Jump to content
Scalanova

Diablo 4 Ana Konu

Öne çıkan mesajlar

§ 16 Eki 2018, 11:35
Bu arada RMAH inanılmaz iyiydi satıcılar için.

Hayatımda grind yapmaktan keyif aldığım bir dönemdi. Hem sevdiğin oyunu oynuyorsun, hem de para kazanıyorsun. Trifecta düşürüp 3 aylık oyun parasını ya da yeni mouse/keyboard parası çıkarmak falan, çok şukelaydı.

Sizin gibiler yüzünden ekmeğimizden olduk.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Eki 2018, 11:37
rmah iyiydi desem dövmessiniz dimi? ramh çıktı oyundan geriye bir şey kalmadı çünkü..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Eki 2018, 11:39
en sacma sapan item bile 5-10€ arasi gidiyordu bis trifec zaten 200€ hatta black markette paypel üstünden ne paralar döndü :P

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Eki 2018, 11:40
gfhkdsj bi anda plot twist gelmiş. anime kötüsü gibi içinden uzun uzun konuşup "bu hayatta tek gerçek... OKANE!" diye bitiriyor

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Eki 2018, 11:40
bu arada duyuru neymis gecti mi tarihi ?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Eki 2018, 11:40
Cokomantis said:

gfhkdsj bi anda plot twist gelmiş. anime kötüsü gibi içinden uzun uzun konuşup "bu hayatta tek gerçek... OKANE!" diye bitiriyor



YAMEROOO

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Eki 2018, 11:41
2 kasım'da

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Eki 2018, 11:55
poeun grafik motoru baya düzeldi yalnız. öyle eski fpsdroplardan saçma sapan kasmalardan pek eser kalmadı. party ile girsen bile rahat artık

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Eki 2018, 13:01
Holy said:

Sotto said:

hayvan gibi iyi oyun?

hahah.

michael jordan izlememis adamlarin lebron daha iyi demesi gibi birsey bu dedigin hani nick celtics diye basketten ornek vereyim dedim.
Mj (bir çoğu canlı olmamakla beraber) ve Lebron da izledim, Lebron daha iyi.

Kötü bir örnek olmuş, ama D3 tabi ki D2'den kötü oyun gerçeği değişmiyor.



Baska topikte uzun uzun tartisalim. MJ canli izlemis birinin LBJ'i daha yukariya koymasini kabullenemem haha.

Bu konuda dedigim tek birsey var genelde: Bugunun sosyal medyasi 1984-1998 yilinda olsaydi MJ highlightlari izlemekten, adini duymaktan, yaptiklarini okumaktan bikkinlik gelirdi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Eki 2018, 14:21
Gangren said:




Abi her lig başı atlas açma konusunda sana katılıyorum bayıyor insanı ama diğer pozlar tartışılabilir.

En nihayetinde zevk-renk meselesi tabi.

Bu arada bölüm adını rpg genel gibi bişey yapsak, rpg oyunları içine atsak iyi olmaz mı?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Eki 2018, 16:43
Cokomantis said:

gfhkdsj bi anda plot twist gelmiş. anime kötüsü gibi içinden uzun uzun konuşup "bu hayatta tek gerçek... OKANE!" diye bitiriyor


asldknfalksmdf anırdım

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Eki 2018, 18:09
3'ü bitiren rmah'ın kapanması değil. her iki mob'da bir legendary düşmesi oldu. season başlıyo 2 haftada full gear karakter yapıyosun, paragon uçuyor oyunda yapacak birşey kalmıyor.

oyun ilk çıktığında da saçma zordu diablo'yu zorluk inferno muydu neydi 100 kere denedim kesememiştim lan kafayı yediriyordu.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Eki 2018, 18:31
Acikcasi D3'un fail olma sebebi itemization'un diablo yerine wow tarafina yonelmesiydi. Ozellikle ilk ciktiginda tamemen stat/crit chance/crit dmg'a dayali, unique'lerin hic bir ozelliginin olmadigi, tamamen +1 strength/dex/vita tarzi wow itemizationu bir kere diablo yu diablo yapan tum ogelerin karsisinda.

Hani haritalarin lineerligini, mekanlarin darligini, anlamsiz story'i filan gectim oyun skill ve item arasinda herhangi bir bag kuramiyordu. Barbarian da olsan weapon dmg crit chance, monk da olsan, sorc da olsan eline axe alip dps'ye bakiyordun.

D2 ise itemization olarak kendini hala oynatan bir oyun. Ha bana kalirsa enigma gibi game breaking islere girmeselerdi muhtemelen daha iyiydi, veya runewordler asiri gucu olmasaydi filan ama yine de olayin temelini stat bazli itemization olmamasi olusturuyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Eki 2018, 18:44
degindigin neredeyse her sey reaper of souls ile degisti.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Eki 2018, 18:51
Dogrudur da too late yani. Game design bastan hataliydi sonra ne kadar duzelttiler bilmiyorum.

Ama yine de bir D2 build esnekligi var mi? Yine dps/stat bazli degil mi oyun?

Ha bir de su var, oyunda arena olacak pvp olacak diye reklam yapildi, videolar yayinlandi o kadar, tam cikmadan bir hafta once sonradan ekleyecegiz dendi oyle kaldi filan.

Cok acele edildi yarim yamalak bir oyun cikti. Ayrica o anlamsiz cutscene'ler, bosslarin anlamsiz sagda solda konusmasi, inanilmaz lineer harita, degeri olmayan questler vs daha cok sey soylenir yani.

Bir onceki oyunun temel ogelerini alip grafikleri polish edip araya serpistirdikleri yeniliklere devam etseler zaten on kat iyi oyun olurdu ama Blizzard North diye bir gercek var.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Eki 2018, 18:59
sezonlar oynatıyor hala diabloda. en azından belli bir 'duvara' gelene kadar. progress hızı çooook düşünce bitiyor yine. tek motivasyonun 1 üst level rifti yapabilmek, tabelaya girebilmek.

mekanikler, kişiselleştirme falan evet çok basit ama teknik olarak oyun o kadar akıyor ki girip sadece çılgın gibi mob kesmek istiyorsun. chilling.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Eki 2018, 19:22
design degil de itemization meselesi dedigi gibi. itemlara karakter ozellikleriyle etkilesim gelince cozuldu. cok gec oldu tabii. release'i gozu tutmayip, expansion ile baslamis biri olarak deneyimim tamamen farkli.

seneler suren surecin sonunda her oyun kadar weapon dps, stat odakli. one cikanlar yaptigin builde, oynadigin sekile bagli. mesela bazen weapon dps'i onemsemeyebiliyorsun cunku item ozelligi icin aliyorsun veya max damage oluyor sana lazim olan. yani o da item ittirmekle cozulmus diyebiliriz.

2-3 senedir elimi surmedim. tur standartlarina gore makul olcude cesitlilik vardi. daha yakin tarihte oynayan daha saglikli yorumlar.

blizzard obur oyunlarini sevgiye bogarken diablo'yu uzun sure maintenance mode'da tuttu. cash grab paralel icerik disinda kayda deger bir cabalari olmadi. bugun uzerinde olu topragi olmasinda oyunun, rakiplerinin durumunun yaninda bu da epey etkili oldu.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Eki 2018, 19:26
ama su halıde cok cozum degıl o kadar abartıkı o set bonuslar sadece o buıldı yapabılıyosun kendın apartabılecegın hersey up kalıyo

en cesıtlı class sanırım barbar oda ık setnın esnek bonusları yuzunden

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Eki 2018, 19:41
oyle yapmasalar bu sefer setler dandik diye aglaniliyor sdfg. set muhabbetinin olusu guzel seyler olmasina mani oluyor. set bonusun dandigi bile isin icine girdi mi cesitlilige ters.

ancient legendary'nin cikis noktasi oydu aslinda. iyi bir cozum mu tartisilir. bence degil. zaten yarim istekli ve yarim yamalak yapinca olmuyor tabii.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Eki 2018, 20:05
Diablo daki ana sıkıntı legendary ve set bonus larin "al 3 kat daha fazla var" kafasında olması. Aradaki tek tük skill değiştiren Legendary gibi olsa çoğunluk, bugün pek çok cesitlilikten bahsedebilirdik.

Çeşitliliği runelara dagitip, aradaki dengeyi de tutturamayinca tek çözüm set bonus lar olarak kaldı adamların elinde..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Eki 2018, 20:32
atmosferin denyoluğundan bahsetmicez mi ya :(

mekanik olarak hepsi arpg/h&s ok kabul ama theme olarak ilk diablo baya korku oyunuydu. ikincide pek öyle tırsılmıyordu ama müzikler ve atmosfer yine bi "ominous" hava veriyordu. karakterler no-name tiplerdi.

d3'te [EPİİK MÜZİİİİİK] her yerinden kanatlar ışıklar lazerler çıkan NEFALEM. ekranda YÜZ MİLYOR falan diye sayılar havalarda uçuşuyor (facepalm)

nephalem muhabbeti de lilith'le bi melek (inarius çıktı adı) başlarım savaşınıza deyip sanctuary'yi kuruyorlar, çocukları da insanlar oluyor, ismine nefalem deyip geçiyorlar değil mi? hani random insan da = nephalem şeklinde. d3'ten önce de vardı sanırım bunlar lore'da.

sanırım lotr'daki elflerin çağlar geçtikçe nerf'lenmesi gibi bişey oluyor, bizim d3'teki karakter anomaly o yüzden. onun yerine (hazır lore'da nephalem hem angel'dan hem deamon'dan daha maşhaklı olabilirler diye geçiyorken) gene zaman içinde nerf'lenmiş olsa nephalem'ler, no-name pleb olsak, zor koşullar/mecburiyet/travma üzerine hard work'le nephalem'in insanların potansiyeli bla bla diye dövsek sağı solu (çok çok daha az lazerle) millet "ananski nefalem geliyor beyler kaçın / only the nefalem can saev us" değil de "fhdgjsk tipe bak lan, sen mi dövücen diablo'yu lelelel" dese

tldr batman>süpermen

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 Eki 2018, 23:01
blizzard "para çoluk çocukta" diyip ona göre yapıyor oyunlarını.

İşe yarıyor sonuçta. Adamların amacı para kazanmak. D3 gibi basit ve sıkıcı bir oyunu bu kadar sevdirebiliyorsa, işinde başarılı demektir :D

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Eki 2018, 05:34
Diablo 3'ün atmosferi o kadar kötü değil yahu?

Act 3 sonları, Act 4 oldukça iyiydi hatta.
Act 5 de baya iyi.

PoE ve Grim Dawn haritalarını çok statik buluyorum ben. Grim Dawn zaten lineer, PoE de biomelar çok sönük geliyor bana.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Eki 2018, 09:18
PoE'ye başladıktan sonra Diablo'ya harcadığım saatlere lanet ettim.

Optimizasyon sorunları, 1-70 leveling'in kusturucu olması ve intuitive olmayan kafa karıştıran stat wordingleri olmasa (increased, more vs vs) player base'i çok daha büyük olurdu.

PoE'yi sanırım ilk 2014'te kurmuştum. Talent tree'yi açtım ve oyunu sürmem bir oldu ben nasıl öğreneceğim bunu diye.

Bu saatten sonra da D4 falan uğraşmam.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Eki 2018, 10:09
Stat wordinglerin kafa karıştırma kısmına net katılmıyorum, increased/reduced ve more/less direk olayı anlatıyor. Bunların ayrılması zaten item/class/skill combolarını mümkün kılıp tekdüzelikten uzaklaştıran bi sistem.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...