum onun dışında sosyalleşmek vs çok zor geliyor şu an çünkü çoğu insan yine beni kızdıracak ya da beni strese sokacak bir şey yapacak diye korkmaya başladım. iş yerinde bi abim var ona danışıyorum onla konuşmak iyi geliyor 1-2 mentor bulmak lazım belki. normalde hayatını normal yaşasan belki bunları içinde patlatmıcak ama aha şu an covidim tam spora başladığım zaman covid çıktı kilo aldım, şekerim yükseldi, kolestrol yükseldi sahilde kızların götüne baktığı adamdık şimdi şişman olduk fln asdasjdasjd taktik fln yapıyorum böyle kendimi mutlu hissettirecek şeyler, hayata düzen fln ama bunlar yine o dış etkenlere karşı zayıflığımı ortadan kaldırmıyor. ben kafamı dağıtsam da 1 şey çıkıyor ve beni 2 gün boyunca bir güzel düşürüyor. arada tatil fln da yaptık hani öyle tatile çık kafayı dağıt gibi şeyler etki etmedi maalesef. ziktir et diye kitap vardı ama uygulayamıyorsun işte...
  9. Milamber

    Pitbull ve sahibi

    valla ben aşırı severim hayvanları ama küçücük veletken köpek kovalamıştı alakasız bir sebepten birde baya uzaktan böyle sikindirik bir mahallede yaşıyordum izmitte 44 evler diye bir yer. topuklarım götüme vura vura o sırada beni 100 metre olimpiyatlara soksan 6 yaşımda rekor kırmışımdır. sokak köpeği besleme yemek verme yapmışlığımız var. yoldan geçerken geceleyin bana fırlayanda olmuştu bir kere kartalda e5 kenarında, silahım olsa vururdum direkt. saldırmadı çok şükür ben de onu korkutmuştum. şimdi bu kadar hayvan sokakta bunları bir kere kontrol altına almak lazım. bu tehlikeli türleri zaten ülkeye sokmak, satışı vs full yasaklanmalı, sahipleri de denetlenmeli. bu tarz şeyleri devlet yapacak ben değil, bunu da bir çocuk yaralandığında değil yaralanmadan yapacak, kontrol altına alacaksın. adam gibi iş yapacaksın. şimdi düşünüyorum 5-6 yaşında harbi köpek beni parçalayabilir, bende çok şükür travma yaratmamış ama misal kedi tırmalamıştı, kaç tane kuduz aşısı olmuştum yıllarca kedilerden nefret ettim anca büyüyünce geçti. elin psikopatı şekil yapacak diye çoluk çocuğun yaralanması bu devleti yönetenlerin beceriksizliği sahibinin ayılığı. o köpeği bir kere gg edeceksin, sahibini de adam yaralamaktan güzelce bir kaç yıl hapse atacaksın. adam bundan ceza almadan yırtıyorsa ve ceza dediğim hapis
  10. Milamber

    James Webb Space Telescope

    baya büyük uydu ya flickerdan mı ne baktım fotoğraflara da insanlık gerçekten büyük başarı ota boka zaman ve emek harcayacağımıza bu tarz şeylere birleşip yürüsek keşke.
  11. Milamber

    Beşiktaş 2021🦅2022 Sezonu Genel Tartışma

    sezon sonu sözleşmesi bitçeklerin listesi var mı bir yerlerde buldum pjanic gitsin adamı dövüyorlar burada yazık günah josef bas parayı atiba teknik ekibe al artık oynatma mehmet topal gönder vida gönder larin gönder nsakala gönder oğuzhan gönder bir de kutlama yap ljajic gönder batshuayi gönder zaten kiralık güven bas parayı can bas parayı gökhan göre gönder lens gönder bir de kutlama yap douglas gönder, bu adamı kim aldıysa bul ve döv
  12. Milamber

    The Matrix Resurrections (2021)

    torrentten indirip baktım ilerlete ilerlete aman tanrım aşırı kötü kısaca özetleyelim senaryo bok gibi, gerçekten üstüne düşünmeden öylesine özensiz hazırlanmış gibi kendi legacy'sini piç edip atmak çok yazık para için değmez bence oyunculuklar aşırı kötü, neo abimizde trinity vs de aşırı kötüler. neden bu kadar kötü bilmiyorum işi mi sallamadılar ne yaptılar bilmiyorum oynayabiliyorlar normalde. diğer oyunculardan bahsetmeye bile değmez. müzik müzik müzik, rezil ötesi. böyle leş bir filme bakınca tekrardan orjinal eserin müziklerinin kıymetini bilyoruz, ortama vs uymuyor ve cheesyler hep çekimler dünyası vs kötü wow dedirtecek bişi yok çok ucuz çok basit ve özensiz gibi olmuş iyi ki sinemaya gitmemişim harcadığım 10dk ya bile değmez.
  13. Milamber

    The Wheel of Time - Amazon

    son kısmı trollemek için söyledim ehehehehe biliyorum öyle olmadığını
  14. Milamber

    Marvel Cinematic Universe (Spoiler Alert!)

    marvel bitti ya. bundan sonra cacık olmaz. sjw woke ile giderler, spiderman'i bile izleyesim yok. çizgiroman tarafında da açıkçası çok güzel kısa hikayeler çıkıyor sonra son bölümde tüm karakter gelişimini piç edip normale döndürüyorlar karakterleri orası da sarmıyor muhtemelen takip etmeyeceğim major karakterleri. misal doom için çok güzel build up yaptılar sonunda alaksız bir şekilde eski kafasına döndü, hulk vs de aynı şekilde. thanos desen çok güzel bir serisi çıktı sonra boka sardı. 50 yıl devam etmeyecek yazılıp biten seriler ilgimi çekio ya da eski seriler günümüzde çizgi romanların çoğu bok gibi maalesef ki satışlarda mangaların tokatlaması bu yüzden.
  15. Milamber

    İndirimler başlığı! #3

    red dead redemtion 2 ile metro exodus aldım

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...